Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
Aztán ott van az az eset, mikor személyesen se tudja elintézni a dolgot az ember. Legyen ez mondjuk egy távközlési szolgáltató. Mondjuk ami már ocsmány ronda neozöld színű lett és már nem T betűvel kezdődik a neve hanem Y-nal. Legyen a probléma egy számlázási gond. Mondjuk a gecik kétszer annyit számláznak, mint amire kötötte velük az ember a szolgáltatást. Na küld nekik panaszt az ember az online ügyfélszolgálati felületen. Amire semmi válasz. Na semmi gond az egyik nem messze levő bevásárlóközpontban úgyis van egy neon zöld üzlet. majd akkor ott személyesen úgysi van dolgom arra, ha már moziba megyek... ... na bemegy az ember aztán sorra kerül. Aztán közlik vele, hogy ők igaziból egy partnercég akik szerződésben állnak a nevezettel, de semmi féle jogkörük nincsen rá, hogy érdemben bármit is elintézzenek. Ja banyek akkor miért ültök a neon zöld ocsmány szín alatt. Esetleg forduljak ide vagy oda hátha tudnak segíteni. banyek a pajszer meg simán otthon maradt...
-
btprg
senior tag
Egyébként ilyenkor mi van, ha simán nem fizeted be a számlát amíg nem reagálnak? Ebben az esetben jogos lenne ha utána nekik állna feljebb (késedelmi díj stb.), vagy jogtalan? Nemrég volt egy hasonló ügyem másik távközlési szolgáltatóval, de ott végül bementem személyesen és el tudták intézni a dolgot.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
addikt
Ez személyes tapasztalat? Csak mert én nagyon nem ezt látom. Konkrétan online szinte mindent el lehet intézni, és sokkal jobb is, mint a személyes kommunikáció, mert ennek van nyoma, bírósági eljárás során azonnal csatolható bizonyítékként. Miközben ha Gizikével beszélsz a postán, azt nyilván nem fogod felvenni diktafonra.
Legutóbb az IKEA rendeléssel kapcsolatban próbálkoztam telefonon, nyilván túl volt terhelve a CC. Rákattintottam a chatre az oldalukon, 5 percen belül kaptam operátort, és választ a kérdésemre. (IRL ez minimum 1 óra lett volna + üzemanyag). De írattam már át chaten repülőjegyet is.
#12Tigerclaw
Egy központi ügyfélszolgálatnak gyakorlatilag csak előnye van. A tudásvagyon aggregált, van pénz normális képzésekre, tudástárra. 1000x hatékonyabb ez, mint lokálba kirakni mindent.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Konteó topic
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- További aktív témák...
- Beszámítás! ASUS Z790 Hero i9 13900K 64GB DDR5 2TB SSD RTX 4090 24GB be quiet! Pure Base 500 1000W
- Beszámítás! Gigabyte Z590 i7 10700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ANTEC P180 Corsair 750W
- Beszámítás! ASRock H310CM i5 8500T 16GB DDR4 240GB SSD GTX 1660Ti 6GB Sharkoon ZALMAN 500W
- Beszámítás! GB B550M R7 5700X 32GB DDR4 2TB SSD RTX 3080 10GB be quiet! Pure Base 500DX Corsair 750W
- Beszámítás! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 12GB SPC Ventum VT4V BE QUIET! 550W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen