Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz zseko #15 üzenetére

    Ez egyébként egy érdekes probléma. Nálam volt már mindkettő.
    Amikor nagyobb értékben rendeltem pl félkonfigot, akkor mondtam neki hogy várja meg. Elvégre egy nagy barna kartondobozban volt minden. Megvárta amíg kibontottam, megnéztem minden megvan-e amit rendeltem, azt csá. Kb 1,5 perc volt az egész. Tehát abszolút nem nagy dologról van szó.

    A másik meg, hogy mit tud csinálni a futár? Jegyzőkönyvet vesz fel az esetleges sérült / félreküldött csomagról.
    Ez a bizonyíték arra, hogy nem te okoztad a kárt / nem hazudsz stb...

    Egy rakás oldalon látom kiírva hogy külön figyelmeztetnek arra, hogy a futár jelenlétében bontsam ki a csomagot és ellenőrizzem, mert csak jegyzőkönyv ellenében fogadnak el ilyesfajta reklamációt. Pl sérült csomagolás.
    Most legutóbb pl a Merlinhardvernél volt ilyen, de a PCX-nél is kivan írva nagy piros betűkkel.

    És nem igazán értem miért olyan nagy probléma ez? Tehát nyilván a két cég szerződést köt erről és megállapodik a feltételekben. Ami nyilván a plusz szolgáltatásért (tehát hogy a futár igenis várja meg a csomag ellenőrzését) a futárcég magasabb fuvardíjat fog kérni. Tehát nem tudom hol a gond?

    Mert ha én azt kérem - nagy céges megrendelőként, aki mondjuk éves szinten jelentős összeget hagy ott a futárcégnél -, hogy a futár minden női ügyfelet egy szál vörös rózsával köszöntsön és én ezért hajlandó vagyok megfizetni akár 10x-es árat és ebben meg is egyezek a céggel, akkor az a cég ezt fogja csinálni. Úgy ossza be az alkalmazottja és az adott nap idejét hogy ez beleférjen. Ha kell plusz kocsit új embert állít sorba ha kellően megfizetem.

    "Nekünk" is - a cég ahol dolgozom - vannak olyan beszállítóink akiknél kiemelt partnerek vagyunk top 5-ös országos forgalommal és ők is kb azt csinálják amit kérek. (pl én szabom meg meddig érhet ide a csomag és ha nem ér ide addig akkor nem veszem át, majd csak másnap)

  • Dany007

    veterán

    válasz zseko #18 üzenetére

    Bizony vannak durva dolgok. És nem is értem mért nem tesznek ellene a nagyobb futárcégek.

    Engem ezzel a telefonos dologgal tudnak az őrületbe kergetni.
    Pár hete is volt egy sürgős rendelésünk. Ami persze nem jött meg a beígért időre... aztán kiderült, hogy a futár nem találta a céget, illetve hiába csöngetett, nem jött senki azon a címen.
    De hát b...ameg, ott az a nyamvadt telefonszám. Mi a fenének adom meg? Mindenhol kötelező jelleggel meg kell adni egy telefonszámot amin elérhető az ember. De minek ha ilyen esetben meg ba...nak felhívni?
    Utána mondták, ez asszem gls-nél volt, hogy nekik nem kötelező felhívni az ügyfelet! Hát okés b..meg de ha nem találja a címet vagy nem tudja kézbesíteni akkor hívja már fel!

    De ez szerintem embere válogatja. Tegnap kaptam egy csomagot valami Flex o akármi futárcégtől és jé, képes volt felhívni előtte 5-10 perccel. Hogy jön és hogy ottvagyok-e meg minden.

    Szóval továbbra se értem ha az egyik cég megtudja csinálni, hogy felhív akkor a másik mért nem? Ki kéne rúgni az ilyen embereket és lehet megoldódna pár probléma.

    De egyébként valóban, manapság - az elmúlt 1-2 évben - egyre több helyen tapasztalom azt, hogy még visszaigazoló e-mail se jön, hogy pontosan melyik nap is jön a futár! Érted? :) Ez a durva...
    Megrendelem a cuccot, aztán 2-3 nap múlva egyszer csak jön és ott van. És kész. Én meg legyek ugrásra készen bármikor. És ha épp otthon vagyok vagy a munkahelyemen?
    Az a minimum lenne, hogy legalább a szállítás előtt 1 nappal jelezzék, hogy hékás holnap megyek.

  • shteer

    titán

    válasz zseko #30 üzenetére

    az lehet éppen weblap hibától is

    ..szerintem jónak tűnik

Új hozzászólás Aktív témák