- Asustor NAS
- Hálózati / IP kamera
- Proxmox VE
- Milyen program, ami...?
- Milyen routert?
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Microsoft Excel topic
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
ntglaci
tag
Jaj! Te jó ég, még olvasni is fárasztó, nemhogy megcsinálni ennyi futamot!
-
kgymac
őstag
válasz ntglaci #7201 üzenetére
Járj BuKaVu-val dolgozni . 2-3 futam zsinórban még nem fárasztó.
Elindult közben a sestos event. Úgy néz ki, az első futamban felmérik a szinted (3kör, dubai oval, max 85mp), az eredménytől függ csak, hogy a 2. futamtól melyik bot lesz az ellenfél. 1-1 mp bennhagyása 1-2 bot szintet csökkent (2 profil alapján). Még fut az első körös fejlesztés (átlag 150eR$/12h), de úgy nézem, ismét szeretnének beszedni némi pénzt a majmok (egy 4 futamos kocsiért), így a második körben max 2-3 pénzes fejlesztés lehet, a többi valószínűleg goldos. Az első napi harmadik futamhoz már fejlesztést javasol. Persze az elsőben elért időt kéne megjavítani
Szerviz 2h30. -
ntglaci
tag
Na akkor én megszívtam, mert 76 másodperc alatt rongyoltam végig a pályán. Ezek szerint holnaptól erős botokat kapok? Ráadásul megint elkapkodtam, nem nyomtam rá a javításra! Gondolom a későbbiekben csak fog még szerepelni eventben!
-
DigitXT
félisten
Ez az F14 T mekkora egy határ szar! Bár az is igaz, hogy:
"Ha a kacsa nem tud úszni, nem biztos, hogy a víz a hülye!" -
Gyurma_13
aktív tag
Ez megint egy olyan event lesz, ami zabálni fogja az aranyat. Az első tuning 12 óra, észnél kell lenni a vége felé...
Van valaki ncore-on? Nagyon kellene egy meghívó nekem
[ Szerkesztve ]
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
A Redline: origins (Ferrari) eventet hogy lehet megcsinálni 3 nap alatt?
5h30m a javítási idő? Mission impossible...
Gondolom lapátolni kell bele az aranyat meg a kreditet, de erősen az az érzésem, hogy nem éri meg.
Ha nem érdekel a 3 nap ,mennyit fejlesszek a 375 F1-en, hogy az egész küldetést ki tudjam pörgetni?[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz zsolthee #7209 üzenetére
Szerelőre dobni kell egy goldot, de csak akkor, ha a futam megkívánja. Értelemszerűen ha elsőnek kell lenni.
Ha elrontod és úgy érzed már nem leszel első, kilövöd a játékot, a szerelő ilyenkor megmarad, ha még nem mentél át a célegyenesen.Még egy tanács. Ha van több eszközöd amin rajta a játék, akkor még az elején mentsél egyet, szinkronizáld le a mentést , hogy meglegyen mind kettőn. A másikat félrerakod.
Ha beleöltél egy csomó aranyat és nem jött be a számításod, nem tudtad végigcsinálni, akkor mentésből visszaállítod, mintha el sem kezted volna az egészet.[ Szerkesztve ]
-
#40359168
törölt tag
válasz Gyurma_13 #7210 üzenetére
Én megcsináltam anno, aztán egyszer újra kellett raknom a játékot és az autó elveszett valahol az éterben. Szerencsére nem aranyért, hanem jó sok dollárért lehet megvenni, úgyhogy összefarmoltam az árát és újra az enyém lett. Az event alatt belepakolt tuningok amúgy érdekes módon mind rajta voltak a vásárlás után.
-
Sordoran
addikt
válasz #40359168 #7212 üzenetére
Ezen nem kell meglepődni, ki is írja mindig ilyen eventeknél, hogy a rápakolt tuningok megmaradnak, akár megnyered, akár a későbbiekben megveszed az autót.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
zsolthee
senior tag
válasz Gyurma_13 #7210 üzenetére
Köszi a tanácsot!
Ez a "trükk" a szerelővel nekem másképp rémlett: ha kilépek mielőtt befejezném a versenyt, akkor is elvész.
Kipróbálom, hátha csak nekem volt ködöd valami.F40 csontra húzva elég a következő event megnyitásáshoz? Esetleg a 75%-hoz?
(#7212) skitter
"...az autó elveszett..."
A 375 F1-ről van szó? Csak mert ha nem sikerül 3 nap alatt megcsinálni, utána azért korrekt lenne ha legalább R$-ért megvehető lenne...pláne ha fel is tuningoltam.[ Szerkesztve ]
-
BikaGT
tag
válasz zsolthee #7214 üzenetére
A következő szériánál 3.600.000 pénzért megvehető. Én is pont ott tartok. A Sesto Elemento fejlesztéseire tolom a pénzt így nincs elég a 375-ös fejlesztésére, simán kicsúsztam az időből. Kicsit irreális a 3 nap, de nem izgat, mert ahogy olvastam úgyis eljutsz abba a fázisba, amikor arany hiánnyal küzdesz és elkezd gyűlni a pénz, amit nem tudsz majd mire költeni. Majd akkor...
-
l4ci
senior tag
Nekem simán megvolt 3 nap alatt, nem tudom nektek mi olyan nehéz ebben. Persze, ha munkanapon kezded el, akkor elég nehéz, de én hétvégén csináltam és szerintem néha dobtam 1-1 aranyat a szervízes csávóra, ha hosszabb versenyt toltam. Sőt, nemrég csináltam meg utólag a Road to LeMans eventet is, arra a 10 stage-re anno volt 10 nap, én 3 nap alatt toltam végig azt is. Igaz, hogy a Porsche szervíze csak 2 órás.
-
nexus6
aktív tag
azért szerintem ez eléggé nem kóser dolog, hogy már a legelején fejleszteni kell. Meg lehetett csinálni fejlesztés nélkül is, de elég sokat szenvedtem vele. mindig megfogadom, hogy ezekkel a versenyekkel nem foglalkozom aztán mindig ott görnyedek felette.
azért tetszik hogy valakik már 400 felett járnak. a magam 47-es szintjével csak mosolygok (igaz valamikor 3-4 napig sem tudok játszani...)Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
kgymac
őstag
válasz Ianbond #7218 üzenetére
Én is szoktam butítani, de fejleszteni is golddal, mert van, hogy csak az utolsónapon derül ki, hogy kéne.
A 2. és 3. napon is volt olyan futam, amihez kellett fejlesztés (auraipod és dr w), plusz erősen nő az ajánlott PR is, szvsz kell majd valami extra a végén is. Lehet, h a skip kevesebb lenne, de egyenlőre telik goldból 5-7 frissítésre.
A 2. nap végén igen, de a 3. végén nem sikerült butítani (közben igen, de az idő limites futam + snap feladat miatt elbuktam) . Talán majd holnap... -
zsolthee
senior tag
Az, hogy bitang drága a fejlesztés, sokáig (12h) upgradel és javít (-30%-kal 3h 30m, amúgy több mint 5h)
Kredit és időhiányban vagyok, mert munka is van a játék mellett.
Elemento detto...ha látom, hogy esélytelen lesz temérdek pénz és arany nélkül végig vinni, akkor leves...
Aki meg cheat miatt tele van arannyal meg kredittel, az monnyon'le! -
l4ci
senior tag
válasz zsolthee #7224 üzenetére
Nem csak ennek drága a fejlesztése, a Legend szériában már majdnem minden autónak 100000-es nagyságrendű már az első szintű fejlesztése is. Csak ugye ez még a Master közepén van, ahol valóban kirívóan drága. Meg kellett volna nyerni 2014 végén, amikor még el lehetett vinni ingyen és 7 nap alatt. Igaz, akkor is rá kellett költeni a fejlesztéseket, de azért könnyebb volt egy hét alatt.
Az Elementom lassan full tuningos lesz, a pénzt tiszta játékkal kerestem rá, csak egy kis aranyat hekkeltem össze, ami egy darabig még kitart...Apropó mióta lehet a heti TT-n C és B ligában is 50-100 aranyat keresni? Mert ez nem rossz, ha tényleg így van. Jelenleg B-ben vagyok, de 13.5 másodperc kellene még az A-hoz, az nekem nagyon sok még egyelőre...
-
.Habi
csendes tag
válasz Petya25 #7226 üzenetére
Dubai-ban most B-ben vagyok, ott 2621 játékos van. A mostani időmmel globálisan a 2628.-ik vagyok, a csoportban pedig 1973.-ik, vagyis mögöttem 648-an vannak még. Akkor összesen 3276-an vagyunk A és B csoportban és 655 az A-ban. Ha az A 1%, (bár itt csak a tizede szerepel), akkor a 100 % 65500.
-
DigitXT
félisten
Annyi a különbség, hogy egyenként az 1%-os A csoportok működnek,
de összesítésben ez a 0,1%-os. Ami nagyon nehézzé teszi a bejutást:
csupa A-csoportos, nem is túl rossz idővel meglehetősen esélytelenné.
(Összidőben kell az 50-60. helyen belül végezni, ami hátööö... Nehéz?)Szerk: az sem biztos, hogy mindegyik pályán ugyanannyian indulnak...
Én eddig összidőben a 300. hely környékére voltam jó, ami nem <0,1%.[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
Ezt az 0,1 %-os kiírást még nem láttam eddig a játékban sajna, mivel az első 50-60-ba nem fértem be, Nem tudom miért nem ezt használják a futamos kiírásnál is, mert ott nem mérvadó az 1%-os A-s idő.
Minden esetre ha a 0,1% kb 50-60 fő, akkor a 100%-ra kijött 50-60e user elég soványka. Azt gondolnám 100 milliós letöltéshez nagyobb aktív TT létszám tartozik.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#40359168
törölt tag
válasz Sordoran #7213 üzenetére
Ezt tudom, viszont ennyi erővel megjegyezhette volna a rendszer a komplett autót is.
Más: tegnap volt egy frissítés, annyit írtak, hogy minor bug fixes vagy valami ilyesmi, de nem játszottam vele utána, csak frissítettem. Ma beléptem, kaptam két free goldos videót, meg is néztem őket, viszont aranyat nem adtak. Ja és a napi bónusz is elmaradt...[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
Szembe a forgalommal a spanyol pályán 1 kör alatt, érjek be előbb mint a többiek rendes irányban, ráadásul egy alig fejlesztett Vulcan-nal! Minek kell másik verdát beletenni egy típus-challenge-be? Skip lett a vége!
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7237 üzenetére
Ezért kell(ene) tovább fejleszteni az autókat, én valahogy sejtettem, hogy betesznek más autókat is ebbe az eventbe, de valahogy inkább Lambora számítottam, nem erre az Astonra.
Más. Még mindig tolom a Nascar-os szériákat, mert még csak 59%-os a főszéria, de már nagyon elegem van belőle. főleg a megnyerhetetlen Richmondi versenyektől. 10 kör fölött már annyian vannak a pályán, hogy az eleje annyira elhúz, hogy szinte lehetetlen beérni őket a vége előtt. Néha sikerül 1-2 verseny, de sok 13-14 körös vesennyel vért izzadok, de úgy se tudok nyerni. Csúsznak az autók, az egész pálya egy rohadt nagy kanyar, külső íven alig lehet előzni, mert olyan közel mennek a botok a falhoz, hogy én oda egy papírlap sem férne be. Van valakinek vmi tippje - butításon kívül -, amivel nyerni lehet itt?
-
DigitXT
félisten
- tuning (ha még nincs fullra húzva... úgyis kelleni fog a PR miatt)
- manuális gáz (elkottázott kanyarnál megcsúszások kezelésére)
- jobb ívválasztás (illene 18.5-ön belül menni, ha tiszta a kör, sőt!)Megjegyzem simán lehet külső íven előzni, csak oda kell érni. Ha
ott vagy mellette, NEM fog felkenni a falra, de ha nem érsz mellé,
akkor joggal számít arra, hogy övé az ív, te fogod elvenni a gázt...
(Ha megvan a pozíció, akkor se kezdj rögtön keresztbe mozogni!)Amúgy kombinálni is lehet - a külső íven egyet, majd a következő
már nem lenne meg: behúzod belsőre, ha van 5 méter közöttük...Ui: ha megcsúszik, akkor túlkormányoztad... Valószínűleg amiatt,
mert túlvállaltad a kanyart, és azt hitted, az segít, pedig nem: fék! -
ntglaci
tag
A tovább fejlesztéssel egyet értek, de nem ennél az autónál. Az eventjéről lemaradtam és mivel limitàlt verda, alig tudtam megvenni. Sokra nem is lehetett használni, így csak addig fejlesztettem amíg kellett (PR). A helpek kikapcsolásával azért sikerült hoznom a versenyeket, kivéve azt a fordított Barca pályát. Nehezen szokható fodított irányban számomra! Jópár nekifutásra biztos ment volna, a futamok végén meg kilőni a játékot, így még viszonylag olcsón is meg lehetett volna úszni! De számomra a mai stage nem ért ennyit!
-
ntglaci
tag
Az én tippem: várni türelmesen, míg a tűzmajmok állítanak a pálya fizikai beállításán. Pár hónappal ezelőtt a suzukai pálya volt teljesíthetetlen, jött egy frissítés, azóta 1km előnnyel meg lehet nyerni nem fullos dobozos autóval. Ugyanez a frissítés cseszte el a richmondi pályát! Amúgy 75% felett nem kifizetődő gold ügyileg! Most már én is előre számolgatok a megszerezhető-ráfordított gold tekintetében!
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #7241 üzenetére
Egyáltalán nem volt teljesíthetetlen... Egy f.sza kis verseny volt,
komoly kihívással. Mondhatni üdítő színfoltja a játéknak! Simán
lehetett nyerni DE végig "jól" kellett nyomni. Igen, a frissítés ezt
rendesen elcseszte. Kijavította volna? Túl nehéz volt? Oké, egy
picit vegyenek vissza a lassabbak kedvéért, de másodperceket?Nem találják ezek az egyensúlyt. Normális kihívás nincs... Mert
ha kilométerekkel lehet nyerni, abban mi a kihívás? (Oké, indulj
gyengébb autóval, mint anno... Ja nem, PR -> kötelező tuning.)Mindegy, nem bosszankodom: kiviszem 100%-ra és kalap... TT
Szerk: amúgy 18.7 körül mennek nálam a botok, én kb. 18.1, s
a végén simán nyerek 5 másodperccel a bakik ellenére (a jobb
körök nem mennek mindig hiba nélkül, anno 17-esek is voltak)!
Elcseszték volna? Nem minden bot fakezű, de összességében
lassabb lett mezőny. Más jellegű kihívás, de nem lehetetlen.Az se volt normális, hogy páran 5-6 kört kapnak, mert 24-eket is
alig futnak, a nagy részük 19-20 körül vergődik, de az első kettő
nyomja a 17-es köröket, aztán csak a lekörözésen akadnak fent.
Ahogy a se, hogy kört kap a második is, ha túl erős a kocsid, lol.[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz ntglaci #7237 üzenetére
Nálam nem volt gond csak pénzes Vulcan-nal a visszafele, elsőre meglett.
Igazából az egész elég laza volt eddig, lehet majd most jön az uccsó két napra valami húzós futam.Richmond tényleg változott a frissítés óta, kevesebb a balhé, nehezebb átmenni a tömegen. Ettől függetlenül teljesíthető. Nekem a 4 új széria csak PR szintig húzott autókkal most 95-96-96-100-on áll. Összesen 7 futam maradt hátra.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
BPO537
újonc
Richmond, meg részben az egész NASCAR. Be kell nyomni a tractioncontrolt és lehet nyomni neki. Bár Richmondban így is kell fékezni, de kevésbé csúszik. A másik 2 pályán meg mehet a fullgáz.
Előzgetni meg össze-vissza kell. Kanyarban lehet külsőre menni, de aztán az egyenesebb részen belül a jobb és akkor a falat is tuti elkerülöd.Illetve még az jutott az eszembe, hogy amennyire lehet Daytonát és még inkább Indianat kell a legvégére hagyni, mert ugye azon szinte biztos a győzelem.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Miután megírtam a posztot, megcsináltam 3 Richmond pályát is, ami 10-13 körös. Érdekes módon ma gyengébbek voltak a botok, vagy jobban találtam helyet az elején. Volt olyan is, hogy már a 3. vagy 4. körben első lettem, onnak meg már könnyű nyerni. De volt, hogy csak a 12. körben tudtam élre törni. Van ez a Kenseth nevezetű bot nálam, na ő durván nyomja, tökéletes köröket kell menni, ha utol akarom érni. A traction controlt még nem kapcsoltam ki, de egy próbát megér, a Toyota nálam nagyon csúszkál Richmondban, a többi nem annyira. Az a baj, hogy nagyon változóak a botok, van olyan, hogy a 10. körig sem érem utol az első 3-at, akkor meg már mindegy, újrakezdem, ha ott nem vagyok második, akkor már úgyis mindegy. Szép lassan azért haladok vele, lassan kezdem megszokni azt a pályát. Viszont a Suzuka East tényleg túl könnyű lett, abszolút nem kihívás így, valahol a kettő közé kellett volna belőni a botokat...
-
BPO537
újonc
A tc-t pont hogy itt kapcsolom csak be. A többi helyen nem kell, de ezek a dögök imádják kidobálni a seggüket. Az MP12-ssel volt még egy Indiana pálya annakidején, az hasonlóan viselkedett mint a NASCAR-ok, úgyhogy ott is kellett a tc.
A régebbi F1-es kocsi viszont anélkül is jó fullgázzal. -
ntglaci
tag
Nyolcadikra sem sikerült a mai utolsó, ötödik verseny! 40 versenyző egy kanyargós daytonai utcai pályán és ne sérüljön az autó. Idióta egy feladatok! Mindig van egy hülye aki beránt elém, (AI hibák), aztán máris bukta a verseny! Felidegesített! Ráadásul végig beszaggat a játék, nemhogy 25, de még a 10 fps sincs meg ennyi versenyzőnél! Azt hiszem butítani kell a grafikàt.
-
kgymac
őstag
válasz ntglaci #7247 üzenetére
Ajánlott PR 80 felett volt. Vagy fejleszteni kéne a kocsit vagy butítani kéne a botokat. Én az utóbbit választottam, mert kissé köcsögségnek tartom, hogy egy egyszer használatos kocsira ennyi aranyos update-et kelljen feltenni (PR79.9-nél tartok, úgy érzem, nem filléreskedtem eddig sem, bőven 200 gold felett van a kocsi fejlesztése). Szerencsére adott a ne sérüljön feltétel, így elég csak beleszállni 1-2-3x az egyik ellenfélbe, esetleg falhoz kenni (sajna nem végig az ovalos pályán van a futam, így az első ovalos íven az orral falhoz kenéstől még nem emelkedik el teljesen az ellenfél az aszfalttól, pedig a pályán a repülő kocsik a kedvenceim , a nascar-ban jutott elég ) és máris vége a futamnak. Néhány fail futam után 6:10 körüli lett az ellenfelek futamideje, az pedig még szervizre váró kocsival is simán teljesíthető (5:36 ill. 5:40 volt sérülten). Az sem mellékes, hogy holnap is gyengébb botok várnak rám. 110 gold lenne a fék+gumi upgrade, inkább kihagynám. Bár lehet, h egy részét mégis be kell majd vetni holnap, mivel szinte minden nap volt egy olyan futam, ahol kimaxolt botokat dobott a gép (pl. ma a drag, korábban a speedsnap, dr perriwinkle/auraipod botokkal).
-
alces
tag
Nálam egy bug verte ki a biztit. Az utolsó 'épen nyerd meg a futamot' közben a közepe felé van egy kanyar és egyszerűen nem vettem be, izomból a falnak. Gondoltam béna vagyok, de 2szer ugyanúgy jártam. Mivel tapicskolok és nem döntögetek, ezért nem próbáltam máshogy, most szerviz.
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7247 üzenetére
Ez tényleg nehéz volt, nekem még majdnem fullos kocsival is, kellett néhány próbálkozás, mire rájöttem, hogy hol lehet sokat és jól előzni. De nálam is volt olyan, hogy a 2. körben már negyedik voltam, megelőztem a harmadikat is, majd egy kanyarban belémszállt hátulról - fail, kezdhettem újra. Mentés - visszatöltés párszor és meg is lett, nem volt kedvem emiatt szervízelni.
Amúgy megsúgom, az utolsó napon is van egy-két vicces feladat, ezek a következők, csak hogy készüljetek, aki még nem tart itt (időzóna állítással már ma elkezdhető).
Silverstone a pálya, 6 feladat van:
1. National Circuit, 3 kör, nyerj 25 és 100 méter közötti előnnyel
2. National Circuit, Speed Snap megcsúszás nélkül
3. National Circuit, 3 kör, de úgy, hogy az első kör végén legyél második kevesebb, mint 50 méter hátránnyal, azután nyerd meg
4. National Circuit, Speed Record kevesebb, mint 1 perc alatt megcsúszás nélkül. Ide kell néhány fejlesztés, mert nálam fullos autóval csak 4 km/h-val léptem túl a másodikat.
5. Grand Prix Circuit, 3 kör, 189 km/h átlagsebességgel, pályaelhagyás nélkül
6. Grand Prix Circuit, 2 kör, 5x kell megelőzni Magnust sérülés és pályaelhagyás nélkül. Már csak ez hiányzik nekem, még szervízben van az autó.Fullos kocsival még kicsit sérülve is sikerült az 5. feladat, bőven 200 feletti átlaggal. Jó, hogy beletoltam minden fejlesztést, így nem kell szenvedni meg butítani a végén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- FULL HD Carbon DELL Latitude 7400/7490(Touch) Core I7-8665U 8x4.8GHz 256/512Gb SSD WIN11 Gar Laptop
- FULL HD Lenovo Thinkpad T490/Touch Core I5/I7 256/512Gb M.2 SSD Nvidia MX 250 WIN11 Gar Laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs