- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mesterséges intelligencia topik
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Windows 11
- Amazon
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A tiédet is meg lehetne csinálni nagyon jóra, mert passzol rá az 1.3TIE szívósora, meg kipuffja, rá lehet tenni az érzékelőket, meg mindent, amitól TIE a TIE.
Csakhát az is min. 200.000,-. És a fogyasztásról ne beszéljünk... Ha nem nyomom, akkor 6-7lityi, ha nyomom ( még a gyári turbóval... ) 0.5-ön 12-13... 1baron 15-16lityi...
Mondjuk 1 baron olyan hajszárító hangja van... Nagyon élem, de mostmár nem lehet, mert az új csigusszal majd csak 0.5-ön lehet járatni, amíg nem kapja meg az alkatrszészeket.
Köszönöm, hogy dícséred a kocsit! A külseje szép is... De a külcsín nem mindegy... Azt a szopást, amit okozott az utóbbi fél évben, senkinek nem kívánom!
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
Bízom benne, hogy jó lesz...
Mondjuk egy olyan kocsi, ami a gyári teljesítményének majdnem duplájára van felhúzva, megbízhatónak nem lehet nevezni. Nagy szó lesz, ha egyáltalán elindul...
Amúgy Nincs is jobb a túrós benyánál... Mondjuk azért az új TDI-k is mennek, de az akkor sem olyan...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
Nem, menni még nem mentem, de ültem Dízel golfba... kb 230Le-re taksálták...
Hát, a comb lef.sás megvolt, de azért egy dízelmotor nem nevezhető sportmotornak. Azért egy pörgős benyamotor, ha másba nem is, akkusztikában fölényesen nyer. Viszont ezek a benyás gépek alul ( >2500 ) halottak! Mondjuk ez a komolyan húzott TDI-knél is így van, azok is csak 2k felett kelnek életre, viszont míg azok elforognak 5k-ig, eddig egy ilyen öreg cucc is, mint az enyém pl., megfelelő akatrészekkel símán fektetik a mutatót! ( 8k , nincs benne tiltás )
Ebből kiindulva, a használhatósága utcára jobb egy benzines turbónak, mert ha nagy turbolyuk van, akkor utcán kényelmesen, de lomhán vezethető, pályán meg kiadja a maxot. Míg egy Dízelben a hirtelen 2k-nál feltörő erő nehezen irányíthatóvá teszi a gépet...
EZ AZ ÉN SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYEM, NEM ÁLTALÁNOSÍTÁS...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
válasz venember83 #10 üzenetére
Még az eleje is homályos, sok dolgot ki kellett hagyni, mert nem akartam sokat írni elsőnek.
Hogy tudom folytatni az írást? Gyűjtök az ötleteket, majd 5 nap múlva kirakom a Fiat Uno 1.3 TIE ujjászületése II.-t? Vagy akár blog formájában, ide is írhatom, mint hozzászólás.
Köszönöm szépen, jól esik, hogy ennyi embert érdeklni egy ilyen FOSTALICSKA életútja. Mely nemsoká beteljesedik.
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
Most még annyira nem, mert " majdnem " gyári.
A direktszűrő nem dobott semmit, a veztengely érezhető, kb 10 LE , a lefújószelep csak a lányok nunijára hat, viszont az 1 bar töltőnyomás még a gyári turbóval és injektrorokkal is kellemes érzés. pl 3.-ikban, mikor megjön a nyomás, picit megnyikkannak a 175-ös gumik...
Milyen egyesed van?
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
-
veterán
Bizony!
Viszont az enyém már zörög-csörög. Bár nem annyira mind a dízelem, de azért zavaró...
23 éves kocsitól már kötelező
Viszont nagyon jó, mikor egy full optikás 207 mellé beállok, és elkezd keménykedni. Aztán hagyon elmenni, majd másodikban 60 körül annyit hall, hogy a hajszárító megelőzi...
Nem gyorsulásra jó az ilyen kis kocsi, legalábbis nem 0-100-ra. Hanem pl. 60-140-re. Azt 3.-ikban váltás nélük egész jól teljesíti.Kíváncsi leszek az új konfigra majd. mindenki 180LE körüli becsüli majd, de úgy is csak a padon fog kiderülni.
Utcai konfigba kb 160 lesz... Hogy az Asszonykám is tudja majd vezetni. Hogy kormányozni hogy fogja, azt még nem tudom!Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
válasz BobChemistry #48 üzenetére
Ezzel nem is vitatkozom, és a fogyasztása is kisebb...
Viszont ha dízelt vennék, akkor csak is 2.4 JTD...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
Tegnap elmentünk a Kocsiért.
Brutálisan szép a rendszer alatta, szép a DTM vég, és kegyetlen jól néz ki rajta a GT2252...
Ellenben nyilván 5km-t bírt a zsír új olajcső, elrepedt a betáp résznél, ami megy a turbóhoz. A forró motorra fröcskölt az olaj, szép kékes-fehéres füstöt varázsolva. Picit megilyedtünk, hogy nagyobb baja van... Sanyi Mester visszahúzott a műhelyébe, csáposra fel, kb 30 perc alatt olajcső kicserél ( nem kicsit nincs hely ott... ), majd csáposról le, beindít. Szép, nem csöpög, nem folyik, AZ OLAJ!!! Mert a benzin az a benyahídnál enged. Nem is kicsit. kb 1dl/10sec... Azért így még beindítani sem nagyon merjük. Úgyhogy ma megyek vissza, viszem a szívósorom, meg az injiket, benyahidat, AC-t, és felvarázsolja az TURBÓK MESTERE!
Nem tudom mikor lesz kész, de mostmár a tököm kezd kilenni... Nem azért, mert nincs kész, hanem mert Anyám ( kinek a derekát 4db platina csavar tartja, és kotyognak ), és Barátnőm ( aki végtelenül SZERETNIVALÓ ) végig kinnt vártak a kocsiban ránk...
Úgyhogy nem kicsit lesz meghajtva, ha végre életre kel...
Amúgy 4k felett éled...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS notebook topic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Napelem
- Motoros topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs