Új hozzászólás Aktív témák

  • .DLL

    veterán

    Egy tipp a fejlesztőknek: általában azt láttam, hogy a perspektíva túl közeli volt, túl "teleobis", nem sokkal, csak egy kicsivel széleslátószögűbbre kéne venni a point-of-view-t a szoftverben. ;) Tudom sokat próbálgatjátok, ez a munkátok, ezt fejlesztitek, de szerintem a perspektíva nem volt tökéletes. :R

    Hardverileg: még mindig pixeles. Ráadásul pentile-matrix volt az összes amit próbáltam, elég gányul nézett ki a kijelző. Csak a kijelző, mert a tartalom szép volt, és meggyőző, a dínós falmászós, meg a Split VR kínai kert is látványosan igényesen lett megalkotva.

    Ez nagy élmény lehet a következő dekádban, ha elterjedhet az otthonokban is, de most sajnos kevés hozzá a vas, az erőforrás, és drága a felszerelés. Majd amikor egy középkategóriás házimozi szett áráért hazaviheti a család a bolondbiztos, könnyen összeállítható VR szettet amit felszerel a nappaliba, akkor venni fogják, mint a lapos TV-ket...

    Ha azt vesszük, hogy egy 4K/UHD TV képe már nem pixeles, ha kb. kitölti a látóterünket, akkor belátható, hogy szemenként minimum UHD felbontás fog kelleni, olyan hardverrel alápakolva, ami ezt akadás és latency nélkül képes kiszolgálni, mindezt vezeték nélkül továbbítva, egy könnyű, kényelmes fej-egységbe.
    Hajlított 4k-s mini képernyő egyenként, mindkét szemnek (hogy szemmozgással is nézelődni lehessen mint a valóságban).

    Mindez ma még álom kategória, így a virtualitás megvan, a valóságot még nem annyira érezni, noha ezek a kijelzők, és félvezetős gyro-szenzorok messze jobbak, mint évtizedekkel ezelőtt. Nem is értem régen hogy lehetett hype-ja :DDD az minden, csak nem valóság lehetett. Ez már emlékeztet rá, csak a pixelrácsot és a latency-t kéne eltüntetni.

    De akkor aztán baromi veszélyes eszközzé fog válni :K mert amúgy még így is a hatása alatt vagyok, és vissza akarok menni a dínókhoz... :U

    [ Szerkesztve ]

    (P.H.)

Új hozzászólás Aktív témák