Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Röhögni fogsz de pont ma gondoltam rá, hogy lehet szervezek egy találkozót egy nagy bográcsos főzés keretében tavasszal. Volt már ilyen egészen nagy sikert tudhat maga mögött.
De ha nem gond akkor mások is jönnének.
A VW topikból van egy két nagyon jó arc.Az Pécelen volt és több mint 40-en voltunk.
Ha van rá érdeklődés elkezdhetjük szervezni, hogy mindenki el tudja intézni a szabadságát szabadnapját arra a napra.
Renault power
-
rewu25
csendes tag
Hali!megcsináltam amiket írtál!hogy is mondjam egyszerűen tökéletes,szivató bekapcsol elsőre,működik ahogy kell!persze még várok mert ugye most enyhe idő van.kíváncsi vok minuszban is elindul-e,de mindent úgy csináltam ahogy írtad úgyhogy szerintem jó!a keverékszabályozó csavar 6.5 vagy kicsit többet csavartam mire teljesen bement aztán beállítottam olyanra amilyenre kell!kicsit játszottam vele de a 2.0 csavarás az pont jó!hétfőn felmondok a szerelőmek!:-D ÜDV
-
wrx-sti
csendes tag
Na állítottam a keverék csavaron. 3 egész és 1/4 volt, most 2 egész és 1/4 re állítottam. Az alapjáraton nem kellett állítani, mert eddig kicsit magas volt (1000rpm), most stabil 800. Ennyi változtatással érezhetően gyengébb lesz az autó? Fogyasztani viszont valamivel kevesebbet fog?
-
Lzc
csendes tag
-
FF23
senior tag
Nem a csehek találták ki, nyugati karburátoros kocsikon jelent meg, sőt még a kocka lada, szamara is ilyen volt, gyújtástól fügően más-más megoldással (tolóüzemi takarékberendezés).
Tudatosan kihasználva egy 8l átlagfogyasztású gépnél olyan fél litert jelenthet.Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
rob210
nagyúr
Nem azt írta olvasd el.
Hanem hogy nagyobb fordulaton többet fogyaszt és ott szokott motor fékezni.
Hiszen alapjáraton motor fékezni nehézkes, amiben igaza is van.Részemről én a motorféket kihagyom mindig én gurulok a renyóval.
A tökömnek sem hiányzik, hogy megspóroljon 3-4 deci benzint ami nem volna rossz de 5 év alatt jön belőle össze a kuplungra és esetleg a váltóra a pénz.
Ami már rohadtul nem is olyan jó.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hm... ezt még nem halottam, bár ettől még lehet jó módszer.
Hivatalosan a váltó oldalán van egy feltöltő nyílás amin keresztül egy gumicső tölcsér kombóval szokták feltölteni.
Ha az olaj eléri a betöltő nyílás peremét, azaz elkezdene kifolyni az olaj akkor van szinten és mehet vissza a betöltő nyílás csavarja.
Én így csináltam és így tudom.
Ettől még a te módszered is lehet jó.Renault power
-
rob210
nagyúr
Azt a mindenit látszik, hogy több mint 3 éve voltam favorit tulaj
Összekevertem a mostani autóm váltójával a favoritét.Renault power
-
rob210
nagyúr
A kartelgáz visszavezetésnél van egy csati oda megy be ez is.
De hol az összekötő cső?
Mert hogy ez csak a katalizátor csonkja, amire még megy egy flexicső és be a szelepfedélbe.Ara készülj fel, hogy ha ki van a katalizátorod akkor jobban fog fulladni a kocsi.
Nem véletlen van ez szerintem kikötve.Renault power
-
rob210
nagyúr
Semmi speciális eszköz nem kell.
Kellenek hosszú csavarok.
Leveszed a kereket.
Van két furat a a dobon.
Abba behajtod azt hiszem talán 8-as csavar, de rég volt nem biztos akkora, bele kell próbálni.
Óvatosan amikor megfeszül a két csavar elkezded kalapáccsal megkocogtatni. (nem szétverni kocogtatni)
Utána tekersz a csavarokon megint majd megint kocogtatsz.
Szépen lejön a dob.
Abból ki kell ütni a csapágyat ha van otthon alumínium rúd az a legjobb.
Vagy donomit vagy valami kemény de nem VAS anyag.
Utána csapágy be dob fel kerék vissza.
Aki csinált már ilyet annak 30 perces meló.( a sasszeg és kerékőr meg ilyen dolgokra nem tértem ki az evidens.)
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
http://skodaklub.com/favoritbiblia.php?lap=79
Ok, már értem a külső csapágy kifelé, a belső pedig a másik irányba jön ki a dobból.
Még azokat a furatokat kell megtalálnom és jó lesz.
Kb 0.5-1 milimétert lógnak a kerekek dobostól a kerékagyon, és 30 km/h felett nagyon zúgnak.
[ Szerkesztve ]
-
darius
tag
Köszi a kimerítő választ! Valóban csak 1 dl-t töltöttem hideg motornál vízszintes talajon.
Biztos, hogy olaj volt. A nívópálca nem is volt a helyén, amikor kiderült, hogy nem stimmel valami. Még jó, hogy nem veszítettem el. Ami még info, hogy hogy az olajnyomás visszajelzője indítás után 1-2 mp-el tovább világít a kelleténél. -
rob210
nagyúr
Van még egy lehetőség amit kihagytál.
No és ami direkt erre a hibára mutat.Ha megütöd az olajdeknit amit sajnos nagyon könnyű a favoritnál megütni. (nekem volt is feltéve köténylemez elé, hogy inkább az gyűrődjön)
Ugyanis akkor a szívócsonk elgörbülhet megrepedhet falsot szív és nem úgy áll fel az olajnyomás.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Azért amiért, nekem is ezt csinálta a golf.
Fogalmam sincs.
Elvittem a szerelőmhöz közölte alapjárati motor csere.
Ki lett cserélve nem is volt több bajom vele.
Elöszőr akár megpróbálhatod kis féktisztítóval kitakarítani ha nem nagyon van elhasználva akkor ez is megoldhatja a bajod.Renault power
-
Lzc
csendes tag
Köszönöm a tanácsokat. 93-as a Favorit, már az újabb fajta orr-résszel. Katalizátoros, emiatt el tudom képzelni, hogy valamivel többet eszik és így jobban melegszik, mint az eredetiek.
Ha 40-50-nel haladok, akkor a hűtési gond mindig elmúlik, ebből gondolom, hogy nincs nagyobb gond a folyadékárammal. Persze egy tisztítás biztos segítene a ventilátoros hőátadás fokozásában is.Amúgy hobbitevékenység gyanánt is és egy munkámhoz kapcsolódóan is már régóta tervezem egy hőmérő-monitoring rendszer kialakítását egy kis számítógéppel, ami grafikonon mutatná a hőmérséklet változását több ponton (pl. hűtő előtt és után), valamint a termosztát vezérlését és a ventilátor tényleges forog/nemforog állapotát is. A program és hardver már nagyjából meg is van hozzá, csak be kéne szerelni. Azzal is megpróbálkozok majd, hogy a motorhangból FFT algoritmussal pontosan megállapítsam az aktuális fordulatszámot...
-
Marczi80
tag
Köszönöm. Ez csak 1 oldalra való igaz? Tehát ha egyik sem működik akkor kettőt kell venni, ami 50 euro és kapok egy kinai sz.rt (bocs, amiota fel ev utan menet közben eltörött a kormá nyszekrény inkább kerülöm a kínait). ajjjj nem örülök neki....
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
Ki lehet azt takarni.
Nekem télen mindig ki volt a szellőző rostély takarva, úgy hogy csak egy 10cm es sáv volt szabadon.
Mindig jó meleg is volt a kocsiban.
Na meg nekem a motorház szigetelés is bent volt ami nagyon sokat számít ám.
Csendesebb is meg melegebb is.Renault power
-
peti_s
addikt
Köszönöm a választ, akkor belekerül szépen egy 80 °C-s, amíg nyár van akkor biztos jó lesz, ha pedig jön a tél, és valóban túl van hűtve a motor, télre visszatesszük a 88 °C-t. Köszi még egyszer, megnyugtattál.
Mellesleg, hogyan lehet ellenőrizni hogy a hengerfejtömítés hogyan szuperál. Mert nálunk is többször kellett már cserélni, és úgy vettem észre, hogy ha rángatott egy kicsit az autó alapjáraton, az ezt jelentette. Mert hengerfejtömítés csere után szépen járt újra.
[ Szerkesztve ]
-
Marczi80
tag
Köszönöm a tanácsot.
92esnek van írva, így annak tartom én is (mert a belseje tutira nem 92-esből van...).
Ezt a leveszem a gyujtást és a fordulatmérő..... na ezt produkálta párszor - kb 3-4szer 3 év alatt.
A hűtővizem fogy - de mert lyukas a radiátorom, pont ma megyek cseredarabért. Tegnap ellenőriztem a hűtővizet, az alső szint felett volt kicsivel.Az autó múlt keddtől állt tegnap reggelig - addig szolgálati kocsit bitoroltam. Tegnap gond nélkül megtettem vele ugyanezt az utat oda vissza, ma reggel is 5 méterrel a cél előtt történt.
Amúgy ökéletesen működött - bár igaz, hogy szünidő óta nem nagyon láttam dugótIn a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Sziasztok. Hazaértem.
1. levettem a két kábelt a hőgombáról, egybekötöttem őket, ráadtam a gyújtást, a venti meg sem nyikkant. Az összekkötés helyére multiméter, 4,5V folyt át 12 helyett. Testem nem volt, miután ezt rendbetettem, rögtön elindult a venti.
2. hűtővízben nem találtam olajat, nem is benzinszagú, elméletileg nem kellene belefolynia semminek, ami nem oda való
3. Olajbeöntősapkát levettem - fehér habnak kellene ott lennie, ha ereszti a vizet igaz? Hál istennek olyan, amilyennek lennie kell
4. Olajat ellenőriztem, olajszínű, tehát oda sem folyt be a vízAz út kb 35 kilométer volt, kaptam sorompót, pirosat hosszú sorral, stb. Minden úgy működött, mint eddig. Forrásnak nyoma sincs.
Valószínűleg tényleg a nyitott rendszer lesz a probléma. A hűtőm aránylag rendben van, a fűtésradiátor az, ami szerintem folyik. Eddig sose forrt fel, pedig ilyen rossz állapotban van régóta. Novemberben cseréltem komplett fűtést, egy ideig rendben volt, aztán folyt megint. A réginek a radiátorba bemenő és kimenő csatlakozója volt teljesen eltörve. Épp ma mentem volna radiátorért, ha ez nem jön közbe.
A nyitott rendszeren még az a fura, hogy ugyan szokott víztócsa lenni az autó alatt, de ha megengedem a kompenzációs tartály fedelét, akkor szusszan, tehát valamennyi nyomás van benne.Kérdés: A bátyám mondta (mert Ő ért is hozzá, csak messze van) hogy a fűtésradiátoron hamarabb a elzárószelep szokott elmenni, mint a radiátor lyukadni. Ezért jobb a felícia fűtése, mert ott mindig megy a fűtés, csak a terelőlapok nem engedik be az utastérbe a meleget. Nekem történetesen van egy felícia fűtésem. Van valakinek leírása, hogyan kell bekötni? (tudom, hogy valamit másképp kell kötni, mint a favoriton, csak a cseholdalakon pár szóval elintézik, mert ez triviális...)
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs