Új hozzászólás Aktív témák

  • szki

    őstag

    válasz Sanya #14 üzenetére

    Már jópár éve egyedi díjcsomagokat kaptak a komolyabb üzleti ügyfelek mind3 szolgáltatónál (komolyabb: havi többszázezer Ft-os számla). A mobil internetre meg aztán tényleg olyan árakat adhattak kedvezményre, amit nem szégyelltek, mert arra nem volt semmi törvényi árszabályozás. A kártyás és magán előfizetők csak kolonc :DDD
    Bár magánelőfizetők is kaphattak extra jó díjcsomagokat, ha például dolgozói flotta szerződése volt valamely szolgáltatóval a munkáltatójuknak.
    Az előfizetők 20%-a hozza a szolgáltatónak a bevétel 80%-át. Ez a 20% nyilván üzleti előfizető, és nem a havi 2000 Ft-os Eco díjcsomagos akárki, vagy akármilyen kártyás nagymama.
    Sok olyan pénzes szolgáltatás létezik, amit magánelőfizetők nem is használnak (és nem hallottak róla), de az üzleti előfizetőknek lehet az a legnagyobb havi kiadás. A Telenor ebben is lemaradt.

    Egyéb előny a T-nél, és a Vodánál a nemzetköziség. Például Németországba, Angliába, vagy akár az USÁ-ba saját hálózaton mehet elvileg a nemzetközi hívás, míg a Telenor nem rendelkezik ilyesmivel. Bár tudtommal próbált közösködni másokkal. De nem tudom ma, hogy működik nekik, mert már egy ideje nem követem a dolgokat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák