- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Asustor NAS
- Apple TV+
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
szki
őstag
Elég gyenge számok a Telenortól. Az Ebidta csökkenés is jelentős, bár a 35% még mindig pofátlanul magas (de megszokott a telkoban).
-
Steven
addikt
én nem csodálom 7 év után váltottam tőlük ... voltam vodás aztán végül a t-seknél ragadtam ... ők a légversenykepések árakban szerintem , mind készülék mind szolgáltatás szinten ... meg van egy nagy kulcs a kezükbe .... több szolgáltatás rendelése esetén több kedvezmény ... ezt egyik szolgáltató sem tudja überelni...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Chosen
addikt
Megérdemlik.
-
wolfman
veterán
Én is kb. 7 év után váltottam le őket. Kártyás voltam náluk, de rohadtul meguntam, hogy úgy b@sztak át egyik csomagból a másikba hogy nem is szóltak, se egy SMS, levél, semmi. Bár ez egy egyszeri dolog, de másik meg hogy a csomagjaik olyan méregdrágák hogy senkinek nem érik meg, meg még kedvezmények sincsenek. Le is léptem tőlük, ami megint nem volt egy egyszerű eset, de 3 hetes sz.rakodás után végre megszüntették a kártyám!
Nagyon gáz az egész, meg is szűnhetnének végre, aztán jöhetne valami új most már!
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Benőke
őstag
A pirosas árnyalatú szolgáltatóktól az ég mentsen meg minket. Tisztelt system ügyfélkezelése = botrányosan pocsék. Szinte mindent csak személyesen lehet elintézni illetve élből hülyének nézik az embert és úgy is kezelik.... A Vodaval cégesként szívtunk, térerő problémák, gatya ügyfélkezelés, információ áramlás zérus....
A Norvgoknál van egy jó pár éve minden, és elégedett vagyok, mind tarifaügyileg mint minőségügyileg. Nem kell személyesen becaflatnom soha sehova, a neten el tudok intézni szinte mindent. Semmi spec előfizetésem nincsen csak alapok, nem torony magasan de ez a legolcsóbb is ebben a konfigurációban... A webes felületük szuper a másik kettőre ez közel sem igaz. A cég pénzügyi adatai nem jók, de majd csak alkotnak valamit már.... Nem akarok váltani. -
Gusztáv
addikt
Igen, én is azt tapasztaltam, hogy egyedi ajánlat esetén igen versenyképes áron tudják a szolgáltatásokat és készülékeket is kínálni. Meg igen korrekten kezelik a határidőket is.
Laci
-
tjb007
nagyúr
Lassan az egész Telenor el fog tűnni és ezen a djuice sem fog tudni segíteni ha nem találnak ki valamit.
-
bambano
titán
Amikor elkezdték túlzottan erőltetni a skandináv mentalitást, akkor megírtam, hogy ökörség. Egyedül voltam a véleményemmel. Nem állítom, hogy csak ez a baj, de állítom, hogy ez is benne van.
Béke poraitokra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Sanya
nagyúr
miért drágább mindenben a Telenor, mint a vetélytársai?
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
szki
őstag
Mert kicsi, és nem annyira nemzetközi, mint a T v. a Voda. A T-nek a legkönnyebb a helyzete idehaza, mert az össz előfizuk számának kb 50%-át szolgáltatják. Tehát elég sok hívás végződik hálózatukon belül. Ráadásul a legtöbb üzleti előfizetés is T-s. Üzleti=zsíros bolt
A "kicsi" Telenortól elég sok hívás indítanak Voda, T, és vezetékes irányba, és így kevés a saját hálózatukon belüli hívás, amit igazán tudnának kedvezményezni. A társszolgáltatók felé viszont fix elszámoló árak vannak (interconnect), ami sokszor magasabb, mint a díjcsomagban lévő díjaik
[ Szerkesztve ]
-
Sanya
nagyúr
arról, hogy kicsi, nem én tehetek. az, hogy évekkel ezelőtt megengedhettek maguknak 125 forintos, másodperc alapú számlázásos rendszert, amikor a többinek régen 30ft/perc környékén jártak(ok, perc, vagy félperc alappal), csak 900 forintért engedtek a kártyásoknak díjcsomagot váltani, akkor azt mondom: dögöljön meg.
sok céges van a T-offline-nál, és a Vodkánál. MIért? volt üzleti díjcsomaguk, és már akkor felár nélkül kínálták az üzleti díjcsomagon belüli ingyenhívás lehetőségét. hol volt akkor a pannon/telenor?
26 éven aluliaknak díjcsomag? LOL. életkor miatt hátrányos megkülönböztetés..., csak szőkéknek, vagy csak kaukázusi jegyekkel rendelkező embereknek nem árulnak díjcsomagot?
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
szki
őstag
Már jópár éve egyedi díjcsomagokat kaptak a komolyabb üzleti ügyfelek mind3 szolgáltatónál (komolyabb: havi többszázezer Ft-os számla). A mobil internetre meg aztán tényleg olyan árakat adhattak kedvezményre, amit nem szégyelltek, mert arra nem volt semmi törvényi árszabályozás. A kártyás és magán előfizetők csak kolonc
Bár magánelőfizetők is kaphattak extra jó díjcsomagokat, ha például dolgozói flotta szerződése volt valamely szolgáltatóval a munkáltatójuknak.
Az előfizetők 20%-a hozza a szolgáltatónak a bevétel 80%-át. Ez a 20% nyilván üzleti előfizető, és nem a havi 2000 Ft-os Eco díjcsomagos akárki, vagy akármilyen kártyás nagymama.
Sok olyan pénzes szolgáltatás létezik, amit magánelőfizetők nem is használnak (és nem hallottak róla), de az üzleti előfizetőknek lehet az a legnagyobb havi kiadás. A Telenor ebben is lemaradt.Egyéb előny a T-nél, és a Vodánál a nemzetköziség. Például Németországba, Angliába, vagy akár az USÁ-ba saját hálózaton mehet elvileg a nemzetközi hívás, míg a Telenor nem rendelkezik ilyesmivel. Bár tudtommal próbált közösködni másokkal. De nem tudom ma, hogy működik nekik, mert már egy ideje nem követem a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
Remélem, még tovább fognak csökkenni. A létező legaljasabb, legszánalmasabb cég a távközlési piacon.
Mióta létezik mobil távközlés, kitartottam mellettük, de most már olyan dolgokba szaladtam bele sokadszorra, hogy felfordult a gyomrom.
Nem sorolom fel, de az utolsó nagy kedvenc:
A sógornőm számot cseréltetett, régi szerződését felmondta, újat kötött. Számlája mindig is 15eFt felett volt. Első hónap közepén el is érte ezt, mire egyik péntek kapott egy sms-t, hogy túl magas számlája, 24h órán belül menjen be előleget fizetni, vagy kikapcsolják. Az előleget majd valamilyen módon jóváírják. A városban szerencsére van szombaton ügyfélszolgálat. De mi a f.sz volt ez? X év után. Elmaradt csekk nélkül? 15eFt miatt?[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Jim Tonic #17 üzenetére
Még egy kedvencem megemlítem:
Az előfizetésem átkerült egy céghez. A végelszámolási időszakra kaptam pár kimenő Türkmenisztáni hívást. Se előtte, se utána nem volt egy sem.De az öcsém is esküszik rá, mindegy mennyit telefonál, mindig 15e a számla. Még akkor is, ha itthon sem volt.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- 4TB -os új bontatlan 3,5"-os HDD 1 év garancia Toshiba Surveillance S300
- SAMSUNG (MU-PE2T0R) -( KÉK) 2TB SSD KÜLSŐ MEREVLEMEZ ! UJ!
- ASUS TuF F15 - 15,6" 144Hz, I5-11400H, 16/512, RTX 3050-4, TBOLT4 +SZLA +GAR +ajándék egér,egérpad!!
- SAMSUNG (QE65S90CAT) 165CM 4K Q-OLED SMART 2024 PRÉMIUM ! AKCIÓ
- SAMSUNG (QE65QN800AAT) 165CM 8K NEO Q-LED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest