Új hozzászólás Aktív témák

  • Ysthvaan

    csendes tag

    válasz Mágus2 #6307 üzenetére

    Az első lépés a gyújtáselosztó, és a lánc cseréje lesz. Szeretném egyúttal a tömítéseket és a tartóbakokat is cserélni. A nagy kérdés, hogy mindenképpen ki kell venni a motort, vagy meg lehet oldani a helyén is.
    A boltos srác, aki szokott szóban segíteni a szerelésnél, egyébként inkább szerviz, mint bolt, azt mondta a gyújtáselosztót is csak 1féleképpen tudom betenni, nem fog problémát okozni. Én szedtem már szét (másik autót), de nem látom rajta, hogy miért menne vissza pont jól, ráadásul a fogaskerék kialakítása miatt fordul is. Úgy gondoltam, hogy megjelölöm amit kivettem az enyémből és ahhoz állítom majd be az ,,újat".
    Másik kérdésem, hogy stabil 1800-as fordulaton (4.ben városba autózva) szeret rángatni, olyan, mintha ki-kihagyna a gyújtás. Az elosztó cseréjével megoldódhat, vagy trafó is okozhat problémát. (kábelek viszonylag újak, cserélve lettek, mert sötétben világítottak, szép, de erősen rángatott tőle az autó :DD ) Persze lehet egészen más is. Rángat = időnként percenkét 2-3x meg-megtorpan, ha gyorsítok nincs ilyen, ill. ha bevágom 5-be és csak lehelem a gázt 1300-on autózva (tudom gyilkos) de csöndbe van és rángatásmentes.

Új hozzászólás Aktív témák