Új hozzászólás Aktív témák

  • Ysthvaan

    csendes tag

    Sziasztok!
    Tudom, hogy vagy 2 éve nem írtam, pedig elég sok minden történt azóta az autómmal ('90-es fehért 136L Favorit). Cserélve lett a benzinszagú olaj miatt az ac, a kopogó kormány miatt, szét lett szedve a kormánymű, és minden műanyag cserélve lett rajta, meg sajnos a szélső gömbfejek is, az újon már most kiszakadt a porvédő... Jól megütöttem az elejét ezért a lengéscsillapító is új már (csapágyak átmosva, jók, minden gumi új) Öntötte a szikrát a bizti tábla, átforrasztva, most jó, na jó nem, mert halványan szeret világítani a jobb index visszajelző, és néha mintha egy csapágygolyót gurítanék műanyag dobozban, gyorsításkor, ill. fékezéskor kattan valami :DD
    Benzin csövek is cserélve lettek sajnos a Semperitet ajánlották, két évet bírt, most kap újakat. :( Elszállt a szervócső, a ,,gyárit", nem tudtam betenni, vettem vákuum csövet, meg egyenirányító szelepet, most az is jó, az üzemanyag szintjelzőnél, pl elég volt hozzáigazítani a tekercshez az érintkező lapkát és azóta tökéletesen mutatja a szintet. És még biztos volt sok-sok apróság.
    Novemberben műszakizik az autó, már most neki szeretnék állni a fölkészítésnek, mert nem kevés munka lesz rajta. Ehhez is szeretném a segítségeteket kérni.
    - Kell cserélnem nyelestengelycsapágyat (hidegen fölengedett kuplung mellett elég rendesen morog)
    - Kinyomócsapágy is kezdi (kinyomott kuplungnál is morog másfajta morgás)
    - Vezérmű láncot (még nem vészes a hangja, de még a gyári van rajta szerintem)
    - Gyújtás elosztót, 3-5°-ot ingadozik. Van új vika. A két boltba ahova járok, mondták, hogy csak úgy rendelik meg, ha én külön kérem és lemondok a garanciáról, mert szar lesz a kocsi. Marad a bontott. Ill, van itthon egy (szét szedtem egy autót 10e-ért vettem, garantált 169e km-rel, ha más nem arra jó volt, hogy megtudjam, hogy az enyémben min 2x annyi km van, a kopásokból ítélve.) :))
    - Motortartóbakokat, kopog elég rendesen.
    - És végül meg kell csinálni az indexet, h ne biluxoljon jobbra kanyarodáskor.
    :DD
    Nagyon megszerettem az autót, voltunk vele Boszniába, Felvidéken, Balatonnál, madarászni járunk vele 4-en 5-en dugig csomaggal az Alföldre ide oda, stabil 5,8-at eszik, és még mindenhonnan hazahozott, pedig brutális földutakon közlekedek vele (és nem ér le az alja. Ésszel is megyek, nem rali autó).
    Júliustól kezdem el szétszedni. Kell-e vmi speckó szerszám a fönt leírtakhoz?
    Kedvem van, türelmem van és időm is lesz, nem akarom szervizbe vinni, elszüttyögök vele itthon. Gondolom egy motorkiemelő ,,daruval" kell kezdeni a várárlást.
    Bocs a hosszú hsz-ért, köszönöm a válaszokat előre is! :R

Új hozzászólás Aktív témák