Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Tüzi #2 üzenetére

    Akkor a rámenős reklámokat a könnyen manipulálható gyerekek arcába tolás és minden morális szabály letojása mikor pénzről van szó meg tipikus amerikai mentalitás?

    Ellenpélda gyanánt Disney cuccokból pl. elég nehéz nem eredetit kifogni az Alin, mert a leglepukkantabb szecsuáni plüssjáték gyárnak is van hivatalos engedélye a Disney figurák és logó felhasználására. Már az én gyerekkoromban is meg tudták engedni a szülők, hogy minden gyerek Disneys tolltartóval és táskával jelenjen meg az iskolakezdésnél. Na persze nem feltétlen azért, mert a Disney olyan jólelkű szeretetszolgálat volna, csak volt a merchandising mögött egy szellemi termék a rajzfilmek és vidámparkok képében amit úgy sem tudnak lemásolni, jobban megéri nekik olcsón adni a felhasználási jogokat. A Squishmallow mögött valószínűleg semmi ilyen szellemi tőke nem áll, csak egy lélektelen marketing- és jogi osztály.

Új hozzászólás Aktív témák