Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz Skyhigh #47 üzenetére

    Okos ember ezt úgy csinálja, hogy elviszi az autót előműszakira: kb 3e forint körül lehet még mindig nekem ennyibe került tavaly, ott mindent megnéznek mintha rendes műszaki lenne csak éppen matricát nem kap (na mondjuk igen... a matrica kerül akkor még kb 10e forintba?...) Nekem ott annyit mondtak a morcosított mocitetőre, hogy rakjak rá egy gyárit... véletlenül pont megvan az eredetim is így az lett rátéve és kész is... azóta sem szólt érte soha senki...

    Ugyanakkor jövőre én is autót cserélek... emlékezetes az az utam amikor 120 kilométeren volt 4 trafi, 2 ellenőrzés és 1 kpm és a kpm az előttem és utánam jövő autót kiszedte a forgalomból engem nem... na inkább nem idegeskedem...

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

  • KrAt

    veterán

    válasz Skyhigh #47 üzenetére

    Köszi :)
    Ezt mondta a karosszériásom is, de sok ismerősnek morcosítva van, és semmit nem szólnak neki szerencsére :)

  • FlasH-BacK

    senior tag

    válasz Skyhigh #47 üzenetére

    Na igen, egyik részről ott vannak a köcsög szemét rendőrök meg kpm-esek akik minden szarért képesek akadékoskodni meg lehúzni az embert, hogyha "termelni" kell néhány büntetést.
    Viszont másfelől meg tényleg ott vannak akik körbefóliázzák az autót aztán oldalra semmit nem látnak ki, meg felrakják a 0 csillapítású kipuffrendszert ami 200dB-el ordít éjszaka hogy mindenki felébredjen rá az utcában, meg sötétkék helyzetjelző meg lesötétített hátsó lámpa, olyan morcosítás hogy a fél fényszórót kitakarja és hasonlók. Ezek azért tényleg lehetnek veszélyesek/idegesítőek/kellemetlenek a környezet és a többi autós számára.
    Mert az oké hogyha valakinek tucatautója van akkor szeretné valahogy egyedivé tenni hogy neki is meg másoknak is jobban tetsszen, de azt utálom hogyha előtte nem hozza műszakilag 100%-osra a járgányt, inkább ezekbe a "tuningokba" fekteti a pénzét.
    Nekem az az alap hogy amíg nincs toppon a gép (értsd: gyári állapot közelében) mind műszakilag mind esztétikailag, addig nem költök semmi pluszra. A húsz éves kocsimba már beleraktam én is vagy 200000ft-ot, és akkor még a lakatolás hátra van, és a motor se volt generálozva. Ja és minden gyári rajta.
    És ha valaki már elkezdi alakítgatni a gépet, akkor szánjon arra is néhány ezrest hogy bevizsgáltatja a gépet, szükséges dolgokat forgalmiba íratja, stb.

Új hozzászólás Aktív témák