Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz jerry311 #101 üzenetére
Kadettben az 1.3S 1297cm3 és 55kW
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dragonfx
veterán
sok szerencsét hozzá, tényleg jó lett.egy ilyne művelet a bömin minimum 2x ennyibe fájna.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
jaja1981
addikt
Hát nem tudom mennyi a fényezés, mert én magam csinálom, de most lesz a Mantán egy kis javítás. Bal első sárhányó elem, bal ajtó, bal hátső sárhányó ív, és első köténylemez fényezése. Ez olyan 15.000Ft-ből kijön, már meg is rendeltem a festéket, lakkot és edzőt.
Őszinte részvét, aki ilyen drágán épít autót. -
jerry311
nagyúr
KrenAtesz
Ennyire nem vágom a típusokat és motorokat. Az alkatrészek többsége GM emblémás. Daewoo logo leginkább csak a műanyag tartályokon és kupakokon van.
Szóval az egyik verzió, hogy GM gyártmány, a másik hogy megvették a GM-től a gépsort és még arra is lusták voltak, hogy a logokat lecseréljék._seth_
A teljesítmény és térfogat adatok a forgalmiból vannak, nem tudom a gyár mit hazudott róla. -
jaja1981
addikt
Mind a két teljesítmény adat elfogadható.
Ezek a motorok nem erőművek, de sokkal tartósabbak, és megbízhatóbbak, mint a modern motorok. Az indok elég egyszerű: --> kevesebb alkatrész, kevesebb hibalehetőségEgy mai benzines autó, olyan 200-300ezer km-t tud menni, ha vigyáznak rá.
Nézzétek meg, hogy a Ti autóitokban mennyi van!!![ Szerkesztve ]
-
alex89
senior tag
válasz jaja1981 #108 üzenetére
Hát igen , a régi motorok még sokkal tartósabbak voltak, pont a minap olvastam,hogy a volkswagen jelenleg a benzines motorjait 120 ezer a dízelt pedig 180 ezer kilométerre tervezi.
közben az én verdám is alakulgat ,kicsit még hülyén néz ki ilyen magasan,de ha visszakerülnek a leszedett cuccok akkor majd megül egy picit. [link][link][link][link]
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
zoo8800
veterán
Hát igen , a régi motorok még sokkal tartósabbak voltak, pont a minap olvastam,hogy a volkswagen jelenleg a benzines motorjait 120 ezer a dízelt pedig 180 ezer kilométerre tervezi.
Hol olvastál ilyen marhaságot? Bocsi, nem beszólni akarok, de hogy nem igaz, az tuti.
rip and tear, until it is done
-
alex89
senior tag
Linket sajna nem tudok mutatni, de egyébként elsőként egy tanáromtól hallottam aki valamilyen autógépész-mérnők vagy mi (nem tudom pontosan ) , szóval eléggé benne van a témában... és aztán olvastam utána én is dolognak valahol a neten.Bár ezek az adatok nyilván nem azt jelentik,hogy utána ki kell dobni a motort,hanem hogy 120 illetve 180 kilométer felett elképzelhető ,hogy a kopó alkatrészeket cserélni kell.
csak érdekességképpen a fater régi mercijében (benzin,V8 ) is több mint 500ezer van és még hozzá sem volt nyúlva... valamint a céges mercibe(régi 2.5szívó diesel) amivel németbe járkálnak ,abban 1millió körül van és szintén érintetlen.Persze egyik verda sem volt széttaposva, 7 ezrenként olajcsere stb..
jaja1981: nem lesz semmi tuning,a felnin kívül minden marad gyári
[ Szerkesztve ]
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
jaja1981
addikt
-
alex89
senior tag
79-es (ha jól tudom ez az utolsó kis lámpás) évjárat, 1.1 karbi , mivel ez az első autóm,friss jogsi stb... szóval direkt lett ez a kis 1.1-es nehogy kísértésbe essek
[ Szerkesztve ]
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
VR6-Fan
veterán
-
alex89
senior tag
alja meglepően jó volt, jobb hátsó javítóív,küszöb meg sárvédő lett cserélve..
idővel mi megy bele, G60-an ne talántán VR6 ? nem megy bele semmi, öcsém kb 1 év múlva fogja csinálni a jogsit és ő fogja megörökölni a verdát.Én meg ha lesz pénzem veszek valami combosabb 2-es golfot.Idővel én is VR6 mellett akarok kikötni, vagy golf vagy corrado formájában
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
VR6-Fan
veterán
pedig golf 1 VR6 (turbo) az igazi [link][link]
no de kettesben az igazi a 3-as meg a corrado azért elégé el vannak hízva a ketteshez képest
corradot meg úgy se fogsz itthonit jót találni vagy csak olyan szinten túl árazva hogy abból építesz kettőt...[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
alex89
senior tag
a 2-es golf a legszimpatikusabb, nem kéne semmi csicsa(szárnyak meg hasonlók..), csak nagylökösök színre fújva,lámpákat ,díszrácsot cserélném ,nagy felnik,kis csupaszítás,falazás.. ja és persze benne egy húzott 1.9 tdi
KarenAtesz: bocsi a sok off-ért
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
VR6-Fan
veterán
kéne a fenének 1,9 TDi..... mi jó abban a dizel kerepelésben?!!
nem tudom kettesnek a szinre fújt lökösök szerintem nem állnak jól, így a tutikicsit on is legyek, szerintem semmilyen régi kocsinak nem állnak jól a színre fújt lökösök/ívek
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
alex89
senior tag
nem olyan rossz az színre fújva sem [link].De egyébként szerintem is nagyon kevés olyan régi autó van aminek jól áll a színre fújt lökös, az enyémen is fekete lesz.
ui.:a diesel-ben meg nem a kerepelés a jó,hanem a nyomaték meg a fogyasztás
mod2: jaja, a króm lenne az igazi
[ Szerkesztve ]
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
VR6-Fan
veterán
nekem annyira nem tetszenek a régi autók ennyire csicsásan, lehet bennem van a hiba.
neked a kis lámpák véget króm kéne lökösből is tőkőrből is, meg kéderfeszítőkből is, szerintem
azt nekem senki ne akarja beadni hogy egy 180-300 lovas 1,9 tdi 10 liter alatt eljár ha nyomkodod neki , a nyomatékra meg csak ennyit tudok mondani no meg még ezernyi tényező szólhat a benyás mellett, egyedül ezeknél fogyasztást lehet föl róni, no de azt is nézni kell mit kapsz cserébe...[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
jaja1981
addikt
És miből veszitek, hogy a VR6 turbós?
Ha jól tudom abból nem volt turbós kiszerelés.Én is benzin párti vagyok. Diesel-ben egyedül a fogyasztás a jó.
Nem mindegy hogy 1200rpm-tól húz, vagy mondjuk 1600-tól?
Szerintem tök mindegy, mert nem alsó fordulaton tolod a kocsit.
Olyan 4000-en meg már jobb a benzin, mert a diesel kifogy a kraftból.
Arról nem is beszélve, hogy a benzines sokkar jobban reagál a gázra, jobban veszi. -
VR6-Fan
veterán
válasz jaja1981 #127 üzenetére
nem vesszük tudjuk
amúgy gyárilag nem volt turbos (khöm, volt csak azt nem adták el..)
miért ne lenne olyan? meg lehet építeni rendesen is egy motor.
hát ha neked 110%-os teljesítmény többlet, gyári dúgóval/hajtókarral/főtengellyel/etc-vel nem jelentős teljesítmény több lett akkor, inkább többet meg se szólalók!
VR6-ot meg 174le-714le közt skálázódnak (keréken).
azért nem mindegy hogy egy mezei dizelt hasonlítasz össze vagy egy verseny dizelt, hidd el azok elég jól veszik a gázt és nem 4000 fogynak el... bár igaz ott a fogyasztás ugyan úgy bukó...
amúgy rendes verseny slik-en 300-320 lóig nem kaparnak el max ha direkt arra van írva az elektronika.
no meg légy nyugott a teljesen gyári 3-as golf is elkapar jó gumival nagy kerékkel, alóból, no hát akkor golf1 kasztniban (az 150-nél is kapar..)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
jaja1981
addikt
Én sima széria autókrólbeszélek,nem verseny autókról.
Amúgy Te hány motort, vagy autótépítettél, vagy vettél részt benne?
Vezettem egy pár autót,és részt vettem pár építésében,és hidd el, hogy az utólagosmegoldások nemvezetnek eredményre.
Most nem azokrólbeszélek, amiket direkt kittben árulnak egyes fajta motorokhoz, vagy komplett tuning motort, amit gyárak kisérleteztekki, hanem az igazi házi tuningról,mert kishazánkban az a menő. Kevés a lóvé, akinek van, az meg megveszi az új autót a legerősebb motorral.
Aztmeg elhiszem, hogy a gyári 3 golf is elkapar, mert az csak kis kuplung gyakorlat kérdése, hogy akarok indúlni. Gyorsan, vagy füstölősen. -
VR6-Fan
veterán
válasz jaja1981 #131 üzenetére
láttam már egy két autó építést test közelből
amúgy én meg "kitt-ről" beszélek, bár VR6-nál tök mindegy, mert otthon úgy se fogsz turbot csinálni meg leömlőt öntögetni.
hát nem tudom a fentebb linkel golf1-ek már 3-4éve az útakon vannak és még mindig egy darabban pedig azok tényleg home made-k.
mindenesetre csak úgy más motornak nem állnék neki amire már nincs egy jól bevált módszer.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
domi007
őstag
Szerintem ennyiért ilyen szép végeredményt kapni igazán megérte!
Riszpekt!DOMy
"̶d̶e̶ ̶a̶ ̶t̶u̶d̶o̶m̶á̶n̶y̶ ̶m̶a̶i̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶s̶z̶e̶r̶i̶n̶t̶ ̶a̶z̶ ̶i̶p̶a̶r̶i̶ ̶m̶é̶r̶e̶t̶e̶k̶b̶e̶n̶ ̶i̶s̶ ̶h̶a̶s̶z̶n̶á̶l̶h̶a̶t̶ó̶ ̶S̶H̶A̶1̶ ̶c̶o̶l̶l̶i̶s̶i̶o̶n̶t̶ ̶g̶e̶n̶e̶r̶á̶l̶ó̶ ̶e̶s̶z̶k̶ö̶z̶..." - 2017. február 23. óta már létezik
-
jaja1981
addikt
Ez így igaz.
Itthon csak lelakott, széthajtott autókat lehet beszerezni.
Néha vidékről egy pár jó állapotú régebbit.
A magyar nem költ az autóra, nem tartja karban, csak hajtja.
Sok olyan autót láttam, amiben már 30e km volt egy olajban. Ezek mind 2 évnél fiatalabbak. Azt mondják nem érdekes, mert úgyis eladják.
Na most szegény vevő ilyeneket vesz meg, azt csak csodálkozik, ha megáll.
Persze tisztelet a kivételnek! -
Kimmuriel
aktív tag
Most olvastam az írásodat. Hát mit ne mondjak, gyönyörű lett az autód! Igazán impozánsan mutat! Legyen még sok örömöd benne!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztrofotózás
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bambano: Bambanő háza tája
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs