Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
+1 szerintem is.
VR filmeknél is halott ügy, már két mozikamerát is nyűg 3D rigre szerelni, precízen beállítani prallaxist állítani a fókusszal, gyutávval együtt... nyűg a filmeseknek is. Játékoknál egyszerűbb a dolog mert a 3D-s tér már adott, csak a nézelődés egér helyett néhány gyro-szenzorral van megoldva, és a két szemre is könnyebb eltolni a grafikát, mint nagy kamera rig-ekkel. Számolni lejátszásnál viszont egyszerűbb a filmnél, mert "csak" egy videót kell lejátszani, nem kell textúrázni, poligonokat, effeketeket számolgatni, ami már ma is elég erőforrásigényes ha a csúcskategóriára gondolunk...[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
Ragnar_
addikt
A film 3D azért nem akkora ugrás, mint a síkképernyő->VR. Mindkettőnek az immerzió lenne a célja, de azt azért szerintem kijelenthetjük, hogy a VR töbet nyújt egy játékban egy sima stereo3D-nél. Ez persze nem jelenti azt, hogy megfelelő tartalom nélkül életképes lesz, vagy életképes marad a VR. Erőforrásigénye a VR-nek nagyobb, PC játékok esetében, ezért drágább is lesz, mint egy síkképernyő 3D-s felára, főleg, hogy VGA-ból sem elég neki a középkategória, ami egy sima strereo3D-hez már elég lehet.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Akkumulátor töltő mobilokhoz
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- iPad Air 1 alkatrésznek eladó
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen