Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • edward2

    addikt

    A közúti balesetek mintegy 55 százalékba a vidéki utakon történik

    Na vajon miért. A legtöbb értelmetlen előzést vidéken látom. Utána meg előttem van végig... legalább nyert 2 másodpercet de majdnem balesetet okozott...

    (#2) schawo
    Mivel mindenkinél van már mobil így teljesen fölösleges amit állítasz.

    (#3) blackrulz
    Az önvezető autók itt vannak a sarkon. 10 év és nem vehetsz majd új autót ami nem önvezető aztán lesz évi 1-2 baleset.

  • edward2

    addikt

    válasz NomadND1 #10 üzenetére

    Azért nem gyakran hallani, olvasni vagy tapasztalni azt hogy a lassabb haladásból jelentős probléma adódna.

    "idővel szükség lesz emelni a sebesség határokat."
    Tehát USAban ahol sok államban nagyságrendekkel gyérebb a lakott terület ott jó akár a 70mph is. Ráadásul elég szigorúan van betartatva és az emberek be is tartják. Minek kéne akkor emelni? Szerintem ezt a 130at kéne kőkeményen betartatni és ne az legyen, hogy mert kispistának futotta már egy autóra amivel 130 felé is tud gyorsulni akkor már jogosnak érzi a villogtatást meg a jobbról előzést.

  • edward2

    addikt

    válasz NomadND1 #17 üzenetére

    "Sokkal élhetőbb egy olyan szabály, hogy a belső sávbaan (autópályán) a minimum tempó 160-180, aki nem érzi biztonságban magát ennél a sebbességnél, annak irány a jobb oldal."

    Szerintem mi nem leszünk jóbarátok. Az ilyen embereknek akik így gondolkodnak élből vonnám be a jogsiját és ahogy írod soha nem is kapnád vissza.

    Amerikában 4000km alatt semmi problémám nem volt. Nincs jobbratartás és mindenki normálisan 65-70mphval ment a pályán. Itthon??? Elég csak kiérnem épp az M7es Érd előtti emelkedőjére és már 8 idióta tuskó van mögöttem villogva pedig 130al megyek. Röhej az itthoni közlekedési kultúra. (de európa szerte is lehetne mesélni) A jobbratartás is egy baromság. Egy régi szabály aminek ma semmilyen jogosultsága sincs.

    Úgy kéne mint olaszoknál szépen végigkamerázni a pályát aztán ha az átlagod 130 feletti akkor kiküldeni a csekket, de nem tizenezreket hanem mondjuk a kocsi értékének 10%-át.

  • edward2

    addikt

    válasz BoB #20 üzenetére

    Ja mert a szabály szerint 130 a max tehát mire fel is vonod be? :U

  • edward2

    addikt

    válasz schawo #23 üzenetére

    Na mesélj milyen érvek szólnak a jobbratartásod mellett.

    (#26) Sárkányvölgy
    Ja vagy nem vagyok olyan tulok aki azt hiszi vett már egy 10 éves béemvét akkor már azt hiszi ő az autópályák királya.

    Amúgy tényleg meséljétek már el nekem, hogy milyen jogon gyorshajtatok?? Mert te vagy a jani vagy mire föl?

    [ Szerkesztve ]

  • edward2

    addikt

    válasz #56573440 #28 üzenetére

    Nem érint szarul ha megelőznek. Nem elsősorban az érdekel, hogy valaki gyorshajt hanem az hogy milyen jogon villogtat le valaki egy 130al haladó személyt a belső sávban? Milyen jogon előzől jobbról egy 130al belső sávban haladó autót? Ezekre adj választ.

    Amúgy pedig a gyorshajtásról általánosságban: aki tanult fizikát tudja mennyit számít a sebesség. Rajtad kívül más emberek is vannak az úton és lehet te egy tankban ülsz amiben simán túléled, de az embertársaid meg nem. Tehát egyszer elszállsz és megölsz egy családot majd lesel amikor a bíróságon csücsülsz és olvassák a fejedre a letöltendőt. Nem beszélve arról, hogy mit fogsz érezni egy életen át. Mindezt a "gyors" haladást egy olyan országban amiben a legnagyobb megtehető távolság 400km tehát azzal a +10-20km/h-val nyersz 10 percet? Indulj el 15 percel korábban...

    Jobbratartáshoz még: hány autó van ma Mo.-n ami nem képes stabil 130at menni autópályán? 1-2%? A jobbratartási baromságról csak annyit, hogy nyáron vasárnap este nézd meg mi megy Siófoktól BP felé. Van egy iszonyatos nagy sor a külső sávban, mert mindenkinek ki kell húzódnia 1-2 idióta miatt aki 140+al akar menni. Csak egy hasonló példa: a jobbratartás a mozgólépcsőn. Angliában konkrétan levették mindenhonnan ezt a táblát, mert nagy forgalomban a párosan állás a mozgólépcsőn gyorsabb és nagyon sajnálják azt a 2-3 embert aki felfutna de a tömeg fontosabb.... na ilyen a jobbratartási kötelezettség is.

    (#29) Sárkányvölgy
    120ról hol volt szó?? Másold már be. ezer évente 1 embert találni az autópályán aki nem 130al megy...

    a BP felé miért nincs ember a külsőben is megérne egy külön misét....

    (#33) bambano
    Van jogköre bárkinek aki 130al megy annak joga van a belsőben haladnia. Ott a komment első kettő kérdése. Kérem válaszold meg.

    (#34) DigitXT
    Senki sem játszik önkéntes rendőrt. 130al halad emberünk kamionok mellett milyen jogon villogja le egy autó? Meséld már el te is.

    (#39) schawo
    Te most így mire válaszolsz? Tehát szerinted a holttér miatt létezik a jobbratartás?

    (#47) spirit007
    Ja ha én beragadok ilyen mögé akkor ez van, de persze vidéken a sok agyatlan előz záróvonalnál is. AKkor igazából kivel is van a gond? Tehát te megbüntetnéd azt aki lassabban megy mint a maximum, mert van egy agyhalott sofőr mögötte??? Szerintem ezzel a teóriáddal állj elő a #metoo mozgalomnál is, hogy a nőt azért erőszakolták meg mert rövid volt a szoknyája... biztos szívesen látnak.

Új hozzászólás Aktív témák