- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ysthvaan
csendes tag
Az első lépés a gyújtáselosztó, és a lánc cseréje lesz. Szeretném egyúttal a tömítéseket és a tartóbakokat is cserélni. A nagy kérdés, hogy mindenképpen ki kell venni a motort, vagy meg lehet oldani a helyén is.
A boltos srác, aki szokott szóban segíteni a szerelésnél, egyébként inkább szerviz, mint bolt, azt mondta a gyújtáselosztót is csak 1féleképpen tudom betenni, nem fog problémát okozni. Én szedtem már szét (másik autót), de nem látom rajta, hogy miért menne vissza pont jól, ráadásul a fogaskerék kialakítása miatt fordul is. Úgy gondoltam, hogy megjelölöm amit kivettem az enyémből és ahhoz állítom majd be az ,,újat".
Másik kérdésem, hogy stabil 1800-as fordulaton (4.ben városba autózva) szeret rángatni, olyan, mintha ki-kihagyna a gyújtás. Az elosztó cseréjével megoldódhat, vagy trafó is okozhat problémát. (kábelek viszonylag újak, cserélve lettek, mert sötétben világítottak, szép, de erősen rángatott tőle az autó ) Persze lehet egészen más is. Rángat = időnként percenkét 2-3x meg-megtorpan, ha gyorsítok nincs ilyen, ill. ha bevágom 5-be és csak lehelem a gázt 1300-on autózva (tudom gyilkos) de csöndbe van és rángatásmentes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Battlefield 2042
- Elektromos autók - motorok
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen