Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RECSKA

    veterán

    válasz VR6-Fan #8 üzenetére

    Nem, menni még nem mentem, de ültem Dízel golfba... kb 230Le-re taksálták...

    Hát, a comb lef.sás megvolt, de azért egy dízelmotor nem nevezhető sportmotornak. Azért egy pörgős benyamotor, ha másba nem is, akkusztikában fölényesen nyer. Viszont ezek a benyás gépek alul ( >2500 ) halottak! Mondjuk ez a komolyan húzott TDI-knél is így van, azok is csak 2k felett kelnek életre, viszont míg azok elforognak 5k-ig, eddig egy ilyen öreg cucc is, mint az enyém pl., megfelelő akatrészekkel símán fektetik a mutatót! ( 8k , nincs benne tiltás )

    Ebből kiindulva, a használhatósága utcára jobb egy benzines turbónak, mert ha nagy turbolyuk van, akkor utcán kényelmesen, de lomhán vezethető, pályán meg kiadja a maxot. Míg egy Dízelben a hirtelen 2k-nál feltörő erő nehezen irányíthatóvá teszi a gépet...

    EZ AZ ÉN SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYEM, NEM ÁLTALÁNOSÍTÁS...

    Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

Új hozzászólás Aktív témák