Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PrometheusX

    aktív tag

    válasz PrometheusX #3240 üzenetére

    Na, most ott tart a dolog, hogy elfogadták az RMA kérésemet, másodjára is regisztrálták a memóriakártyát a Sandisk profilom alá. :D
    Küldtek egy emailt ami tartalmazta a UPS címkét feladáshoz, illetve instrukciókat a csomagolásról. Az emailben több lehetőséget megadnak a csomag eljuttatására, például UPS helyi iroda, UPS csomagleadási pont, vagy UPS Online. Én UPS Online módon kértem a csomagfelvételt, ekkor a futár házhoz jön a csomagért. Értelemszerűen ilyenkor ki kell tölteni egy online formanyomtatványt a feladás részleteivel. A legelején megkérdezte a rendszer hogy kaptam-e előre kiállított címkét, és van-e követési azonosító a csomagomhoz. A követési azonosító (tracking ID #) beírása után a UPS rendszere közölte, hogy ez egy prepaid csomag, nekem csak annyi a feladatom hogy odaadom a futárnak és ők intéznek mindent.
    Egyeztettem időpontot csütörtökön csomagfelvételre, kaptam visszaigazolást emailben és sms-ben is. Fiókregisztráció után módosíthatnám a csomagfelvétel részleteit, de ezt nem tettem meg mert nem láttam értelmét. Elvileg UPS Standard csomagküldeményként lesz kezelve a csomag. Amint megkapja a Sandisk a hibás memóriakártyát, elvileg 7-10 munkanap lesz a feldolgozási és szállítási idő.

Új hozzászólás Aktív témák