Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    válasz GoYoBiSh81 #19450 üzenetére

    Sony nem arról híres hogy ne segítenének, biztos fognak. Mondok egy példát, itt egy illető vett a nyáron a Telekomtól valami Sony Tv-t ami ilyen bemutató darab volt, úgy küldték el neki hogy nem a TV saját talpát adtak hozzá, hanem egy Samsungot (valami miatt összecserélték), meg adapter se volt hozzá ha jó rémlik... Írt a Sony-nak mi van (nem a Telekomnak), küldtek neki ingyen talpat meg adaptert...
    Akkor nekem elromlott a távirányítóm, bejelentettem, 2 nap után hozta a futár az újat...De még sorolhatnám a történeteket, olyat hogy ne segítettek volna egy hibás készüléknél nem nagyon hallottam.

    Viszont jó tanács, bármilyen elektronikai eszközt veszel (nem csak Sony-t, és nem csak TV-t, bármit) neten rendeld meg, átveheted személyesen is, meg személyesen ki is fizetheted, de neten rendeld meg. Mert ugye ott van 14 nap elállási jogod bármi legyen az aktuális eszközzel.

    (#19452) GoYoBiSh81: Közbe látom neten vetted akkor ahogy kell, 14 napod van így rá, még akkor is elalhatsz tőle ha nem tetszik esetleg a TV színe. Viszont meg kell őrizni mindenét addig, azaz a dobozt/csomagolást is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák