Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
"Mert a réz zavarja a gyujtásmodult, de gondolom ezt minden favoritos tudja."
... akkor en eddig nem voltam Favoritos. Azt gondoltam, hogy mint az elektromossagban szamos helyen az a legjobb, ha az adott vezetonek legkisebb az ellenallasa. Na akkor ez egy ellenpelda. Mekkora ellenallasa van egy jo kabelnek? 3-5 kohm?
Retro
-
Marczi80
tag
A termosztat 3x volt cserélve. Cseréltek rajta vízpumpát, termosztatházat termosztattal, fűtéscsapot. Megerősítették, hogy a tartálysapka tartja a nyomást. kicsit még szivárog a hűtőre menő csövek mellett, de 2 napig megtartja a nyomást (többet nagyon nem szokott állni), elméletileg (meg gyakorlatilag is) nyomás alatt van a rendszer. A csöveket még rendbetetetem, változatosság kedvéért most a kipufogóm lyukas
Ami nekem fura, hogy az ingadozás bekapcsolt lámpánál van. Kikapcsoltal nincs sok esélyem menni, de mindig szinte ugyan oda esik vissza. Ha menet közben magasan áll a vízhőfok, kikapcsolom-bekapcsolom a világítást, és rögtön lejjebb megy. Ma, ahogy dugóban álltam megpöcköltem a műszerfalat, feljebb ugrott a mutató.
Mint írtam régebben, 1x hallottam működni a ventillátort a hűtőn, akkor a mutató a piros tartományban volt.
Lehet valami az elektromos rendszeremmel, vagy az érzékelő lehet pocsék. Órát még cserélhetek, fater megint hozott egy műszerfalat, de nem hinném, hogy megoldaná a problémát...
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
Pontosan, ahogy mondod. Egyébként egy ilyen "érzékeny" műszer kilengéseit nem biztos, hogy figyelembe kell venni, mert ha lámpákkal megnövekszik a terhelés, feszt lecsökken, akkor az ellenállás osztó miatt többet mutat majd, ha lekapcsolod a lámpát, fesz felemelkedik (elég fél/háromnegyed volt játék), akkor lecsökken a jelzett szint. De ez nem hiba, ez feature.
Az már inkább baj, hogy pirosban nem pörög, de reméljük, hogy tényleg csak meg kell húzni.
Egyébként érdekes, mert a mi autónk szar fűtéscsappal (tényleg, azt is meg kellene csinálni tél előtt... ), simán jól működik. éppen csak azt veszem érszre, hogy 800 km alatt picit lentebb ment a fagyálló szint.
Retro
-
Marczi80
tag
Tudom, volt 120as skodánk, nekem nem a mozgás a gond. Mindhárom termosztatommal a piros alatt vagy két miliméterrel nyit a termosztat. A lengyelt mielőtt betettem, odatettem főni egy fazék vízben, és forrás előtt kinyitott, tehát lehetett 88 fok. Elég valószínű, hogy 3 termosztatból legalább 1 jó.
Amikor felforrott a hűtővizem nyomás hiányában (akkor ugye 100 fok körül lehetett a víz) már a piros részben volt benne. Ezért gondolom, hogy valami nem lesz rendben a mutatóval, szerintem jóval többet mutat, mint amennyit kellett volna.
Vagy magával a hőgombával van gond (mármint a termosztatházban levővel), vagy az elektromos rendszerben van valami áthatás.Ezért kérdeztem, hogy hol nyit nektek a termosztat, és mivel én világítás mellett tudom csak nézni, ...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Atuska75
tag
-
Marczi80
tag
-
Retro DJ
aktív tag
Na akkor mesélj!
Szerintem az nem normális, hogy 25-27 fokon legalább 8 perc elteltével (közben ezerrel nyomatom a forgalmat) is még 1000-1200 között a pörög, majd ha a hőmérséklet jelző (ahogy már régebben is írtuk) beáll üzemire, akkor áll be a 650-700 körüli fordulat.
Retro
-
flora11
csendes tag
-
Atuska75
tag
-
rewu25
csendes tag
-
Atuska75
tag
Amit lehetett kicseréltem, kipucoltam, beállítottam és ugyanúgy csinálja ezért döntöttem úgy hogy nem érdekel. Azonfelül nekem nem jelentős a rángatás és így nem annyira zavaró, ja és csak kisebb sebességnél teszi 30 és 45 körül.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Egy idős bácsié ez volt az első versenyautója a 70-es években. Gyári rally autó volt és a 80-as évek végén vásárolta meg a szponzortól merthogy "ő ezzel versenyzett és kell neki"
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Marczi80
tag
Amikor vettem a Formant, 15 éves volt, 131000 kilométerrel, 2. tulajtól.
Aztán turkáltam a netet, és rájöttem, hogy a kilométer nem lehet pontos, mert 92-es favoritban nem 93-as beltér volt - illetve csak egy része volt lecserélve. Mindegy, meggyőződésem, hogy nem passzol a kilométer.2010 októberében vittem vissza anyósékat reggel vonathoz, amikor dugóban elment az 1,2,5 sebesség. Szerviz, és akkor mondta a szerelő, hogy eléggé el van kopva a váltóm.
Amióta nálam van, odafigyelek az olajakra is, hogy előtte mi volt, nem tudom.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Atyus77
csendes tag
Köszi a meleg fogadtatást. ..((Na nem úgy!
A szilentek jók , a kerékcsapágyakat időnként szokom ellenőrizni (mert nem szeretem ha kotyognak).
Most ellenőriztem ezeket mert szivárgott már egy ideje hátul az egyik fékmunkahenger és azt cseréltem ki ,meg persze az olajos fékpofákat is ,ill. azt mindkét oldalon.Amúgy én amolyan mekk-elek féle vagyok . ..Szóval igyekszek mindent magam csinálni.
Sajnos azt gyanítom én-is hogy annó meg lett ütve ez a híd ,mert mióta nálam van 2004-óta ,azóta így kopnak a gumik hátul. Kb. 2 mm-rel jobban kopik a jobb fele mind a két guminak.
Jobbra húz az autó ,de nem erősen ...
=======================Volt már valakinek olyan gondja hogy a tárcsafék befogva marad ? Én ezzel küzdök mióta megvettem. Mindíg szétég ,szétkopik a baloldali fékbetét. Az agy és a felni állandóan forró (épp ma hagytam el az utolsó dísztárcsámat (kerékcsavar felfogatásút).
A fékpedálnál az 1-2 mm holtjáték megvan a nyomórúdnál.
Ha szétszedem a féknyerget ,megpucolom és a fékbetétet bekenem vékonyan zsírral az érintkező részein akkor valamelyest javul a helyzet ,de csak 1-2 hétig.
Már azon gondolkozok hogy lecserélem egy jó állapotú bontottra az egészet .Felíciáé megegyezik ?..mert abba lehet hogy találnék jobbat,...a tárcsák meg már amúgy is cserések lennének..SKODA FORMAN
-
-
Retro DJ
aktív tag
De a fogyasztás sokkal optimálisabb benzin üzemben "hideg" levegővel (régi autók, manuális hideg/meleg légszűrőállás).
Egyelőre teszt. Az volt a magyarázat, hogy a meleg levegőt kb. 30-as furaton szívja a motor, ha nyit a "patron" akkor ez 40 vagy ez feletti nyílásra módosul, ezért nem lehet jól beállítani a gázrendszert.
Nem logikusabb lenne, hogy beállítanák hideg levegőre, aztán melegen kicsit dúsabb lenne a keverék, de ez úgyis rövid ideig tartó állapot.
Hát nem tudom! Minden esetre megkértem őket, hogy ne dobják ki a partont, lehet, hogy még szükség lesz rá.
Retro
-
Atyus77
csendes tag
Az a gond a rozsdásodással/rohadással ha elkezdi az ember kihegesztetni akkor annak soha nem lesz vége mert mindig meg fog indulni valahol.
Lagalábbis a Ladánál így tapasztaltam.Gondoltam arra is hogy hagyom szétrohadni teljesen és aztán lecserélem egy Feliciára .Azok is szeretnek rohadni ?
SKODA FORMAN
-
Mágus2
Közösségépítő
No akkor egy off Rob kollégának. 16,5 -ös átmérőjű hangszórót keresek minél kissebb szerelési mélységgel az újabb skodriba. Nem akarok megbontani semmit, csk a a gyári papír cuccot kidobni, helyére valami komolyabbat. A HERTZ márkáról mi a véleményed. Csak egy kenwood fejegységről hajtanám ,nem akarok erősítőt. Köszi
-
rob210
nagyúr
Ha bírod anyagilag akkor csak ajánlani tudom, de ilyen összegből DLD-t is tudsz venni, annak még tisztább a mélye.
De a Hertz meg nagyobb tartományban szól.
A kombiba akarod?Renault power
-
Atuska75
tag
Csak is az osztott, most is osztott van benne csak Forman-é
Tehát akkor ezek szerint ugyan azok a rögzítési pontok és a támlarögzítés is?[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Ysthvaan
csendes tag
Az első lépés a gyújtáselosztó, és a lánc cseréje lesz. Szeretném egyúttal a tömítéseket és a tartóbakokat is cserélni. A nagy kérdés, hogy mindenképpen ki kell venni a motort, vagy meg lehet oldani a helyén is.
A boltos srác, aki szokott szóban segíteni a szerelésnél, egyébként inkább szerviz, mint bolt, azt mondta a gyújtáselosztót is csak 1féleképpen tudom betenni, nem fog problémát okozni. Én szedtem már szét (másik autót), de nem látom rajta, hogy miért menne vissza pont jól, ráadásul a fogaskerék kialakítása miatt fordul is. Úgy gondoltam, hogy megjelölöm amit kivettem az enyémből és ahhoz állítom majd be az ,,újat".
Másik kérdésem, hogy stabil 1800-as fordulaton (4.ben városba autózva) szeret rángatni, olyan, mintha ki-kihagyna a gyújtás. Az elosztó cseréjével megoldódhat, vagy trafó is okozhat problémát. (kábelek viszonylag újak, cserélve lettek, mert sötétben világítottak, szép, de erősen rángatott tőle az autó ) Persze lehet egészen más is. Rángat = időnként percenkét 2-3x meg-megtorpan, ha gyorsítok nincs ilyen, ill. ha bevágom 5-be és csak lehelem a gázt 1300-on autózva (tudom gyilkos) de csöndbe van és rángatásmentes. -
Tomasso72
csendes tag
A Brisk DR 15 és DR 17 közt van valami különbség? mert vettem bele 4 újat (egy pólusút), de szerintem attól nemigen csöröghetne...
Szívató nem akad, az első gázpedál nyomásra leold 1200 környékére, majd ismét visszakúszik 1500 körülre, miután bemelegszik, lemegy a 800 fordulat környékére. Fogyim jó, 6 körülre jön ki, normál használat mellett, húz is rendesen, simán merek előzgetni vele bárhol...Alapjáratom is max 20-30 fordulatot ingadozik összesen...Nem, szelephézag hangja van, hanem gyújtás hangja. Nem csattog, mint a nagy szelephézagnál, hanem csörög, illetve bele-belecsörren, ~fél másodpercenként.Vákuumcsövek, hát igen, a gyújtást belövettem egy műhelyben, mikor összeraktuk a motort, de hogy oda tették-e ahová kellett volna (0-4 fok közé), azt nem tudom.. A többit megnézem...
KösziCsakakSkoda :)
-
-
Atuska75
tag
Mindenképp. Amit Dj mond az a Korant én is azt használok és nagyon fain Amit Rob mond azt nem ismerem. A Korant is azt tudja (kémiai úton átalakít fémmé és hegeszthetővé festhetővé teszi) Kezelés után nagyon sokáig nem kezd el újra rozsdásodni.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
igen tényleg jó cucc.
A lemezes részeket azaz a hólyagokat rétegződéseket egy spaklival le kell tolni.
Nem kell csiszolgatni tisztítgatni, csak porózus rész ne legyen.
Utána mehet rá a noverox és 30-40 perc alatt tapintás szárazra köt 24 óra teljes száradás 3-4 nap alatt át is köt. onnantól heggeszthető.
Persze járkálni 30 perc után már lehet vele.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen