Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kisbatyu75 #12965 üzenetére
Alá kell bújni és megmozgatni a rudazatot, ott kiderül, hogy mi a baj. Hem akarsz játszani vele és üresben van, húzd hátra a rudat alul. Ezel bedobod 3.-fokozatba, amivel el tud indulni kis csúsztatással és 60-al haza is visz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kisbatyu75 #12967 üzenetére
Szeret titeket, az enyém is mindig otthon romlik el. Ha már elindultam valahová, akkor elvitt és haza is hozott.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #13052 üzenetére
Mert ha karburátoros autóra teszed fel ezt a kábelt, akkor cserélni kell az elosztó fejben a rotort. A kábelhoz való kell oda, mert különben nem jó lesz a rendszer ellenállása, ami alacsony fordulatszámon gyujtáskimaradást okoz. Többször ki lett itt tárgyalva, keresd vissza.
Vagy a gyertyákat kell cserélni R jelölésűre, amiben + ellenállás van.
Nálam az egész szett át lett alakítva:eredetileg 115093592 -kábel volt benne, de lehet kapni 115093593 -at is, de ahhoz más rotor(115911401) való,
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dsandor #13060 üzenetére
Hideg motornnál kérj meg valakit, hogy tövig nyomja le a gázt, majd engedje vissza.(motort áll) Ekkor érdemes megnézni, hogy bezáródik-e a csappantyú. Ha nem záródik, meg kell keresni az okát. Valószínüleg rugó törás, vagy rossz beállítás. Azt gondolom tudod, hogy kell aktiválni az automata szivatót.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz benedek2010 #13095 üzenetére
Ha a pedál benyomásra sziszeg, akkor a rásegítő cserés. Általában a benne lévő szimering adja meg magát a pedál felőli oldalról.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz benedek2010 #13097 üzenetére
Leállított motornál pumpáld a fékpedált, amíg olyan kemény nem lesz, mint a beton. Utána nyomd le és indítsd be. Ha ezután felpuhul még jó a rásegítő, ha nincs érdemleges változás, akkor vákum hiba vagy maga a rásegítő. A csöveket mindenképpen nézd meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz benedek2010 #13099 üzenetére
Ha csak leveszed a 2 csavart, ami a rásegítőhöz fogja és oldalra húzod, akkor nem levegősödik. Ha a fékcsöveket is bontani kell, akkor természetesen légteleníteni kell az egész rendszert mind a 4 keréknél.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13169 üzenetére
A 4 darab ennyi.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ysthvaan #13190 üzenetére
93 utánin nem ékszíj hanem hosszbordás van, olyan a szíjtárcsa a generátoron és a főtengelyen is. Neked ékszíjas kell még. Hepu is van, nem csak vika. Ha a vikát vennéd, vegyél hozzá gyári szilentet és cseréld ki benne rögtön mert a kínai kb 1 hónap után leszakad és erősebb gázadásra darálni fog az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
125 paci ezt ttudja egy favoritban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13236 üzenetére
A puhább a jobb. Nem törik el, hanem deformálódik, majd visszanyeri alakját.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13239 üzenetére
Én csehországból rendelem, ott van ilyen jó áron. Sajnos még nem szállítanak nálatok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13243 üzenetére
Ehhez minek emelő. Én 1 kézzel megtartom, a másikkal rakom a csavart. Bár vettem már ki favi motort egyedül kézzel, meg is b@sztam a derekam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #25529296 #13289 üzenetére
Semmi köze nem lesz a karbihoz szerintem. Ha van cseredarab, akkro az egész gyujtáselosztót tengelyestől cseréld le. Ha valaha is meghajtottad 5500 fordulat fölött, akkor nagy esélye van, hogy görbült a tengely.
Ha mindent letömítettél, és még mindig rángat, csak ezzel lehet a gond. Bár a karbi talp alá nem ilyen gumis nyúlós izét tennék, hanem az eredeti tömítést.
A karbi biztosan jól van tömítve? Az úszó jól van beállítva? Eredeti fúvókák vannak benne, vagy tettél nagyobbakat?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #25529296 #13313 üzenetére
Ha csak annyira tekered ki, hogy egyenletes legyen, szegény lesz a keverék. Ne sajnáld tőle azt a kis benzint.
Én annyira szoktam kitekerni a keverék csavart a favoriton, ahol még nem fullad padlógázon terhelésen. Jó nehéz beállítani, mert sokszor kell megállni. De ha egyszer így belövöd, majd meglátod, hogy nem olyan lusta az a motor, mint ahogy hitted és nem is fogyaszt többet, csak ha padlógázon jársz vele. Cserébe alacsony fordulaton nem fulladozik, nyomatékos, jól megy -10fokban is meg +30-ban is.
A kibicsájtási vizsgán mindig vissza veszik annyira, ahogy te szoktad állítani, de az csak arra jó, hogy szenvedjen a motor, meg a sofőr is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nézem itt az új bosszúállókat. És az jött le belőle, hogy a faros skoda örök. Van benne egy zöld 105-ös, meg egy tejeskávé barna 120-as.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ysthvaan #13451 üzenetére
Csak akiknél eldugult a tank szellőztető. Az egy vékony átlátszó lelógó cső a tank közepe és a hátsó híd között. Be tud tapadni sárral. Nem szabad bedugni. Nekem egyszer bedugult,akkor rángatott a motor és erőtlen lettmajd leállt. Kis idő után beindult,ment egy darabig, majd megint leállt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen