- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rohjinwook
csendes újonc
És az mi hogy szar nissan silviaval megy a pali top1 időt ahol a silviatol kb 100 szor jobb autóval is lehet menni!?
-
Pompi
MODERÁTOR
-
Ianbond
tag
Hat ez a tt semmivel nem lett jobb, ezert kar volt lezarni...
-
szmar
csendes tag
válasz Ianbond #8056 üzenetére
Nekem az rémlik, hogy kizárólag amiatt zárták le, mert duplikálta (több social media profil esetén meg talán tripla is akár de nem 100%) az időeredményeket, és így ha guestként is ment valaki, akkor azt regisztrálta a listán külön mint eredményt, amivel irreálisan sok résztvevő volt látható a rendszerben (így könnyebb is volt valamivel feljebbi osztályba kerülni).
Én azt tippelném hogy ezt megoldották, plusz még kevesen mentek időt alapból, és főleg az erősebbek akik jobban benne vannak a játékban, így kicsit nehezebb lehet a top kategóriákba bekerülni, ezt ez a két dolog együttesen okozza valószínűleg
-
Aladdin
senior tag
Ertem en, h nem vagyok egy top versenyzo, de a heti TT-n hogy a faszba lehetek -10 mp-es a Porsche palyan. 78-as az Astonom is meg a Porschem is. A tobbin van 3-4 mp-em, hat OK, ennyit tudok, de a 10 nagyon sok.
-
-
l4ci
senior tag
Nem tudom mit csináltak ebben a Corvette szériában, de a tier 11-ben a 4 körös Daytona Road Course 20 tuninggal sem jön össze, úgy elhúznak, ráadásul kanyarokban is alig lassulnak. Durván erősek nálam a botok. Na mind1, ma este már nem próbálkozok többet, reggelre kész lesz még 4 tuning, hátha úgy könnyebb lesz. Kemény, hogy így 56% körül már ilyen kemény versenyek vannak, érzésre eddig sokkal nehezebb, mint a Porsche széria.
-
DigitXT
félisten
Konkrétan csalnak a botok. Fullos Corvette, jó kigyors, mégis nyúlik el?
Szóval eddig csak 100%-ot tudtak egyenesekben, most 110%-ot. Kanyarban
verhetők, ahogy eddig is, de hogy "erősebb" az autójuk nettó pofátlanság.
Inkább vették volna erősebbre őket a kanyarokban, mint ilyen disznósággal![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8064 üzenetére
Aha, akkor így húznak el szépen, mert érzésre kanyarokban is marha gyorsak, legalábbis Daytona Road-on, de ugye itt elég gyors kanyarok vannak. Ennek így mi értelme? Azért csinálják ezt, hogy mindenképp húzzuk fullra a kocsit? Másképp nem lehet 100%-ra megcsinálni ezt a szériát. Csak akkor tudnám megnyerni, ha a 4 körben egyet sem hibáznék, de valamelyik kanyar, féktáv mindig elmegy és akkor a verseny is. Hasonló Daytona volt a Porschénál is, de ott sokkal könnyebb volt!
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Megnyerhető ez a 4 körös Daytona is, de még 27/30-as autóval sem egyszerű. Ha az első kör végén nem voltam legalább negyedik, akkor esélytelen befogni az elsőt. Az utána következő kupák viszont nem túl nehezek. A 12 körös Melbourne-t romos kocsival is könnyen nyertem, a másodikat leköröztem az utolsó körben, összesen 52-t előztem. Mindjárt vége, már csak másfél tier van hátra...
-
Rohjinwook
csendes újonc
Nah én egyedül kitoltam az első goldos jutalomig, azaz ha csapatba tolják azoktól is többet kaszáltam, mert most top 200 =300gold az fejenkent 15 gold plusz 3 gold ami ugye csak összesen 18 xD jah és legjobb helyem 697. Volt, kiváncsi vagyok hova csúszok vissza mert nekem így mára ennyivolt
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #8067 üzenetére
Nem baj, legalább van egy kis kihívás!
Azon az egy versenyen kívül a többi egyáltalán nem volt nehéz, kb 30 óra alatt végig is toltam az egészet (kb 5-6 óra alvással) és már fullos az autó! Ja a fejlesztéshez pedig reklámgyorsítást alkalmaztam, azért lehet már most kész minden![ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
Az Overtaking Challenge-ben azért összejött egy kevés gold is. Háromszor 2 óra játékkal összehoztam >1600 előzést. Gondolom a többiek a limited szériával voltak inkább elfoglalva. Kicsit több aktivítással ennél jobb eredmény is elérhető lett volna. Kár érte.
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #8071 üzenetére
Én kb 500-at előztem a limited szériában és utána a saját szériájában. Sajnos nem reggel indult a challange, hanem később, valamikor napközben, én meg szombat reggel már elkezdtem a limitest. Így összejött az a kb 7-8 arany, ez nem túl sok, jobb napokon reklámokból is több jön össze 10-15 perc alatt. Ezért is mondtam már korábban is, hogy ez nem túl kifizetődő. Összehasonlításképpen: 6 LeMans után kapok 50 aranyat, és az "csak" 3 óra.
-
ntglaci
tag
Ha a számoknál tartunk: azért ennyire nem rossz a helyzet! Egy szintlépés, (ez nálam 40 gold) és még több mint egy fél összejött. Ha valaki úgy kezdi el, hogy a vége felé jár a szintjének, akkor 2 szintlépés!
Ezenkívül ha mindenki megcsinálja az ezer előzést, akkor még több a nyert gold!De így is jó volt, mert végre volt egy kis változatosság, egy kis versenyzés. Tudom rohadt nehéz olyan időpontnak összejönni, amikor mindenki ráér, pláne nyáron!
Ma rendesen működött a TT reward, megkaptam az 50 goldot (éppen csak de meglett!)[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Pénzes fejlesztésekkel kész vagyok. Van olyan goldos fejlesztés ami után nem pénzes jön újra?
-
NNME
tag
Imádom a Corvette hangját, vezetni is valami óriási élmény a kedvenc versenyautómat, évek óta szurkolok a 64-es vagy 4-es Corvettenek Le Mansban vagy az amerikai versenysorozatában CSAK nekem borzasztóan hiányzik a visszapillantó tükör (vagy monitor). Nem értem miért nem sikerült belevarázsolni a játékba.
Egyébként akit még érdekel, itt egy nagyon jó videó a pilóta szemszögéből, Daytonából, este:
https://www.youtube.com/watch?v=pxOl0b8K6FY -
Pompi
MODERÁTOR
-
KenBlock43
tag
Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a grafikát lehet valahol vagy valahogyan állítani?
Előre is köszönöm! -
Ianbond
tag
válasz KenBlock43 #8077 üzenetére
Én úgy tudom lehet viszont azt hogy hol meg hogy azt sajnos nem vágom
-
cuebler
senior tag
válasz KenBlock43 #8077 üzenetére
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
ntglaci
tag
válasz KenBlock43 #8077 üzenetére
Ha androidos vagy, akkor keress rá a plist szóra a fórum keresőjében, és több megoldás is le van írva. (Csak ne az rr3 graph progit használd, az nem jó, az oprendszer korlátja miatt). A manuális, fájlcserélős módszer tökéletesen működik. Kb. 2-3 perc alatt megvan.
Ha nem droidos vagy, akkor passz, soha nem volt ios-em, de ha jól olvastam, ott nem igazán működik a fájlcserélgetés, ráadásul klasszissal több graf. plist van. -
l4ci
senior tag
Na, én tegnap megkaptam a TT után járó 100 aranyat. Illetve 200-at, mert megint megadta egyszer a telefonra, aztán a tabletra is. Persze közben okosan mentés, visszatöltés. Mit is javítottak akkor most?
A heti Daytona TT elég érdekes. Hiába "gyorsabb" papíron, számok alapján a Venom, a Regerával mégis másodperceket vertem a saját ghostomra, sokkal jobban tapad kanyarokban, sokkal hamarabb tudom elkezdeni nyomni a gázt kigyorsításon.
-
nexus6
aktív tag
tegnap a kiküldetésem alatt gondoltam neki állok a corvettenek. pár pályán már szenvedtem, no meg kell a fejlesztés, mert elhúznak mint a vadlibák. aztán gondoltam folytatom még az elmaradt nascarokat. hát ott is lenyomtak mint a rizs. alig bírtam egy-két futamon nyerni, nem bírom utolérni a gépeket pedig fullos a nascaros autóm is.
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8084 üzenetére
Na ja, miután vagy 20 percet szenvedtem a Venommal, megnéztem az A csoport időket és láttam, hogy csak Regera van benne, ezután váltottam én is, és egyből 1 mp-el jobb időt mentem. Utána pedig még 1 mp-et javultam és még mindig van benne, csak tegnap ennyi időm volt...
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #8086 üzenetére
Eléggé fakezű vagyok, de a Venommal a 10. nekifutásra tudtam mért kört menni, kilenc failed lett kicsúszás miatt. Aztán váltottam Regerára és bő 5 mp-et adtam saját ghost-omnak. A Top10% közepe így elsőre meglett. Nem emlékszem, hogy ennyire gázos lett volna a Venom a saját challenge-ében és event-jében!
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #8087 üzenetére
Nekem is sokadjára lett érvényes mért köröm a Venommal, állandóan kicsúsztam valamelyik kanyarban. Aztán mentem egy alibi kört, jó 7-8 mp-re a top időtől, D-E csoportos eredmény lett. Aztán próbáltam javítani, de állandóan csúszkáltam, nehezen ment. Végül váltottam a Regerára és már az első kanyarban fél másodpercet adtam magamnak, az első kör hiba nélkül 1 mp-el jobb lett. Utána sikerült még javítanom ezen az időn, így már simán B csoportos, de még mindig javítható, mert sokkal jobban gyorsul a Regera és jobban is tapad kanyarokban. Nem tudom a Venommal hogy tudott valaki hasonló időt menni...
-
ntglaci
tag
Ma reggel volt egy érdekes dolog! Reggel mentem egy versenyt az assisstok nélküli csapatversenyben. Kínlódtam mint sündisznó a jégen, második lettem. No score. Következő és egyben utolsó reggeli nekifutásra a TC-t bekapcsoltam, a többi maradt off. Jó pályát kaptam, megnyertem és kaptam egy pontot! Ezek szerint a TC nem számít assisst-nak ebben a csapatversenyben!!!!
-
DigitXT
félisten
Nem tudom a Venommal hogy tudott valaki hasonló időt menni...
Nem hasonlót, hanem konkrétan 97-et. Bőven az A csoportba, sőt Top100-ba jót!
"Biztos sokat gyakorolta otthon." Esetleg csak jobban ráérzett az autóra.
Amúgy a Venom GT valami IRL állórajtos Guiness rekordot tart 0-300-on: 13,63 s
Nem mondanám, hogy sz*rul gyorsul, de persze a játék az más, kigyorsításokon
meg számít az oldalirányú tapadás is ilyenkor, különben szállsz is el a pályáról...[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8091 üzenetére
Ma délelőtt 11 körül néztem az A csoportot, akkor már "csak" a 134. és 137. helyre volt elég a Venomos idő, és még ők is "csak" 1.3 másodperccel vannak lemaradva a top Regerás időtől! Jól nyomják, valamit tudnak, amit mi nem, nekem állandóan kicsúszott valahol, 1:17-nél nem tudtam jobbat menni vele.
Ha lehet hinni a wikipediának, akkor a Venom a 0-300-as rekordot 2013-ban döntötte meg, azóta a Koenigsegg One és a Regara is lenyomta (11.92s és 10.9s). Viszont top speedben még mindig ott van, 270.4 mph (435.3 km/h) a rekordja.
A játékban viszont a Regera szerintem sokkal könnyebben vezethető, kanyarokban érzésre stabilabb, de a fék lehetne jobb - mondjuk 400-ról nem lassul olyan jól az ovál sikánon, itt többször is a falban kötöttem ki, mikor későn fékeztem...
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz KenBlock43 #8093 üzenetére
Akkor ahogy elhangzott, keress rá a .plist kifejezésre. Ez pl. egy megoldás az én tollamból.
Feel Good Inc.
-
ntglaci
tag
A fullos c7r végsebessége 362km/h. Akkor hogyan lehet vele 371,9km/h-ás top speedet elérni vele a jelenlegi első helyezett csapat tagjainak? Értem én hogy assist lassít, de ez itt valami akkor sem jó.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #8096 üzenetére
Szélárnyékban
BTW én mondjuk a 362-t se tudom kihozni belőle, Daytonán kiakad kb. 356-nál, nagy nehezen feltornáztam és sikerült 358.45 de ennyi. Nem tudom mit lehetne még csinálni, hogy feljebb menjen. Indianapolisban jobb lenne? De az meg nincs az eventben.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
BPO537
újonc
Spat emlegettek, de még a Mount Panorama-i lejtőn tudom elképzelni. Máshol nem nagyon lehet.
-
l4ci
senior tag
LeMans, Mulsanne egyenes, az első körforgalom előtt. De elsőre nekem is csak 354 jött össze. Nem tudom, hogy lehetne 360 fölött menni, eddig csak a Regerával sikerült a végsebessége közelébe kerülnöm, a többi mindig fennakadt a Mulsanne első körforgalom palánkján. Ezek a 370-es időket hogyan csinálják? Ennyi csíter van, vagy van valahol egy nitro gomb a játékban, amit eddig eldugtak?
Az F1-es Ferrarival is csak 388-at sikerült mennem anno, pedig 394 a vége, de 388-nál megállt a számláló és nem ment feljebb, pedig nem koccantam senkivel és hely lett volna még gyorsulni...
Új hozzászólás Aktív témák
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs