- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Túltölti és amíg nem megy a limit alá nem tudsz bele pakolni, ennyi.
Edit.: Frontier -> Razornál futottam bele én is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gave
addikt
Na valaki megoldotta, hogy ne legyen útban VASCO
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Sas7
tag
Hogy kell konzolon/kontrollerrel gyorsan kiválasztani a mennyiséget, mikor pl. társnak adnék át egy kis ammo-t, de van belőle egy csomó. A balra gombbal túl lassan megy vissza.
@Gave: De cuki. Mini Vasco. -
Bad Pritt
nagyúr
Ha már Vasco: én ezen a szösszeneten sírtam be.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Vesa
veterán
válasz Bad Pritt #3138 üzenetére
"És van rajta 6-8 ikon szétszórva, very innovatív, mich wow. "
A bolygók a valóságban 99,9%-ban darab kősziklák. Ehhez képest az a 6-8 POI így is irreális a játékban, mert minden egyes bolygón vagy holdon -kivéve a gázóriásokat-, van valami építmény. Nekem pl. ez pont nem tetszik. Ok, nem szimulátor, éppen ezért nem zavaró, de hogy nézne már ki egy hold, ami tele van városokkal? Akkor meg az lenne a baja mindenkinek, hogy totál hülyeség az egész, és irreális, mert az általunk ismert világegyetem inkább sivár sziklagolyók és gázgömbök tengere, mintsem buja növényzetű, értelmes civilizációkkal és élettel telelakott massza.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz nubreed #3142 üzenetére
Ez érdekes, nekem nem csinálja ezt. Az Outposton belülre építetted gondolom, bár máshova elvileg nem is tudod letenni. Amíg nem volt landing padom, nekem is 500méterre szállt le, de azóta mindig ott landol a padon. Nem tudom mi lehet a gond nálad.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
VikMorroHun
senior tag
Építettem két előörsöt, az egyiken ilyen bányászat folyik, a másikon meg olyan. Jó lenne, ha automatizáltan szállítanák egymásnak a nyersanyagot. (Van erről cikk, csak még nem jutottam a végére.) A küldetést még nem ismerem.
Szerk: Ok, most olvasom a következő hozzászólást, hogyan is kell ezt megoldani.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Bad Pritt
nagyúr
Kimondtad a lényeget, nem szimulátor, de legalább van olyan unalmas 99%-ban. Ha nagy a játéktér, de kevés ikont akarnak rá akkor adjanak egy járművet, amivel értelmes idő alatt be lehet járni. Ha nem adnak járművet akkor legyen kisebb a terület, hogy ne kelljen ennyit sétálgatni sokszor a semmiért. Vagy ha mindenáron nagy terület kell akkor szórják tele felfedeznivaló dolgokkal. Játékélmény > realizmus.
Az nekem is fura, hogy mindenhol van emberi jelenlét, én nem találkoztam még teljesen érintetlen bolygóval.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
VikMorroHun
senior tag
Ha már szóba került a Mass Effect (és a borzalmas lezárása):
Igazad van, "mert önmagában a sztori végig szép egységes, okos volt, csavarokkal, drámával, jó karakterekkel, párbeszédekkel és korrekt lezárással". Csak az a baj, hogy nem végig volt ilyen, hanem Londonig.
Onnan faék egyszerűségű lett, és még marhaság is.Most nem részletezem, csak két képet ide raknék szemléltetésnek.
Illetve a második kép már nincs meg, úgyhogy csak emlékezetből:
London, támadás, előre, égbe nyúló sugár, előre, Shepardot hasba lövi egy csatahajó (ami egy kisebb fregatott is megsemmisítene, de lábon kihordja), tovább előre, beszélgetés, 3 választási lehetőség, szép színes sugarak, vége.Ja, nem "a karakterem általános iskolás, 3. osztályos tüdőgyulladását" kellett volna belekalkulálni, hanem a felkészülés során összeszedett szövetségeseket, meg a döntéseket, hogy egyáltalán le tudjuk-e győzni az ellent (pl. azzal, hogy kibékítjük a getheket meg a kvariánokat, és őket is hozzuk) - a Mass Effect 2 mintájára.
Egyébként szidták azért is, mert szükség volt néhány menetre a multis részével ahhoz, hogy sikeres lehessen az egyjátékos hadjárat lezárása (vagyis, hogy több színből lehessen választani). Nekem pl. ezzel nem volt problémám, szerintem az a legjobb része a játéknak (a borzalmas lezárás miatt).
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Vesa
veterán
válasz VikMorroHun #3163 üzenetére
A tudomány a valóság költészete!
-
Elég nagy bug: Szétszedek egy hajót, kírja hogy parts are stored in cargo, átválltok másik hajómra hogy felrakjam a leszedett darabokat és semmit nem vitt át de még visszavenni sem tudom..
Ez alapvetően akkor gond ha találok egy hajót amiben jobb alkatrész van azt nem tudom átrakni a fő hajóra.
A leszedett részek adott hajón belül működnek ott vissza tudom venni őket, jelöli egy + jellel de másik hajóról elvesznek. Vagy ehhez kell saját bázis ahol tárolni lehet a részeket?
Annyi hogy a szemetet meg átpakolta a szétszedett hajóról, de nyilván nem a bögréket akarom megmenteni.
(Eredeti Amd kuponos prémium steamos verzióm van*, patch rajta, modok nélkül is bugos, nem virágbolti)
*na ez is megér egy történetet, megvettem apróról a kupont aztán le akart töltetni egy ellenőrzőt hogy Amd cuccok vannak-e a gépben háát a gépházon vagy egy Amd sempron matrica de azt nem fogadják el... fullos 7900 ryzen meg 7900-as radeon kellett neki, szerencsére találtam embert aki beaktiválta...[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
kwzatz
őstag
válasz VikMorroHun #3165 üzenetére
"Most nem részletezem, csak két képet ide raknék szemléltetésnek."
Ezek a képek a történettel kapcsolatosan nem szemléltetnek semmit."kellett volna belekalkulálni, hanem a felkészülés során összeszedett szövetségeseket, meg a döntéseket, hogy egyáltalán le tudjuk-e győzni az ellent"
Ismét csak. Ez nem a történet, hanem az, hogy az emberek többféle befejezést vártak a történésektől függően. Apró különbségek abban, hogy ki él/hal, mi sikerül, mi nem változhatnak emberről emberre, nekem ez speciel nem érdekes. Engem nem érdekel a többféle befejezés sem. Sőt, továbbmennék, kifejezetten utálom ezt a játékokban, mert a "többféle befejezés", illetve már az opció, hogy ez lehetséges, általában csökkenti az esélyt arra, hogy egy fókuszált, jól átgondolt dolog felé haladjon a történet. Néha jól megcsinálják ettől függetlenül általában az egyiket, meg érezhető is, hogy melyik a "hivatalos befejezés", ami jó, és passzol a sztorihoz, a többi meg ilyen "aha, ez is lehetséges"."Egyébként szidták azért is, mert szükség volt néhány menetre a multis részével ahhoz, hogy sikeres lehessen az egyjátékos hadjárat lezárása"
Ahogy írtam, később játszottam, nekem már semmi ilyen nem volt."London, támadás, előre, égbe nyúló sugár, előre, Shepardot hasba lövi egy csatahajó (ami egy kisebb fregatott is megsemmisítene, de lábon kihordja), tovább előre, beszélgetés, 3 választási lehetőség, szép színes sugarak, vége."
Oh ilyen sajnos sok van minden történetben, legyen az film, sorozat vagy játék. Ha így nézzük, játék közben hány golyót kapsz Sheparddal? Ha így nézzük a Starfieldet, az hogyan festene? Nem mondom, hogy én mindig rajongok ezért, de tudom, hogy miért pakolnak ilyet (túlél valami extrém dolgot a főhős, véghez viszi a lehetetlent stb.) a különböző médiumokba. Nézz utána a "rule of cool"-nak.
Megint csak, én a történetről beszéltem. Egy Mátrixban is tengernyi ilyen apró butaság van még a saját logikai struktúráján belül is, pedig az nem egy játék, hanem egy film, ettől még ugyanúgy egy eszméletlen jó történet.A Starfieldben azt mondtam a végén a szembenálló félnek, hogy: "Ne már." Ő azt mondta, "oké, végülis". Fél perc. Aztán zéró payoff, mert abszolút lelketlen és semmi emberi nincs benne. Mivel öcsém végigtolta, tudom, hogy lehetne ez egy hosszabb harc, de elmondása szerint nem változtatott a payoff részén semmit. Mélyebben ezt csak spoileresen tudnám. A Mass Effect 3-ban ez a payoff rész egy legalább 1 órás érzelmi hullámvasút mindennel együtt, akármit választottál, akárhogy játszottál. Az egész történetet tekintve meg, amit a 3 részben hoz (a gyengeségekkel együtt) össze sem lehet hasonlítani a Starfielddel. De megint csak ízlés kérdése.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Blaise
veterán
Sziasztok!
Ha kiviszem a sztorit és a fő küldetéseket, akkor utána megcsinálhatom a mellékküldetéseket new game+ indítása nélkül?
Köszi!
-
macy
addikt
válasz MasterDeeJay #3167 üzenetére
Ez nem bug, nem lehet alkatrészeket átpakolni a másik hajóra.
-
Vesa
veterán
"általában csökkenti az esélyt arra, hogy egy fókuszált, jól átgondolt dolog felé haladjon a történet"
Ezzel én is így vagyok. Legjobb példa erre a Cyberpunk. Van egy halom befejezés, amiből minimum kettő finoman szólva gyenge. Van viszont olyan, amitől agyamat eldobtam. Most ha belegondolok abba, hogy valaki egyetlen végigjátszást csinál és pont a tré befejezést kapja, akkor nem tudom ezt egy jó mechanikaként értelmezni. Mert lemarad a katarzisról a végén és így nem 100%-kos az élménye. Márpedig, kevéls ember tolja végig ugyanazt a játékot többször csak azért, hogy más befejezést is lásson. Nekem semmi bajom nem volt az ME3 végével, kerek egész lett a történet és szépen lezárta a trilógiát. Sőt, a harmadik rész nekem sokkal jobban bejött történet szempontból, mint a felajnározott második, ahol gyakorlatilag a legénység tagjait kellett egyesével össze-abajgatni az ügy mellé, a néha halál unalmas küldetéseikkel, miközben a fő sztori ami érdekelt volna, gyakorlatilag alig haladt előre. De nyilván nem vagyunk egyformák, teljesen megértem, ha valakinek érzelmi törést okozott kedvenc főhősének elkerülhetetlen halála.
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
veterán
válasz MasterDeeJay #3172 üzenetére
Pedig ez a helyzet sajnos. Úgy tűnik, a hajólopás egyelőre csak a minimális pénzszerzés miatt van.
A tudomány a valóság költészete!
-
negyven2
veterán
Tegnap végigértem a Story-n, és így már bátrabban olvastam spoiler-es dolgokat.
Viszont a New Game+-ban, még erősen gondolkodok, hogy NG+1-ben kezdjek el vele a lassú módban játszani, vagy csináljam végig a NG+10-ig a dolgokat, és NG+1-ben csak a hiányzó apróságókat szedjem össze. Úgy mint az összes templomot újra megcsinálni (az upgrade-elt Power-ek miatt), a kimaradt 3-al együtt. Ugye nálam Barrett halt meg (igazából Sarah, csak valamiért nem mentette el a Quick Save-et a játék, és így amikor megnéztem a másik opciót, így az Auto Save-ek felülírták a lehetőséget, korábbira meg nem akartam visszamenni). Illetve én a végén az Emissary mellé álltam és azt mondtam a harc helyett a Hunter-nek, hogy "Just don't be a d*ck"... amire azt válaszolta, hogy ok. Tehát az ő kettő Artifact-jük és Barrett personal quest-je által adott dolgot nem kaptam meg. Ugye akik végig vitték a játékot tudják, vagy tudhatják hogy:
Ha el akarjuk érni a max-os. dolgokat, mint a hajó (NG+6), vagy a Space Suit (NG+10), akkor mellette már érdemes a templomokban megszereztető összes power-t (24db) is felhúzni 10-es szintre. Viszont ekkor minden templomot tízszer kell majd megcsinálni. És igazából engem ez a része ami elriaszt jelenleg attól, hogy kihagyva a main quest-et (2-3 egy óra elvileg így egy végigjátszás), hamar eljussak a NG+10 (igazából 11 mert akkor NG+1-ben megcsinálom, a Barrett-es küldetést, és megölöm mind az Emissary-t, mind a Hunter-t. És még ott van az is (ami nálam kicsit így torz lesz, mert sok frakció küldetést nem csináltam), hogy ha NG+1-ban csináljuk a küldetéseket, akkor ugye mint DragonStarborn-ként pár helyen megváltozik a párbeszéd, és kicsit a játékmenet is (hiszen te tudod, hogy mi fog történni). Úgyhogy nagy valószínűséggel, az lesz, hogy, hogy NG+1-ben ismét végigviszem a sztorit, és lényegénem belakom ezt az univerzumot. Bár majd idővel megnézem a ténylegesen alternatív világokat is.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
mvkly
senior tag
válasz Bad Pritt #3164 üzenetére
Tudod mi a fura? Mikor ikonok közt szaladgálok néha 1km-t akár, közben elkószálok, ugrálgatok, szkennelgetek, nézelődök, ezt a részét nem unom sokadjára sem. Még ha sziklás, kopár is a bolygó.
De mikor konkrét főszálas feladat van és azt megelőzi a "nyomozósdi" és az érdemi rész előtt ide-oda kell rohangálni néhány mondatért, hogy végre eljussak valahova, na attól néha falra tudnék mászni. Ezekben csak az időhúzást érzem. -
myckey
veterán
Milyen jó, hogy nem vagyunk egyformák...ami az egyiknek teljesen érdektelen, nem bír semmi jelentőséggel, unalmas, értelmetlen stb....az a másiknak örömet is okoz/Hat.
( van aki meg nem is olyan direkt módon teszi, ahogy írtad, akár céltalanul is elvan. Engem pl mozgat és motivál az is, hogy elkapjak valami ismeretlen helyen, egy remek képet, amire képes a játék motorja )
Abszolúte szubjektív, ami jó az egészben, az a döntési lehetőség, a választás.Egyébként én ettől és attól is tudok vakarózni, de valóban, néha jobban idegesít a Quest gyűjtő mászkálás, használom is az utazgatás ha van rá mód.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #3164 üzenetére
Volt róla egy párbeszéd, hogy azét van ennyire teleszórva minden outpostokkal, mert ez kvázi a Colonial War egyik hagyatéka (teleépítették az összes ismert rendszert ilyen kis helyőrségekkel), és nagy részüket mára már csak a kalózok használják.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Amúgy én se nagyon találkoztam buggal a sztori alatt, de azért volt egypár ami érdekes, és volt olyan is ami zavaró (meg pár fagyás).
Az egyik ilyen ami nagyon zavart az a 'First Contact küldetés' ahol
.hogy az a személy aki ott akarta hagyni a Generation Ship-et (hiszen mindig is utált ott lenni, és eleve kaptakvettem nekik egy Grav Drive-ot, így oda mehetnek most már ahová akarnak). Ugye beszélni kell a kapitánnyal aki elengedné, de mivel szükségük van rá, mivel ő felel a hajó élelmezéséért, így csak akkor hajlandó, ha viszek neki 50db krumplit. Nos mivel nem volt ennyi nálam ezért elmentem a Titan-ra venni, de mire mentem volna vissza a quest mark rossz helyre mutatott. Nem volt ott a hajó, és mivel kvázi random ugrál, így nem tudtam befejezni (se ezt se a másik ide szóló quest-et)Amúgy ennél a mellékküldetésnél volt egy érdekes valószínűleg fejlesztés közben benne hagyott párbeszéd ellentmondás.
.Ugye ez a hajó 190 évvel ezelőtti, 2140-ben indult el a földről. De az egyik karakter, aki az egyik párbeszédben ezt a 2140-es időt mondja egy másikban 2040-et. itt valószínűleg menet közben alakult az írás, csak ez benne maradthatott (vagyis az eredeti ötlet szerint 2040-ben indultak volna el) A másik hasonlós párbeszédben lévő "bug" a 'High Price to Pay' fő küldetés után jött elő, vagy legalábbis erre is felfigyeltem érthető okok miatt, hiszen
ugye alapesetben ebben a küldetésben az egyik csapattagunk mindenféleképpen meg fog halni. Nálam ez Barrett volt, de utána egyből elbeszélgettem Sarah-val, akinek a saját Quest előzménye volt ez a párbeszéd. És konkréttan pár órával és méterre attól helyétől ahol Barrett meghalt, úgy folyt le a párbeszéd egy része, mintha nem halt volna meg... mondjuk poén lett volna, hogy ha ott van még halott Barrett és a játék beaktíválta volna őt is a párbeszédbe... egy Bethesda RPG-ben még el is fért volna mint bug. Ezeken kívül egyszer volt olyan, hogy megkaptam Wonder Woman űrhajóját (beszálltam és láthatatlan volt a Frontier), Volt olyan is, hogy kiszállásánál a hajó belsejébe rakott le, és nem tudtam mozogni, majd ki is fagyott. Illetve volt olyan is, hogy a rakománykonténer belelógott a hajóba.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Vesa
veterán
válasz negyven2 #3181 üzenetére
Engem legjobban az zavar, hogy Vasco (vagy más kísérő, de szerintem Vasconak a méreténél fogva a legidegesítőbb ez), állandóan átmegy vagy ott toporog előttem. Ezt megoldhatták volna valahogy úgy, hogy 3-4 méternél közelebb nem jöhet és akkor no problem.
Előjött továbbá a hajón a fegyvertároló bug, vagyis eltűnt onnan minden amit beletettem. Küldetéstörő bug-om szerencsére még nem volt.
A tudomány a valóság költészete!
-
myckey
veterán
[Any fans of the frontal docking port? Not seeing it much on people's ships.
Frontális dokkolás megvan?
Elég faszán fest a hajón
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
-
Micsurin
nagyúr
Reddit (main quest spoiler vigyázat, és egyben kérdés)
Ez vajon igaz lehet? Elég csak egy igen vagy nem pls The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
negyven2
veterán
válasz Micsurin #3187 üzenetére
Annyi, hogy alapvetően van egy random dolog abban, hogy mi vár téged a NG+-ban (általában az NG+2-től). Ez is köztük van, és még más is, de általában a sima NG+-ban még nem add semmi ilyen dolgot. És még annyi, hogy ez nem bug! “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
myckey
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz negyven2 #3188 üzenetére
Köszi Akkor nem rohanok azért annyira de biztos lesz benne pár NG+-om. Ennyire az ME2 és ME1 tetszettek, nem tegnap kötött le ennyire játék. Már amennyi időm szakdoga mellett van...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Csináltam egy bázist ahol vasat bányászok csináltam hozzá tárolót és transzfer konténert is viszont hiába vagyok a hajón egyszerűen nem hozza fel hogy el lehessen anélkül is venni hogy odamegyek a közelébe. Ez mitől lehet?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
válasz negyven2 #3188 üzenetére
az elejen rohogtem, hogy mennyire hasonlit a Prey (2017)re, ami gyakorlatilag egy
volt. aztan egy ponton a Starfield valahol aszimulacio nal elkezdett nagyon is kozeliteni. elejen a sztori igazabol meh volt, de ahogy megy elore az ido, ugy lesz egyre jobbNASA Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Micsurin
nagyúr
Van valahogy mód arra, hogy azt Adoring Fant kicseréljem bármi másra de az achievementek megtartásával?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kwzatz
őstag
válasz proci985 #3194 üzenetére
A Prey az egyik kedvencem (és a legjobb immersive sim szvsz), és amit írsz, az bizonyos formában igaz, de annál azért mégis kicsit több.
Arra gondolok, hogy bizonyos szempontból több, mint szimpla szimuláció. Azok az események, amiket a játék során látsz és amit átélsz a Typhonként a szimulációban, azok valamilyen formában megtörténtek Morgan Yu-val, sőt, bizonyos dolgokra, amik fixen végbementek, lehet következtetni. Valójában azt értékelik ki, hogy mennyire sikeres az emberi neuromod egy Typhonba ültetve, mennyire voltál empatikus, emberhez hasonló a cselekedeteid függvényében, és egyben valószínűleg Morgan cselekedeteivel összehasonlítva.
Ott mire gondolsz, hogy a sztori elkezdett közelíteni? A settingen (bár ott is főleg annyi, hogy sci-fi meg űr) túl én a sztoriban nem igazán látok hasonlóságokat.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
sixpak
nagyúr
Na, megvan a 60 óra, de még nagyon messze vagyok a végétől...azt hiszem.
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
nagyon spoileres, szoval aki nincs meg "az in their footsteps" misszio utan az veletlenul se olvasson tovabb
gyakorlatilag egy szimulacio fut a typhonon a neuromod altal. maga a jatek is egyebkent probal arra terelni, hogy probalj vegig tobb mindent. igy nezve egyfajta proto multiverse. a starfield elso feleben az alien artifact kb a sztorit mozgatni kell, a Nasa / In their footsteps misszio a multiverzum bevezetesevel tempot valt es az addig alibizo sztori ("igazabol ugyis mind csak bazist akartok epiteni") kb ertelmet nyer. igazabol kivancsi lettem volna, hogy mi van, ha Saraht otthagyom meghalni az eyeban miutan felesegul vettem. meg valahonnan ismeros ez, hogy mindig fix szamu ember van, csak a szerepek valtoznak, csak nem emlekszem honnan. Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Micsurin
nagyúr
Bounty Hunter szettet összetudom valahonnan vadászni? Eddig csak a ruha van meg a Mantis barlangból de nagyon tetszik, nincs valami garantált hely ahonnan kipergethető?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GAbre
veterán
https://www.youtube.com/watch?v=E1kX6f-mzsU
Amd-hez van moddolt driver,ami feloldja HYPR-RX-et összes kártyán.
Nem mindenhol láttam javulást videóban.De 1 próbát talán megér.Avatar
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mercedes topic
- Filmvilág
- Python programozás
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs