Aktív témák
-
Kakumix
senior tag
válasz Kakumix #28031 üzenetére
Voltam a Westendben a Telenornál, egyből küldtek a közvetlen szomszédban lévő Samsung szervizbe, hogy ők sokkal gyorsabban megoldják a gondomat. Próbáltam bizonygatni, hogy tegnap is gond volt legalább nézze meg a garipapírt. Nagy nehezen belement, megnézte és azt mondta, semmi gond nincs vele, de tényleg inkább menjek a szomszédba, mert náluk (Telenor) több hét az átfutási idő.
Nem hittem neki, de átmentem.
Elmondtam mi a bajom a telefonnal, a szervizes nézi, nézegeti majd megszólal:
Biztos nem volt ezen a telefonon szoftve... - itt abbahagyja a mondatot rám néz, majd így folytatja: független a telefon? ( jelenleg a legutóbbi hivatalos Telenoros ROM van rajta) Mondom nem, de még a 2 éves Samsung garancia előtti időből származik és adom a garipapírt, amire szinte rá sem néz és mondja, hogy akkor az tényleg hozzájuk tartozik. Pár nap mire megérkezik a cserealkatrész, adjak telefonszámot és szólnak, ha vihetem, a szervizelés fél-egy órát fog igénybe venni. A telefon addig is használható. Még mindig nem hiszem el, hogy ennyi nem kell kiabálnom, asztalt vernem, semmi és tőle is kikényszerítem, hogy nézze meg alaposan a garipapírt, mutatom, hogy nincs hologramos matrica rajta és nyomatékosan felhívom a figyelmét, hogy nincs blokkom, számlám sem. Kicsit meglepődik, hogy ennyit kötözködök, de nem sikerül kizökkentenem a nyugalmából és megismétli, hogy a talán már szerdára, de csütörtökre szinte biztos, hogy megérkezik a cserealkatrész és akkor majd küldenek SMS-t. Ha zárás előtt legalább egy órával beviszem a telefont, még aznap megjavítják.
Ezek alapján ajánlom a Westendben lévő Samsung szervizt!szasza87: ha fehér, pár ezressel (2-5) többel is lehet próbálkozni, de 60-nál többért esélytelen.
[ Szerkesztve ]
Legyen szép napod!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen