Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #11153 üzenetére
Sziasztok!
Ehhez senki nem tud semmit?
-
rob210
nagyúr
válasz >>>W!nman* #11163 üzenetére
Szerintem helyettesíthető vele, de mérget venni nem mernék rá.
Renault power
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #11169 üzenetére
Sziasztok!
A kérdésemre tényleg senki nem tud semmit?
A Skodákban van Hall-os gyújtás? És ilyen az alaplapjuk, mint amit linkeltem?Nagyon szükségem lenne a segítségetekre!
Üdv.
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz >>>W!nman* #11195 üzenetére
A Remix gyártott gyújtást keresed ha jól sejtem ?
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz >>>W!nman* #11203 üzenetére
Ez a Favi gyújtás. Amit linkeltél az nem Remix gyújtás mert annak màs az érzékelője. Ha tényleg negy gond akkor rajzold le mit akarsz és serényen gyűjts egy doboz sörre
BENEFON DELTA--------N8
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #11206 üzenetére
Bocs, lejárt a szerkesztési idő...
A harang ITT látható "tisztán". -
bringasisti
Topikgazda
válasz >>>W!nman* #11207 üzenetére
A kivágásnak igazán nagy jelentősége nencs csak 90° legyen mert a hengerenkénti gyújtás különben szóródik! A lényeg hogy a három furat a tetején a harang kibontásával szinkronba legyen vagyis mikor a szikra keletkezik a rotor az elosztófedéllel vonalba legyen! Belső átmérő 59 mm. Nem vagyok esztergályos de láttam már gépet
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz >>>W!nman* #11209 üzenetére
Egy ilyen harang megesztergálása sem szakmailag sem idő telintetében nem nagy történet. A maràs és a 3 csavarpozíció az már más történet ! Amit írtál szabályozási tartományt a regulátornak illetve a depresszíós dobnak szerintem a fele is sok, ráadásul egymás ellen hatnak. Sajnos vidéken van a szervizkönyvem nem tudom megnézni. A rögzítési pozíciót kiszerkeszteni elég nehéz / érzékelő munkapontja, szabályozási tartományok átlaga, rotorban a menet pozíciója, elosztofedél helyzete /. Egy dolgot lehet csinálni hogy az elosztófedelet az egyik szegmensnél kibontani, járatni a motort három hengerrel és stroboszkoppal nézni hogy a hiányzó szegmens elé vagy mögé adja a szikrát. Ha a három furat helyett körív van a harangon kibontva akkor addig lehet a csavarpozíciót tologatni mig a helyes méret bejön. Ezt visszamérve a végleges darabba befurni
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz >>>W!nman* #11218 üzenetére
Igen a maráshoz 12 millás ember és egy olcsó gép kell. A poharat nézve nem felülről hanem oldalról kell marni, de lehet hogy igy is két futter közé beszoritva hogy ne cincogjon megmunkálás közben. Ha a " dolgozó " él cirádás akkor szórni fog a hengerenkénti gyújtás. Ha sikerül azért írd meg.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- PlayStation 3
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Parfüm topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Le Mans Ultimate
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen