- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz LuckyL #18041 üzenetére
Szia!
Én igen, méghozzá egy benzines GL+-t, összkerék nélkül. Nemigen vezettem (utaztam) még hasonló kategóriájú autót(/ban), valahogy eddig csak kisebb, meg nagyobb kocsikkal volt dolgom. Jobbára csak édesapám WagonR-jéhez tudok hasonlítani. Hát, annál minden tekintetben nagyobb és jobb. Én a 194 centimmel bőven elfértem elől, patentul be tudtam állítani a kormányt és az ülést is. Magam mögött már neccesebb, ha normálisan ülök, akkor a fejem épp hogy hozzáér a tetőkárpithoz, de egy kicsit "lazábban ülve" szerintem simán kibírnék néhányszáz kilométert. Ha nálam alacsonyabb lenne az előttem ülő, akkor nem is lenne probléma. Pár hónappal ezelőtt vezettem az S-Cross-t is, hiába rövidebb a Vitara, nem vettem észre nagy különbséget a komfortban. Nekem kényelmes volt, minden kézre áll. Főleg a váltót imádtam kapcsolgatni, tipikusan japánosra sikerült és jó helyen is van. Tetszik, hogy az első üléseknek van oldaltartása is. Egyedül a könyöklő hiányzott, de mint kiderült, 75000 pénzért van gyári megoldás. A középkonzol váltó utáni részét cserélik le, ha a vevő kéri. Illetve a GL+-ba lehet kérni órát is, ha valakit zavar a műanyag dugó, de ennek elfelejtettem megkérdezni az árát.
Vezetni határozottan jó volt. Érződik az a ~200 kg, amennyivel kevesebbet kell mozgatnia a motornak az S-Cross-hoz képest. A sebességérzet másabb a WgR-hez viszonyítva, mintha a Vitara lassabb lenne, valójában meg nem az. Szerintem ez a sokkal merevebb karosszériának, a jobb futóműnek és a hosszabb fokozatoknak köszönhető. Mondhatnám úgy is, hogy a WgR-ben nagyobb a félelem-faktor. Nem veszett ki belőle a "szuzukisság", ha pörgeted, nagyon élénk is tud lenni. Az úthibákat szépen veszi, nem is dülöngél annyira, mint gondolná az ember egy ilyen magasabb építésű autótól. Nem sportautó, de - szerintem - lehet élvezetesen közlekedni vele.Szóval, én csak dicsérni tudom. Ha valamire még kíváncsi(ak) vagy(tok), akkor kérdezz(etek) nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Suzuki topik
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen