Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adalbert1

    veterán

    A felhasználókhoz való hozzáállásuk alapján meg is érdemlik.

    Nekem az alábbiak nem tetszenek a Sonyban:

    - felhasználókkal való kapcsolat, igényeik kielégítése, panaszkezelés, stb.

    - termékek fejlesztése az életciklusuk alatt - illetve ennek hiánya (ez mondjuk az előző ponthoz szorosan kapcsolódik, elég DM-Fan -remélem jól írtam a nevét- pár hozzászólását elolvasni a ps3 topicban, rengeteg funkciót implementálhattak volna szoftveresen, ami egy sokkal jobb eszközzé tette volna a ps3-at)

    - idióta saját formátumok erőltetése (pl. saját memóriakártya psp-hez, fényképezőkhöz, ps vitához, stb. - a beta kazettáig nem akarok vissza menni)

    - az újabb telefonok nem bővíthetőek memóriakártyával

    - minőség állítólagos csökkenése (itt csak a fórumokban leírtakra tudok hagyatkozni, pár éve nem vettem már Sony terméket egy psp kivételével, szerintem nem is fogok).

    Szerintem azt nem fogják fel, hogy a 80-as, 90-es éveknek vége, már nem elég egy jó terméket lerakni az asztalra, kell normális support, elégedett vásárlók is (manapság bármilyen negatív felhasználói vélemény eljut pillanatok alatt több ezer potenciális vásárlóhoz, még régen max. a user baráti köre tudott róla), illetve mint többen említették már előttem is, már sokkal nagyobb konkurenciája van minden téren.

Új hozzászólás Aktív témák