Új hozzászólás Aktív témák

  • Iamzozo

    csendes tag

    Érdekes, Chris Bangle-nél azért meglepődtem. Ő volt az aki egyszer azt mondta, hogy az autó tervezését nem kell túl misztifikálni, egyszerűen autókat gyártunk amire a vásárló igényt tart, vagy valahogy így. Itt mi szépen elvergődünk a op vs. op meg egyéb összehasonlítgatásokban, holott fogta magát az apple és "think different" módjára gyárt gépet a "tredni geekeknek" akinek mellesleg van jópárszáz ezrük arra, hogy megteremtsék maguknak az apple félre életérzést. És hurrá egy nagy közösség kovácsolódik, mely úgy érzi (és) tartozik valahová és megtalálta az Kaliforniai álmot amitől a cég meg hízik. Nincs ezzel gond, de azért szerintem ennél egyszerűbb: pénzt keresnek mert eladnak valamit, megvan a célcsoportjuk és olyan tehetséggel nyomulnak, hogy volna mit tanulni tőlük. Itt a marketing a profizmus, ha a macworldon bemutatnának egy tárcsázós vezetékes telefont, akkor is nagyobb port verne, mint bármelyik technikai találmány. Mindenki figyel. Volt fuji laptop, aminek tükör volt a képernyője és hogy mindenki hogy szidta, de amikor az apple fogta és rádobta az imacre al és sio2 jelzést akkor mindenki wowzott.
    Lényegébben annyi, hogy jó lenne, ha más is ennyire figyelne a marketingre és pl. a designra.
    Vagy meg is teszik csak nem annyira hallunk róla?

Új hozzászólás Aktív témák