Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
hát az itthoni lepukkant, a másik ki szemelt cirka 1200km-re van és mire az magyar papiros lesz addigra 800k-ba fájna és biztos hogy nem hibátlan annyi meg sok egy kettes golfért
a legnagyobb gond hogy a pénz nem az én kezembe van, akkor már rég elcigánykodtam volna az itthonit és meglett volna oldva a gond...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mulderpapa
aktív tag
Jajjj, de ismerős érzés...
Az én kis drágám (pont ilyen sedan, csak 1.8i GLS Automata) kb. 1 éve lett lefényezve, én is alig tértem magamhoz, amikor megláttam.
Egyébként hátsó lököst én sem találtam, csak szép állapotú bontottat, így az lett szépen lefújva. Ezek a felnik nagyon mennek a kocsihoz, már fél éve ilyet vadászok, de nem találok 4db normális állapotút.Gratulálok a Kadetthoz és örülök, hogy vannak még "sedanosok".
Üdv.
"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
Kobe
veterán
nem mondtam én egy szóval sem, hogy újat, vagy hogy hitelre, használt autó piacon 6-700 között ki lehet fogni igen kellemes autókat, ami szintén nem jár túl nagy költségekkel ha valami elromlik benne, és hasonlóképpen tartós. Pl opel astra, 98-99 es évjárat, nem a 94-es. Mondjuk érdemes figyelembevenni, hogy az autógyártásban is 10-15 év többfajta technikát jelent, biztonságtechnikai szempontból akár, illetve a régihez egyre drágább lesz az alkatrész
-
KrAt
veterán
válasz Iron Funeral #55 üzenetére
Köszi sajna nem sok felújított példány járkál a városban
Mulderpapa: milyen a pontos motorkódod? 18E? Ez jókis motor Grat a tiedhez is, mutathatsz képeket is róla, kíváncsi vagyok
-=Libria=-: persze, ki lehet fogni normális autókat, csak sajna nem biztos, hogy hasonló állapotban van, mint a Kadétom, mert ennek aztán a világon semmi baja Ha nem csal az emlékezetem, akkor a 6 év alatt, mióta nálunk van, egyszer sem volt szervizben amiatt, mert valami miatt üzemképtelen lett volna Bármikor beültem úgy, hogy tudtam, hogy odaérek
-
DeltaPower
őstag
én is csak gratulálni tudok a felni elsőre feltűnt, ilyen jó állapotút elég ritkán lehet látni!
"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
jaja1981
addikt
Sziasztok!
Szép dolog egy régebbi autót felújítani. Ezek még sokáig mennek, csak sajnos, garázs nélkül a téli időben 2-3 év, és rohad. A hegesztett már nem olyan mint az új. Sajnos.
Amúgy grat hozzá, de a motor, váltó milyen állapotú?
Én egy 1979-es Opel Mantát építek. Már gurul egy éve. Megvételtől számítva 1 évig szétvolt robbantva.
150e-ért vettem, és most olyan 1,1-1,2-be van, de én sem bántam meg.
Most télen motorcsere 2,4-esre, meg valami racing futómű.
Garázsban tartom, és csak jóidőben megyek vele.
Szóval, ha tanácsolhatom garázs kötelező egy régi autónak, mert szétesik.
Volt egy haverom, az örökölt egy Asconát. Szép volt, öregé volt, garázsban állt. Tényleg makulátlan.
Most meg 2 év mindennapi Pesti használat után olyan, mint akit életében mindig vertek.
Sajna ez van.
A lényeg, hogy szeresd, és gondozd, mert beszél hozzád, és a gondoskodást azt mindig meghálálja. Pontosan ez a beszél hozzád hiányzik a mondjuk 95-ös autók utáni kiadásokból.
Megy meg minden, de nem olyan. Nincs kapcsolat az autóval, csak az a pár műszer. A rohadt elektronika mindig beleszól mindenbe, már rendesen keresztbe sem lehet rakni.
Na ez van.
Ha szeretnétek képet a vasról rakhatok be.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
-
NoLF
addikt
szép munka, grat meg minden, jó látni, hogy vannak, akik ennyi időt, energiát és pénzt áldoznak azért, hogy a kedvencük megfelelő állapotba kerüljön.
de sose fogom megérteni a létjogosultságát a morcosításnak, valamint a kamu dupla kipufogó nak.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
KrAt
veterán
DeltaPower: köszi jó kis darab, és az ára se volt para szerencsére
jaja1981: ejjha, nem semmi Nagyon nagy respect hozzá. Nagyon szép munka, büszke lehetsz rá
Garázs szerencsére megoldódott 4 évig télire, valószínüleg télre lerakom, és addig nem bántom, míg szar idő van
Amúgy minden mondatodban egyetértek veledNoLF: köszi A morcosítás nekem bevallom őszintén, h tetszik, meg akkora lámpája van a Kadétnak, hogy nem is árt rá A dupla kamu kipuffot meg nem menőzésből raktam há, hanem azért, mert a "dízel kipuffogó", ami rajta volt (lefele néző csővel) iszonyat nem tetszett rajta, ez már egy fokkal jobb. Sportkipuffot meg nem hiszem, hogy teszek rá, max majd a C20XE-re, mert utálom, ha üvölt a kipuffogó Ennek van egy kicsit mélyebb halk hangja, tökéletes
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
rávarrsz egy univerzális dobot 20ért, szép krómvéggel, és szép is lesz, meg nem is lesz hangos. ez mindenesetre szerintem nagyon nevetséges, ami rajta van
a morcinak én akkor látom értelmét, ha az autó tuningolva van, nagy kerék, csüccs, spoilerek, na akkor illik rá, így ebben az állapotában szerintem nem.
persze ez mind szvsz, a kocsi pedig nagyon szép lett amúgy
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
jaja1981
addikt
Szerintem a tuningot motorral kezd. Ha először futómű lesz, és utána nagyobb motor, akkor kezdheted a futót újra, mert megváltozik a súly arány. Csak úgy szólok.
Ne a hátsó dobnak legyen hangja, hanem a motornak.
Ezért kap az enyém is télen egy 2,4-es motort, hogy szaladjon is.
A kisebb kerék meg előnyösebb mint a nagyobb, mert jobban gyorsul, és könnyebben lehet keresztbe tenni.
Ha télre leteszed, akkor vagy kerék le, és bakolás, vagy havonta indítsd be és tologasd előre hátra, de semmiképpen sem abba a pozícióba ahol volt.
Miért is?
- tologatni azért kell, mert ha egyhelyben áll vagy 2 hónapot, akkor ovális lehet a gumi. Ami vagy szálszakadáshoz vezet, vagy lehet vinni centírozni, de olyan nem lesz mint volt.
- beindítani azért kell, mert a tüzelőanyag ellátó rendszer (főleg karburátornál) kiszáradhat, és a szennyeződés lerakódik benne és eldugítja, vagy nem fog jól zárni a befecskendező szelepMég egy jó tanács. Leállásra aksi ki. Ha van másik autód, akkor abba tedd be, és használjad mondjuk havonta felválltva a jelenleg benne lévővel, vagy csak vedd ki, és néha merítsd le az aksi töltővel és töltsd fel újra.
Én is így jártam, hogy benne hagytam egy 5-6 hónapra, aztán megdöglött. Aksis haver mondta, hogy nem szabad sokáig állni hagyni az aksikat. Ha mégis kell, akkor csurig töltve tedd.Ennyi.
-
KrAt
veterán
Igen Most kicsit szar, mert eddig amit kinéztem, meg tudtam venni (ilyen lökhárító meg ilyenek, 5k körüli tétel) de jelenleg még arra sincs pénzem Mondjuk most van időm kitalálni, merre tovább, mert nem tudom:
-színre fújt lökösök (annyira nem jönne be, mert akkor nem "üt el" a kocsi színétől, full fehér lenne az egész )
-fekete lökösök (mint most, tetszik, hogy kontrasztos)Szerinted?
-
bambano
titán
Én tennék bele valami nem szokványos rablásgátlót...
#27: szerintem 52k négy gumiért nem sok... nekem darabja nem jön ki ennyiből... Meg ha vezérműszíj cserés nagyszerviz van, az se jön ki ennyiből, amennyit a táblázat aljára írtál
#39: én pl. örülök, hogy a kresz szerint kötelező reggeli "műszaki szemlét" megcsinálja helyettem a fedcomp...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Omega81
senior tag
A lökösöket, tükröket miért nem fujattad színre?
értékelt üzletek: 42+ 0-
-
Virág et.
senior tag
A morcosítás kár volt rá... nagyon furcsán néz ki ezzel az orral, mivel az autó ettől eltekintve teljesen széria ha jól látom.
Jobban jártál volna, ha teljesen eredeti állapotra hozod, esetleg elviszed a gyári GSi irányába (bár 4 ajtósban az is furcsa lenne).Szerintem.
-
Omega81
senior tag
válasz Virág et. #76 üzenetére
Egyetértek, így önmagában fura. Ha már morcosítás, akkor GSi lökösök, felni, és alap hogy a lökhárítók legalább, ha a tükrök nem is, nem ilyen foltosan szürkén ragyognak.
A munka eddig jó, de feleslegesen több, mint egy renoválás.
Amúgy gyere Carstyling- ra.[ Szerkesztve ]
értékelt üzletek: 42+ 0-
-
KrAt
veterán
válasz Virág et. #76 üzenetére
Írtam is a leírásban, hogy az autó még nincs kész. Kap majd (most már végleges) első-hátsó GSi lökösöket, de fekete marad, mert nem akarom, hogy az egész autó fehér legyen Ugyanezen elgondolásból lett a felső sín és a tükrök is feketék, nekem így tetszik
bambano: Majd az is lesz benne, most van egy váltózás és egy riasztó benne, reménykedek, hogy eg 22 éves autóhoz csak nem nyúlnak
Omega81: tudom, h még nem tökéletes, de még messze nincs kész a kocsi Jön majd rá másik lökös, meg minden jó Csak elfogyott a kess..
[ Szerkesztve ]
-
alex89
senior tag
A lökösöket te is könnyedén lefestheted majd, mivel van direkt erre a célra való(spray formátumú) "structure lac" nevezettű cucc(fekete).Nagyon egyszerű vele fújni, gyakorlatilag el sem lehet cseszni.A festéktől a felülete is ugyanolyan kissé "érdes" lesz mint a gyári fényezetlen lökösöké.
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
jaja1981
addikt
És ha nemfekete lene?
piros vagy valamilyen,meg csík az oldalába. Nem lenne rossz. Én az enyémen is unom,hogy egyszínű. Lehet,hogy fújok rá valami csíkot, persze csak a 2,4-es motor után.
Holnap megyek festékért. Ja!
A sprét felejtsd el. Olyan lesz,mint a szar. Foltos, meg nem egyenletes. Nyugodtan vidd el fényező műhelybe, annál i inkább, hogy műanyag alapozó kell alá, különben lepereg a festék.
Amúgy metál színű a kocsi? Mármint a festék.
Láttad az enyémet. Szerintem felesleges túl csicsomázni. Ezek nemmodern autók, ezek úgy szépek,ahogy kitalálták őket.
Nincs gyári spoiler? A gyári nézne ki a legjobban. Vagy kis lökösök,hátrameg kis szárny, detényleg kicsi.
Inkább cserélj motort,valami jó kis befecskendezősre. Valami 1,8-2literesre. Had robogjon,ésnem is fogyasztana sokat. olyan 8 liternél meg is állna.
Ha kész lesz az enyém, majd nyomatok képet. sajna csak januárban kerül rá sor, de a jövőhéten kész a motor. -
KrAt
veterán
Ezen még nem gondolkoztam Eddig mindig szürke-fekete volt, most majdnemfehér-fekete kombón gondolkozom Nemtudom még, elmélkedés megy De az tuti, hogy minden eredeti lesz rajta, amivel Kadétot gyártottak
Motor lesz benne majd 2.0 16V, de az még odébb van Nem akarok még meghalni -
alex89
senior tag
"A sprét felejtsd el. Olyan lesz,mint a szar. Foltos, meg nem egyenletes." ezt konkrétan így nem mondanám, általánosságban véve persze az igaz,hogy nem lehet szépen fújni a sprével mert megfolyik, felhős, narancsos lesz.... de ez egy elég "vastag" anyag szóval tényleg szép lesz Nem kell neki alapozó sem,csak csiszolni kell .Az én lököseim is ezzel lettek fújva a golfon és nemigazán lehet belekötni .Mindemellett elég tartós is. Persze a gyárilag színre fújt lökösöknél nem alkalmazható csak annál amely nincs fényezve, és azzal a tipikus érdes felülettel rendelkezik...
Ja és persze a festék amiről beszélek ez matt
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
marcee
addikt
Grat, jó lett! Egyedül a légbeömlő rácsa nem tetszik, illetve a lökhárítók illesztésén lehetne még csiszolni, de amúgy tényleg rendben van.
Pesten nem tudtad volna ennyiből megúszni, az tuti!\m/
-
jerry311
nagyúr
Hmmm. Valami hasonlót kéne elkövetnem a sajátomon, csak az nem Opel, hanem a Daewoo Racer névre keresztelt ikertestvére.
Olyan nagyon drágának nem tűnik a beavatkozás. Viszont hosszú volt, ami nekem nem járható
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest