Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz printer #1020 üzenetére
A kézi vezérlésű szivató nem lesz túl szerencsés a favoritnál.
Vagy sokat fog enni vagy fulladni fog az autó.Részemről javaslom egy másik karbi beszerzését, mivel a bimetálos hőszabályzód ment tönkre.
5.000.- lehet kapni komplett karbit bontóban.
Nem rég cseréltük le az egyik fórumtársét:-D
ennyiért vette.
Igaz azóta nem írt ide, remélem nem azért, mert valami baj vanRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz printer #1029 üzenetére
Ha jól működne a szabályzás, akkor amikor felemelkedik a fordulatszám akkor csak nyomni kell egy gázfröccsöt és visszaáll a fordulatszám.
Bajt nem csináltál vele.
De akkor a gázon kell tartanod a lábad nem?
Hiszen akkor az első indításkor nem kap elég benzint és egy felprögés után lefullad.
Vagy ha neked megy így is akkor hagyd így.Mindenesetre az emelt fordulatszámra azért van szükség, mert hidegben az olajnak is más a viszkozitása és ahhoz hogy felkapja az olajszívatyú gyorsabb fordulatszám kell.
Szóval ha az olajnyomás visszajelző nem villan fel nem ég akkor semmi baj azzal amit csináltál.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz printer #1139 üzenetére
Az előgyujtás állítása lámpával és a gyujtáselosztó forgatásával történik.
Akkor mondom az E85 hibáit.
1 oldja a szimerigeket.
2 a rendszeredet kitisztítja az alkohol miatt ami jó egyrészről, másrészről pedig egy 20-25 éves autónál gondolj bele micsoda koszmennyiséget fog feloldani és hányszor fogsz benzinszűrőt cserélni.
Ami mondjuk 860 forint de hetente cserélni elég macerás, kb 3 hónapon keresztül.
3 A benzincsöveket mind le kell cserélni átlátszó csőre, mert azt nem oldja a bioetanol szemben a gumicsövekkel.
4 a bioetanol oktánszáma 100felett van ezért nagyobb teljesítményre képes a motor pörgösebb jobban ugrik ha megrugod a gázpedált. Viszont a magasabb oktánszám miatt kb 20-25% többet is fogyaszt belölle.
5 ezen átalakítások és beállítások után kezdj el számolni. Kb 5 év alatt fogja megtéríteni az árát a bioetanol. A kérdés csak az mennyi ideig használod az autót?
6 A szimeringek cseréje nagyon költséges mulatság, mivel a motort bontani kell hozzá.Valamint, hogy ne csak kitalációnak vedd, a barátom a már amúgy is bontásra szánt trabantját ezzel kezdte el tankolni amikor még épp átment a vizsgákon.
Mivel tudta a következő vizsgaidőszakot, már a bontóból fogja nézni az öreg kis trabi.
A gyujtást kb 3 hét alatt sikerült belőni az etanolhoz. Igaz akkor megtáltosodott az autó.
Mindíg volt nálla 2 benzinszűrő tartalékban.
Aztán 1év 4 hónap után elment az autó a bontóba amikor zabálni kezdte az olajat és málottak a gumicsövek az autóban.Nem véletlen van, hogy a gyártók hiredit külön, hogy etanol autó.
A szilentek bronzból vagy miből vannak a benzincsövek is fém illetve műanyag csövek.
Sok átalakítást igényel ez a dolog.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz printer #1541 üzenetére
Változik az ember véleménye.
Egyébként nem küldtelek sehova.
A pontokat a mai napig tartom amiket írtam.
Kivéve a szimeringeket azokat nem eszi meg az csak kamu duma volt.
A benzincsöveket viszont én is kicseréltem, mert a gumi csövet valóban el kezdi megenni.
Illetve a benzinszűrőt is ki kellett cserélnem 4 szer.
Azóta mondjuk nincs gond.Havi szinten ezzel a fele fele aránnyal 6.000.- spórolok meg, de én sokat megyek az auotóval.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen routert?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xbox Series X|S
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen