Új hozzászólás Aktív témák

  • dsandor

    csendes tag

    válasz dsandor #13011 üzenetére

    Sziasztok !
    Visszautalok az 13007-es problémafelvetésemre is. Nos, egy régivágású szerelő elvégezte a javítást, persze teljesen át volt égve több helyen a hengerfej tömítés. A hengerfej síkjában több helyen bemaródás is volt, ezért azt síkba köszörültette. Mellékesen vezérműláncot is cserélt, meg még egyéb tömítéseket. Végül is jó lett, csendesebb hanggal. Elvileg a porlasztót csak levette és visszarakta (nem tudom a részleteket), azonban azóta nem működik az automata szívató, azaz hidegindításkor gáz nélkül szinte rögtön megáll. Amint kicsit is felmelegszik a motor, már van alapjárat. Visszavittem neki, kicserélt kisebb csöveket, repedés látszott, ellenőrizte a vákuum jelenlétét, ahol kellett, de nem sikerült megcsinálnia. Közben én is belenéztem, és azt láttam, hogy hideg motornál indítás után a levegőcsappantyú nincs bezárva. A lépcsőstárcsa körüli mozgatással sikerült kézzel bezárnom, így már hidegen is járt, ahogy szokott, olyan 1200-as fordulattal. Ahogy melegedett a hűtővíz, úgy a szívatóház mechanikája szép lassan kinyitotta a csappantyút, aztán már rendben is volt minden. Viszont kihűlt motornál ugyanúgy nem zárt le. Most nyáridőben ez nem olyan nagy gond, de télen már biztos, hogy rengeteg indítást és túlfogyasztást fog okozni ez az állapot.
    Én annyira nem szeretném bolygatni a szerkezetet, ezért azt szeretném kérdezni, hogy Egerben és környékén tudtok-e olyan szerelőt, aki biztosan ért még a porlasztókhoz ? Ha nem lenne, akkor örülnék néhány ötletnek is. Köszönöm ! :)

Új hozzászólás Aktív témák