- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
tegbashar
tag
válasz ZsizsiZsozsó #108 üzenetére
Van felmérésed a zárkózottság növekedésére, vagy ez csak egy gondolat? Mert én nagy különbséget e tekintetben nem látok a 80-as és a mostani évek között.
Az autókba szerelt kütyüknél miért csak azt a pillanatot látod, amikor elromlanak? A jellemző az, hogy működnek, nem? Ennyi erővel szívritmus szabályozót sem érdemes venni, hiszen bármikor elromolhat és kampec.
A gyerekekkel kapcsolatosan meg csak annyit, hogy a szerető szülő az körbekütyüzve is szerető szülő fog maradni. -
dabadab
titán
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Izé, guglizz már rá olyasmire, hogy utascella, programozott gyűrődés meg hasonlók, vagy akár csak a halálos közlekedési balesetek történelmi statisztikájára, mielőtt nekiállsz szamárságokat beszélni.
DRM is theft
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
A nagy tömeg a legnagyobb veszély az életedre. Kicsit nézz utána fizikából. Akkor az is meglesz, miért kell könnyű és merev utascella köré (szintén könnyű) gyűrődési zónát tervezni.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Javaslom nézz utána a közúti biztonság alapjainak.
Nem attól fogja megmenteni a bent ülők életét egy autó, hogy masszívra építik. Hanem attól, hogy tervezett gyűrődési zónákat hoznak létre. És igen, a gyűrődési zónákba a műanyag teljesen megszokott dolog. A gyűrődési zóna nélkül ugyanis amikor a kocsitest hirtelen lassul, akkor benne te kezdesz el mozogni, ha megfog az öv, akkor meg a belső szerveid, amíg a tested engedi. Ha a gyűrődési zóna elnyeli az energiákat, kisebb a lassulás, és kisebb a testedre ható erő. Egyszerű fizika...
A robosztus autóval semmit sem érsz, ha fának, oszlopnak, beton útelválasztó elemnek vagy egy teherautónak csapódsz. Az csak akkor segít, ha nálad kisebb autóval ütközöl össze (ez úton is csókoltatom azokat, akik azt hiszik, hogy egy magas és nagy terepjáróban nagyobb biztonságban vannak).
A mai autók "silánysága" érdekes dolog, hogy a merci elk*rvult, az egy dolog, hát istenem. Nézz meg egy egy azonos kategóriás Lexus-t. Na arra nem fogod azt mondani, hogy silány...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Audi? Alu kasztnit horganyozni?
Az utkozesnel gyurodo elemek ot vannak most is, sot jobban elnyelik az utkozesi energiat. Ki is neznenk, ha egy Aventadorban a karbon elemekre hagyatkoznanak utasvedelem teren.
Mellesleg abban a kasztniban ami nem deformalodik te fogsz utkozeskor. Persze, ha egy balna egy Matizt kap el, termeszetesen az elobbi nyer. Ellenben, ha elkap egy fat.
Igen a regi gepekben volt anyag. De ezt jellemzoen azert, mert nem tudtak szimulalni, hogy mire mekkora ero fog hatni, igy inkabb joval tulterveztek.
Ha mar a mostani autoipart kene szidni, inkabb az eszement fogyasztasi merociklust, az ember arcaba robbano legzsakokat, es az EuroNCAP-ra optimalizalo gyartokat kene seggbe rugni, ugyanis nem sokkal csokkent a halalos kimenetelu balesetek szama azonos korulmenyek kozott. Ez utobbira az USA-banfelfigyelt valamilyen biztositok szovetsege, eshat, nem tul boldogok.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
BiP
nagyúr
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
És ugye azt se felejtsük el, hogy bár rábízzuk magunkat az elektronikára, szerintem a mai modern vezérléssel jobban úton marad az autó, mint 30 éve a pusztán mechanikus autók, főleg ha 2 tonnát kellett úton tartani.
(#181) Teréz Atya: Lambo ide vagy oda, ha "sok" eszed van, és egy oszlopot átgyűrsz a fél autón (meg magadon), attól bizony semmi nem véd meg. [link],[link]
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
szerencsére van ez az internet nevű izé, ami például a te kérdésedet is megválaszolja.
"Hol gyárt a volvo manapság olyan robosztus autókat mint régen a 7,8,9-es széria.": sehol. tegyük hozzá, hogy ennek örülhetsz.940 vs moduls: ez egy elég egyértelmű videó, egy 940-est szembe küldenek egy mindenki által lenézett, legalább egy, de lehet, hogy két számmal kisebb, sokkal könnyebb renault modus-szal. pech, hogyha hiszel a szemednek, akkor nem téged igazol a film.
újabb v70 vs régebbi v70: ezen is látszik, hogy az újabb jobb.
szerintem egyszerűbb lökhárítót cserélni, mint lábat, úgyhogy az az eszme, miszerint törjön ripityára a kasztni helyetted, helyes.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tegbashar
tag
válasz ZsizsiZsozsó #176 üzenetére
A parkokban ugyanannyian vannak, mint 20-30-40 évvel ezelőtt. Egyáltalán minek a fokmérője az, hogy mennyien mennek ki vasárnap délelőtt egy parkba vagy főleg az, hogy mennyien vannak az utcán?
30 éve a parkban tudtál biciklizni, kutyákat, szerelmes párokat, játszó gyermekeket nézegetni, focizni, gördeszkázni, szaladgálni a kábeles távirányítós autó után. Mára már sokat bővült a parki lehetőségek halmaza, ideértve a videónézéstől, elektronikus játékokon át a hírek olvasásáig, messengerelésig.
Azért mennének kevesebben, mert több mindent tudnak csinálni a szépen sütő nap alatt? Van felmérésed arról, hogy ez mennyire butaság?
A közlekedésben, utcán az okos telefonra meredő embertársaid szerinted ezen kütyük előtt egymással beszélgettek, tanácsot osztogattak, kötésmintákat beszéltek meg vadidegenekkel? Nem. Ezek az emberek hülyén bámultak maguk elé, gondolataik hiánya tisztán látszott a szemükön. Esetleg papírra nyomtatott kormánypropagandát olvastak vagy a Forrest Gump rejtvény-előkészítő "legremekebb" termékeit igyekezték fogcsikorgatva megoldani.
Egy idealizált múltra hivatkozol, ami soha nem volt valóság.
Ez a "dolgok többször romlanak el, mint működnek" világnézeted miatt ismét eszembe jutott Hanlon borotvája.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Látszik, hogy még nem volt komolyabb baleseted... Régen mindenben volt anyag, főleg a nagy amerikai cirkálókban. Tényleg? Az, hogy az autókat könnyítik nem megy az ember életének a rovására. Az egy dolog, hogy egy 50-60 km/h koccanásnál ripityára törik az autók orra, repül minden, ami műanyag (erre mondja mindenki, hogy mekkora szar, mert egyből széthullik, holott ennek is megvan a miértje), de az csak a gyűrődési/energia elnyelő zóna. Azt azonban mindenki elfelejti, hogy az utascella ilyen esetekben is sértetlen marad... Az általad említett W140-es már moderált átfedésű ütközésnél is deformálódik az A oszlopnál, torzul a karosszériája... A100? Ez szerinted jobb, mint a mai autók (32 km/h...)?
Nem az számít, hogy 15 km/h-ás koccanásnál látszik-e valami a lökhárítón. Azt az ember az első nagyobb balesete után - főleg, ha vétlen volt -, pont le fogja sz*rni...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Renault, Dacia topik
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Fűnyíró topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Célegyenesben a Yettel TV
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen