- AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VoIP telefonálás
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- ASUS routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
balpeter04
aktív tag
válasz balpeter04 #55897 üzenetére
eMAG-nak sikerült megfejelnie a múltkori 250-es árat, most 245 az 55XH90.
-
AL
addikt
válasz balpeter04 #56028 üzenetére
-
karmaresz
senior tag
válasz balpeter04 #56041 üzenetére
Köszi hogy utánajártál. Hasznos infó!
Once, I thought I was wrong but I was mistaken
-
AL
addikt
válasz balpeter04 #56041 üzenetére
Szia. Ez a vásárlás utáni 1 éven belüli garanciavásárlás nagyon jó dolog.
Kár, hogy más gyártóknál nincs ilyen.
Ők már régóta csinálják, de valahogy nem reklámozzák, ezért kevesen tudnak róla.
Én már régóta vásárolók tőlük, megéri megkötni a biztosítást is.
A biztosításra szerencsére még nem volt szükségem, de a 4. évben már volt garanciális cserém.
Azt lehet, hogy nem mondták, de nem muszáj bemenni az üzletbe neten is meg lehet kötni a szerződést. Üdv.[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz balpeter04 #56583 üzenetére
Ez nagyon durva.
Nekem anno az első samsungom volt ilyen, viszont az edge LED-es volt. Nem is értem, hogy direkt LED esetén hogyan lehet ilyen bevilágítás.Sok választási lehetőséged nincs, mert úgy tűnik nincs közvetlen csere lehetőség az EMAG-nál. Adminisztratív szempontból elállás lesz, de beszámíthatják egy új készülék rendelésbe.
Én pont most jártam így egy másik termékkel, ami törötten érkezett. Telefonon beszéltem velük, nagyon segítőkészek voltak. Elindították az elállást és azonnal lefoglaltak egy másik példányt az új rendeléshez. Ráadásul kedvezményt is adtak rá, mivel közben megemelkedett az ára. Remélem úgy is fog történni, mint ahogy megígérték. -
karmaresz
senior tag
válasz balpeter04 #56583 üzenetére
A tévé maga tök jó. Ez a példány szerintem szállítási sérült lehet. Helyedben kérnék cserét amint lehet, a fotók átküldésével. Hajrá! Pár nap és élvezheted az újat, ami remélhetőleg már hibamenetes lesz.
De én nem félnék harmadik, vagy negyedik cserét sem kérni, mert egy hibátlan példány most tényleg az egyik legjobb ár/teljesítmény arányt nyújtja az idei éves modellek között.#56584 Celtis
Nem tudtam, hogy emagnál nincs ilyen opció. Mi két éve, a vendégszobai Sharp tévét cseréltettük velük, mert két hatalmas területen volt világosszürke a háttér. Pár nap alatt hozták az újat és vitték a régit.[ Szerkesztve ]
Once, I thought I was wrong but I was mistaken
-
Technoman
őstag
válasz balpeter04 #56583 üzenetére
No para!
Helyedben én fényképhegyekkel és átvételt igazoló papírral már írnám is most azonnal, ma az Emag ügyfélszolgálatnak a levelet, követelve őket az azonnali cserére!
Írásodból én azt vettem ki, hogy ez egy online rendelés volt és futárral szállították ki neked.
Nos, ha ez így van, akkor hivatkozva az online vásárlás alapjára, a 14 napos elállási jogodra +
érvként leírhatod, a futáros házhoz szállítás egyik nagy hátrányát (ha azzal lett kiszállítva) , mégpedig hogy nem volt időd és lehetőséged átvételnél leellenőrizned a terméket (Józsi, a futár sietett)
Amit a levélhez, dokumentumként csatolnék:
-rendelésed száma
- számla
- fényképek Fontos, hogy a tv bekapcsolt állapotáról és a kikapcsolt állapotáról is készüljön kép (bizonyítva ügyfélszolis Gizikének is, hogy nincs betörve a panel), mindezt én még megtámogatnám a dobozról egy körbefényképezéssel is, hogy nem is szállítási sérült a TV (ha sérült a doboz, az már gázosabb, mert miért nem szemlézted meg)
A levél még ma menjen el!
Holnap a vőszolgálatára telefonálni
EnnyiUI: Látom már megelőztek
UII: Az első képen, felül az mi a kávát védő fólia "lifeg ott"? A másik -szintén az első képen_ az a vízszintes csík, ami a keretes nyílig megy, az a menü dizájneleme ? (még nincs itt a TV-m ezért kérdezem)?
Nem akarok hülyeséget mondani, de lehet, hogy az egyik LEDsor adta meg magát (pld elmozdult)[ Szerkesztve ]
-
Smiley
őstag
válasz balpeter04 #56583 üzenetére
Az enyem is ilyen volt az egyik labanal, nekem 1 heten belul cserelte az emag, nagyon siman ment a gariztatas, raadasul az enyem ceges. Viszont en arra jutottam, hogy szerintem a labat amikor meghuztam akkor a csavar megnyomta a panel aljat ami meg nekifeszult a muanyag keretnek... A kovetkezot mar kapasbol a falra raktam.
[ Szerkesztve ]
Én mondol, Maga mondol, Én mondol. Így kell normál beszélgetni...
-
Smiley
őstag
válasz balpeter04 #56592 üzenetére
Akkor ezek szerint sokat javitottak a H sorozaton... normalisabb lab, meg minden csatlakozo oldalt.
Amugy ne aggodj nem lesz gond.Én mondol, Maga mondol, Én mondol. Így kell normál beszélgetni...
-
Celtis
veterán
válasz balpeter04 #56587 üzenetére
Kár stresszelni magad. Holnap felhívod őket, elmeséled a helyzetet, és megmondják mi lesz a megoldás.
-
Wellin9
tag
válasz balpeter04 #56598 üzenetére
Szerencsére, azért egy elég népszerű termékről van szó, ami ráadásul 2020-as is. Jön a karácsony is, biztos hamar megjön a következő szállítmány, kitartást addig is.
-
Joshi
titán
válasz balpeter04 #56598 üzenetére
Kérd el az utalványt és vegyél egy Sony OLED-et, annál nem lesz gond a háttérvilágítással.
-
Technoman
őstag
válasz balpeter04 #56598 üzenetére
Én -mint hitetlenpál- azért kérnék e-mailben egy megerősítést/visszaigazolást a mai hibabejelentésről és hogy uazon az áron kapok egy új, nem javított készüléket. Ill, hogy addig a készüléket -mivel cserekészüléket nem tudtak adni- jogomban áll használni és így visszaveszik tőlem.
-
Joshi
titán
válasz balpeter04 #56601 üzenetére
"A probléma "csak" az, hogy a szegény ember OLED-je jelenleg ezt tudja produkálni a Dolby Atmos videóval:"
Dolby Atmos videó? Dolbyéknál az Atmos az hang, a Vision pedig kép. Akkor tegyük össze még1x. Ha Dolby hangról beszélünk, akkor Dolby Atmos, ha pedig képről akkor Dolby Vision. De ez egyértelmű, mert a Vision nem nagyon lehet hang.Ez a kép valami förmedvény. Esetleg nyomtál egy gyári visszaállítást a Tévé menüjében?
-
Joshi
titán
válasz balpeter04 #56604 üzenetére
Ez egy sérült kijelző, vissza kell küldeni de azonnal. Netről rendelted? Ha igen, akkor azonnal állj el a vásárlástól és kérd vissza a lóvét.
ui.: csak ha jót akarsz magadnak.
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz balpeter04 #56598 üzenetére
Tehát ha jól értem, ugyanúgy a 30 napos elállás keretében és határidejével "cserélik" a TV-t. Előbb elviszik, aztán a vételár visszatérítés helyett küldenek egy újat a régi árában?
-
Technoman
őstag
válasz balpeter04 #56604 üzenetére
Egyetértek Joshival. Vissza a feladónak.
Viszont -és tényleg nem kötözködésképpen- mi volt a célod a soraiddal? Már csak azért kérdezem, mert láthatóan tudod mi a különbség a Vision és az Atmos között és elismered, hogy nem egy top telóval csináltad a képeket. Így egy "kicsit" félrevezető az írásod , főleg annak aki "outsiderként" idetéved, Sony TV-t akar venni és meglátja a fotóidat. -
Joshi
titán
válasz balpeter04 #56604 üzenetére
"Tudom mi a különbség a Dolby Atmos és Dolby Vision között, az Atmos promóciós videóban van egy kvázi parasztvakítós "amit feketének hittél, valójában nem az" rész ahol arról beszél a videó, hogy Dolby Atmos + Dolby Vision és többet moziba be nem teszed a lábad, na a fotó erről a "real black" részről van."
Pont ezért írtam hogy vegyél egy OLED tévét és soha többet nem lesz gondod a háttérvilágítással illetve a feketékkel. Azt nem mondom hogy az OLED hibátlan sőt.
-
senior tag
válasz balpeter04 #56606 üzenetére
Hat, megmondom oszinten, hogy nem mernek en ezzel varni. Foleg ha tenyleg fizikalisan is serult. Hiaba mondanak barmit, ha most visszaveszik akkor kedvezmeny ide-oda kerd vissza a penzt. Mi lesz ha 2-3 het mulva egy masik ugyintezo meg mast mond? Vagy mondjuk kesobb meg bevizsgaljak, es radfogjak a serulest? Vagy akarmi Akkor nem a kedvezmeny arat fogod elbukni. Bar nekem teljesen mindegy, en 1 masodpercet se varnek a visszakuldessel az biztos. Lehet lesz meg Karacsony elott ilyen aron.
-
Technoman
őstag
válasz balpeter04 #56614 üzenetére
Nem értettétek a kérdésem lényegét.
Nem azt vitattam, hogy milyen anyagot tettél be és hogy érted-e a a két Dolby"közötti különbségeket" Nyilván érted, hisz leírtad.
Hanem az volt számomra a megtévesztő, hogy -lévén ez egy TV-s fórum- ahol 90%-ban a TV-k képeivel, s azok "jobbá tételével" (értsd finomhangolásával) foglalkozunk, erre te beteszel -már megbocsáss- ilyen képeket, hozzá a "szegény ember OLED-je" szlogent (még mielőtt túlreagálnád a dolgot, nem ledegradálásnak érzem) ezekkel a képekkel egy külsős (pld kazánkovácsot, nőgyógyászt), nem profi embert félretudsz vezetni.
Én a helyedben egy kérdőmondattal kezdtem volna: Ugye ez szerintetek is hiba, nem hogy ennyit tud a TV.
Ennyi, nem több.
Kívánom, hogy a TV-d mizériája minél előbb megoldódjon és te is azt a képet lásd, ami miatt én is beleszerettem ebbe a típusba (XH90906) -
Popeeey
kezdő
válasz balpeter04 #69240 üzenetére
Szia,
Sajnos nem éri meg javítani. Kijelző a legdrágább. Alaplap kb 20 ezer Ft ért, a talp kb 10 ezer, de hogy mikor jön még rá a vásárló az jó kérdés.
Biztosításban tudsz gondolkodni, ha olyan csomagban vagy.
Sajnálom a tv-t. Nagyon jó széria volt.
-
Piftuka
veterán
válasz balpeter04 #69240 üzenetére
A márkaszervizben azért nem tudják megjavítani, mert nincsen hozzá alkatrészük. Mivel a SONY évekkel ezelőtt bezárta az európai szervizközpontját, ezért maximum Japánból lehetne alkatrészt rendelni.
Az pedig jellemzően nem éri meg a hazai SONY márkaképviseletnek.
Ezért van az, hogy már előző évi szériába tartozó televíziók esetében is csereutalványt állítanak ki, de nem ritkán az aktuális évi készülékek esetében is ugyanígy járnak el.
Ha van megfelelő lakásbiztosításod, akkor az még segíthet. Egyik kollégámnak pár éve a villámcsapás által meghibásodott televízió készülékekre fizettek. Nyilván nem a vételárnak megfelelő összeget; volt avultatás, de az a pénz így is segítség volt, amikor új készüléket kellett vásárolnia.
Nyilván attól függ minden, hogy milyen a biztosítási konstrukció.
Ami pedig a hibás tévédet illeti... Esetleg megkérdezhetsz pár javítással foglalkozó szakembert, hogy mennyiért tud új/bontott kijelzőt szerelni bele (feltételezve, hogy az alaplapon, az elektronikus részeken semmi nem sérült meg az ütéstől).
Hamar kiderül, hogy ha javítható, akkor mennyit kellene ráköltened.Emellett nyilván azt is meg tudják mondani, hogy a készülék alkatrésznek (pl. a talpak, az inverter board, T-Con panel, LED-sor, stb.), bontva használható-e, kell-e nekik, stb.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Joshi
titán
válasz balpeter04 #69240 üzenetére
Sony nem ad külön panelt, szóval hibás kijelzős tévét csak egy az egyben cserélik ha még garis a tévé. Persze törésre kell külön biztosítás, különben azt nem cserélik. Ha gariban lehet cserélni és az adott modelljük nincs, akkor kapsz egy újabb modellt, vagy visszaadják a vételárát. De az is lehet hogy levásárolható kupont kapsz.
(#69242) AstraCDX mert mit lehet javítani egy LCD tévén? Ha a kijelző meghalt, akkor Sony esetében kuka az egész tévé, mert ahogy írtam Sony nem ad külön panelt. Ha a tévé alaplapja kuka, akkor azt azért ebay-ről általában be lehet szerezni. Mást meg mit javítasz egy ilyen tévén?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen