Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
Sajnos az enyém is tele van ajtórányitásokkal meg a jobb hátsó ajtó meg van nyomva de a gazdája nincs meg. Ez a mai magyar valóság.
Nem úgy nézett ki az öreg egyébként mint aki meg akart volna várni, csak pont jókor mentem ki.Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Ezzel a részével tisztában vagyok mert, nem egyet csináltam már de Feldáét még nem és teljesen meg is voltam lepődve hogy nincs benne nyitható tartály. Az a gond hogy nincs benne semmi ilyen csak egy tartály van benne de annak hegesztett teteje van amiből kijön két cső, egy a kormányműre egy meg fel az injektor alá.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Elég fáradt voltam már így lehet hogy benéztem a csövet, de holnap megnézem. Ez nem annak a motortere hanem az interneten találtam, egyébként amit vettünk annak még szebb és a külseje is patika állapotú. sehol egy tűszúrásnyi rozsda.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Marczi80
tag
Mágus! Szoktam haza járni Formannal, ilyenkor megvagyok pakolva rendesen. Eddigi rekordom Galánta-Rimaszombat távon Ipolyságon keresztül (úgyhogy azért nem mondanám síkságnak) 5,5 liter - igaz 2en voltunk kevés csomaggal.
Viszont rendszeresen jártam Pozsony-Kenyhec távokat (ott álltam meg mindig tankolni kagylóséknál) ami ugye a Szoroskő és Szalánc után van, akkor sem volt több 6,5-től.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
-
30z.Samu
félisten
Nem túl sokat, pár km-t. Meg picit kormol indításnál, kollega azt mondta, hogy ki tudja mennyit állt előtte. Elképzelhető, hogy az állástól is el tudott a karburátoron állítódni a szívató? Amikor lehúzom olyan, mintha valami rugó nyomná vissza. Bocsi a hülye fogalmazásért, csak annyira még nem értek a kocsikhoz. Fényezni tudom, de szerelni nem.
Szerk.: Nem lehet, hogy az üzemanyag mérőnél is csak elmozdult valami? Hol tudom azt megnézni?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Azt megköszönném. Első kocsi, úgy hirdették meg, hogy tökéletes állapot, de hagy kis kívánni valót maga után. Ezektől függetlenül üzemképes persze, csak jó lenne, ha minden pöpec lenne benne.
Hogy tudom rendesen befújni a bowdent? A kárpitot le kell szedni valahogy róla?[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Retro DJ
aktív tag
-
manlions
tag
Mágus akkor én meg sem merek szolalni az én fogyasztásomra 12literrel ment el 230km a legmesszebbi táv 20km volt 2x Székesfehérvárra többi itt a faluban javában szivatoval. nyáron pedig Szfvártol Letenye a 8sz.uton 24literrel ment el 450km pedig nekem a hosszu válto van 90 es 136L a sárkány karbi a Te utmutatásod alapján lett állitval! 90_100 az utazom én elégedett vagyok vele nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
Atyus77
csendes tag
Mágus , próbáltad már állítani a hátsó futóművet (hidat) ? Könyv szerint lehet pár mm-t állítani.
"Kicsit" elhúz az autó jobbra és azzal szeretném korrigálni hogy a hídcsavarokat fellazítanám és a bal felét előrébb tolnám .
Elvileg minden más rendbe van ,..tehát gömbfejek ,kerékcsapágyak, gumi szilentek .SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
Üdv.
Mindig is elhúzott az autó jobbra .
Gumikat cseréltem többféleképpen , most új gumik vannak rajta ,de nem változott semmi.
Féltengelycsuklók cserélve ,zsírozva vannak (külső,belső).
Lengőkar és kormány gömbfejek hibátlanok (hozzáteszem nagyon könnyű a kormány és nincs holtjáték)
Lengőkar gumi-szilenteket átnéztem ,ami szar volt cseréltem.
Kerékcsapágyakat szoktam ellenőrizni ,ha a legkisebb játékot észlelem már utána is húzok (persze ez ritkán szükséges)
Fékek : -hátul a nyáron cseréltem munkahengereket ,fékpofákat (dobok jók voltak)
-elöl bal oldalon folyamatosan fogott picit a fék (ennek ellenére jobbra húz!) , kicseréltem mindkét oldalon a féktárcsákat ,fékbetéteket ,gumifékcsövet és mostmár a fékbefogás is megszűnt.Na mindezek ellenér nem változott a félrehúzás mértéke ! ...keréknyomásokat mostanában 2,2-re szoktam állítani mind a 4-nél .
Az első gumik arányosan kopnak le ,a hátsóknak mindkét guminál ugyanazon felén van a kopás(tehát egyiknek belül a másiknak kívül).
Szerintem kapott egy ütést a hátsó futómű ami elmozdította az eredeti helyzetéből...A diagnosztika jó dolog ezt elismerem ,de elől nem állíthatók a futóművek ,,hátul is csak minimálisat . Tehát mit várhatnák a méréstől ?..nekem nincs szükségem egy papírra amin leírják hogy valóban elhúz a kocsi jobbra ,...
Ja szóval ott tartottunk hogy ;
1. A guminyomások 2,2 bárra vannak állítva .SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
Elől a kerékösszetartást gömbcsukló cserekor állítottam 0 mm-re nyáron ,az elvileg jó (2 +/- 2mm a gyári adat) .Könnyű kormányozni és egyenletesen kopnak az első gumik.
Lesz egy kis időm akkor úgy fogok eljárni ahogy mondod. (Kasztnihoz mérni nembiztos hogy a legpontosabb eredményt fogja mutatni , ..tudom ,semmitől többet .. ..)
Köszi Mágus.
SKODA FORMAN
-
Retro DJ
aktív tag
-
30z.Samu
félisten
Értem. Azon gondolkodtam egyébként, hogy lehet, hogy az olaj minősége jó, amit beleöntött az előző gazdája, csak nem 10W40-es, hanem nagyobb és annak a hidegben sz@r a viszkozitása, így nem tudja felszívni rendesen. Mert ilyen időben (10 fok körüli magasságon) semmi baja a kocsinak.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
KisCobiii
aktív tag
Tehát akkor, egyértelműen AC, vezérlő, fhp jeladó, lambda, kábelkorbács, szívósorostúl a befecsi fejjel és ha nem tévedek másik gyújtótrafó is kell és megszűnik egyértelműen a jelenlegi gyújtáselektronika.
Azért gondolkozom rajta, mert akkor egy kicsit megbízhatobb és kényelmesebb lenne a kocsi téli illetve egész éves üzemeltetése. Bontóba egész jó árakkal illetnek ezen alaktrészekre, de pontosabb infókat csak holnap tudok meg. Addig azért szerettem volna összegezni hogy biztosan mi is kell hozzá.
Az aktív szén tartály kihagyható?
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
30z.Samu
félisten
Szóval akkor a dúsítóhoz ne nyúljak? A karburátor ugyanúgy a légszűrő alatt van? Egyébként érdekes, amíg nem lett kipucolva a gyertya, addig legalább pár perc erejéig beindult, de most annyi sem. Igaz, az akkut picit leszívta a sok indítózás. Gyertyát mindenképp veszek szerintem, mert akárhogy is nézem, ezek benne alsó hangon 10 évesek.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Miért nem laksz közelebb? Viszont az utolsó mondatodat nem értem teljes mértékben. Ha kap benzint a gyertya, akkor a szikra is kéne a robbanáshoz, nem? Ami a könyvet illeti: Az a baj, hogy csak a kicsi, zöld könyvem van. Abban nincs beleírva semmi ilyesmi, elvileg van egy nagy sárga könyv, amiben minden benne van. Azt kéne még beszereznem.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen