Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flame_

    tag

    válasz Flame_ #3 üzenetére

    O, shi... "nem sok konkrét közlekedéssel kapcsolatos okossága nincsen" --> nem sok konkrét közlekedéssel kapcsolatos okossága van / sok konkrét közlekedéssel kapcsolatos okossága nincsen. Valamelyik a kettő közül, de így pont nem :D Plusz egy vessző még a "általános magyar" szavak közé. Hiába no: elszoktam a 10 perces szerkesztési időtől :F

    [ Szerkesztve ]

  • harry

    veterán

    válasz Flame_ #3 üzenetére

    Na ja, egyetértek.
    Amúgy ezek mind általános, birka szintű, önző emberi tulajdonságok. Leszarom a másikat, nekem legyen jó, meg mit érdekel, mások is így csinálják, meg stb...

    Nekem két kedvencem van (illetve inkább három):
    - egyik, a keletinél a metro lejáró. Ugye a mozgólépcső nem egy hosszú lépcső, mint általában máshol, hanem levisz egy szintre, majd forduló - továbbgyalogolsz a következő részlethez, az visz még lejjebb. Ezzel nem is lenne semmi baj, a baj ott van, hogy az emberek nem képesek felfogni, hogy ha a három lépcső közül a középsőn ment le (mivel _csak_az_ megy lefelé), akkor a következő résznél is oda kell mennie, vagyis maradjon a saját 'sávjában'. Sokan persze előszeretettel levágják a kanyart, és a fal mellett rohannak, amivel csak az a probléma, hogy ott meg szembe jönnek azok, akik lentről jönnek, és (teljesen szabályosan) haladnak a következő lépcsőhöz a saját 'sávjukban'. Most komolyan, tényleg sávokat kéne felfesteni? Esetleg korlátot, terelni kéne őket? És akkor csodálkoznak, hogy ha hirtelen szembe találják magukat a tömeggel, és sokan még akkor sem képesek tenni egy lépést oldalirányba...
    - másik az ajtó előtt állás, esetemben szintén metró, az Örsnél, ahol sokan vannak reggelente. Annyi eszük nincs, hogy egy kicsit odébb lépjenek, hogy kettes sorban tudjanak kijönni az emberek - gyorsabb nekünk, gyorsabb nekik. De nem, állnak, és csak üres fejjel bambulnak az ajtó irányába.
    - a harmadik esetemben ritkább, néha járok 4.es vilivel, ott jellemző, amit írtatok is, hogy nem kéne megállni az ajtóban, hanem beljebb menni. Csak hát ugye, ő már fent van, neki jó, sőt, az ajtónál jó, hogy ha majd leszáll, ne kelljen átmászni a tömegen. Az nem baj, hogy belül üres, ott elférne kényelmesen, ráadásul más is fel tudna szállni, az nem fontos.
    Illetve ennek a másik formája (néha metrónál is), hogy már csönget, mindjárt indul, de még berohanunk a kocsiba - és sikeresen be is érünk, ami jó is, csak nem kéne megállni az ajtóban, mert lehet, hogy más is jön mögötte sietve, és ő is szeretne még felszállni, és ő is fel tudna, ha az első idióta nem torpanna meg egyből a küszöbön.

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

  • m1sk4r

    aktív tag

    válasz Flame_ #3 üzenetére

    Milyen igazad van. Nekem még az "tetszik", meg sem várja, hogy leszállj rosszabb esetben előtted, ezzel akadályozva téged, jobb esetben meg melletted próbál bepofátlankodni. :(((

    Aurea mediocritas

Új hozzászólás Aktív témák