- Aliexpress tapasztalatok
- Mikrotik routerek
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Facebook és Messenger
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- ASUS routerek
- Windows 10
- Bittorrent topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Ubiquiti hálózati eszközök
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
válasz CyberPunk666 #27 üzenetére
Igen nyílvánvaló. Érdekeket sért mert egy olyan versenyhelyzetet teremt amihez a taxisok nincsenek hozzászokva. Amúgy az Über nem taxi, mert nincsenek meg a taxis előjogai (pl buszsáv használat, droszton parkolás, behajtás másoknak által tiltott helyekre). Akkor miért is várjuk el, hogy taxis előírásoknak megfeleljen?
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Viktor77
titán
válasz CyberPunk666 #27 üzenetére
"Azért az nyilvánvaló, hogy mi a gond az UBER-rel. Az nem normális, hogy az egyik oldalnak komoly szabályoknak kell megfelelnie, a másik meg enélkül szolgáltathat."
Ez akkor lenne igaz, ha a taxisok maradéktalanul betartanának minden szabályt. Mondok egy nagy számot, 10%-uk tartja be.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
JamesHun
addikt
válasz CyberPunk666 #150 üzenetére
Szép írás és jó is amit írsz
de pont a Taxisok a Taxirendelettel érték el, hogy több 100 taxisnak le kellett tenniük a taxit
Akkor értük nem mentél utcára, nem emelted fel a hangod, most miért másabb a helyzet?A taxizás fix ára a legnagyobb baromság amit csak csinálni lehetett
maximalizálni kellett volna, de fix árasra mégis minek?
Ha lent van a benzin ára, ha fent van ugyan annyiért vigyenek?
Bár a rendelet kikalkulálása óta kb 100 HUF al lejjebb van a benzin, dízel ára, mégsem nyúltak hozzá az árakhoz.Másodjára meg van más személyszállító cég is, akik nem sárgák és nem kell annyi mindennek megfelelniük mint a taxisoknak. Még akár olcsóbbak is lehetnek, mert nincs rájuk fix ár.
Mégis csak az Uber ellen megy a hajcihőAzt meg, hogy mit csináljon a munkáját vesztett taxis?
Elmehet normális építő jellegű munkát végezni akár.
De mit csinálnál pl TE ha elvesztenéd a munkádat?
Akár elmehetnél Uberezni, hogy amíg várod a cégektől a visszajelzést mehetsz-e interjúra legyen egy kis pénzed kajára, fizethesd a hiteled, vagy ha megszorulsz egy nem várt kiadásra ne a szaros Providentet hívd fel, hanem menj ki Uberezni hétvégén fél napokra akárAttól, hogy az Ubert engednék használni attól miért dőlne be MINDEN taxis?
Ha a seftelő, feketéző taxisok kiesnek az téged zavar?Az akinek a kocsijában van egy spéci eszköz és minden váltáskor 10 Ft al megugrasztja a taxiórát kiesne az zavarna?
Azok akiknél pont nem megy a kártyás fizetés és pont most nem is tud számlát adni, mert kifogyott a papír a rendszerből kiesne zavarna?
Első körben el kell törölni a fix tarifát és maximalizálni kell az árat.
Az ubert engedélyezni kell, de lehet árminimalizálással
nem mehet 200 HUF alá és a sofőröknek 80% helyett adjon 85%-ot
csak oylan sofőr mehet dolgozni az Uberhez aki beszerez egy NAV engedélyt és van PÁV2 vizsgája is
Az Uber adjon ki minden hónapban a NAV nak egy kimutatást melyik sofőrjük, milyen adószámmal és gépjárművel melyik nap, mikor, mennyiért vitt embereket és abból a pénzből ő mennyit kapott megNomeg fogadják már el az Uber elektronikus számláját
2016 van, illene haladni a korral az országnak és a NaV nak isSeriesX: JamesSHun
-
MageRG
addikt
válasz CyberPunk666 #150 üzenetére
A piaci versenyben természetes hogy bedőlnek az életképtelen dolgok.
Itt valakik kiharcolták hogy ne kelljen versenyezni, aztán sírnak hogy a monopóliumuk teremtette piaci résbe mégis benyomult valaki.
Rossz a szabályozás? Addig nem volt rossz amíg mindenkit kigolyóztak?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Viktor77
titán
válasz CyberPunk666 #158 üzenetére
"A többség ugyanúgy a szenvedő alanya ennek az egésznek."
Akkor az a többség szedje össze magát, és kergesse el a kisebbséget, mert a kisebbség baromi nagy károkat okoz nekik.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
E770
senior tag
válasz CyberPunk666 #158 üzenetére
valóban sok dimenziója van a történetnek, de az nem hibás általánosítás, amit a többség, jellemzően csinál, mert ettől még a kivételeket senki sem tagadja el
a hiénák darabra valóban kisebbség, de a tevékenységük halmozott bűncselekmény, s mégis senki sem lép fel ellenük, se hatóság, sem a sárga taxis társadalom - bár nyilvánvalóan a taxis többség nem követ el erőszakos bűncselekményt, mégsem tüntetnek a hiénák elkergetéséért
adózás területén viszont a normális, vállalható szolgáltatást nyújtó sárga és vidéki taxik borzasztóan állnak, döbbenet lenne, ha a NAV publikálná a taxisok által befizetett éves adó átlagát
gyakorlatilag jellemzően adózatlan jövedelmük van és ehhez jön még a pesti hatósági árszerinted ezekben a jellemző általánosításokban tévedek?
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron
- Szép állapotú 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD
- PreSonus AudioBox USB 96 25th Anniversary Edition
- Logitech Combotouch 920-009625 Ipad - 7-8&9 TH Generációhoz.
- Mechanikus gamer billentyűzet, 60%