Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
Ha bekapcsolod a Front-ot akkor a légkondi is bekapcsol, ezt bátran kikapcsolhatod illetve olyan hőfokra állítod amire csak szeretnéd. Nyilván úgy kell irányítani a lapátokat, hogy jó legyen. 2,5 éve így használom, 1X sem kapcsolt le az SS viszont van akinek ez a módszer nem jön be. Nálam bevállt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dethroner
veterán
válasz SirKero #43948 üzenetére
Vagyis ha egyesnél magasabb fokozaton jár a venti, akkor ez a módszer nem működik?
Mert akkor ez nem túl jó ha tényleg kell a venti erő. Inkább bevállalok egy utólagos mókolástA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz blakey #43953 üzenetére
A kolléga azt írta hogy a szélvédőre kell irányítani és egyes fokozaton kell járatni a ventilátort. Akkor most mi a helyzet, lehet bármekkora fokozat, a lényeg a szélvédőre irányítás?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #43954 üzenetére
Én úgy értelmezem, hogy igen. Szerintem csak annyi a lényeg, hogy ne legyen kikapcsolva teljesen a klíma/fűtés, vagyis valami legyen a kijelzőjén. Csupán azért célszerű a szélvédőre irányítani, mert az alacsony fokozaton közel észrevehetetlen.
Habár részemről ez csak feltételezés, nincs start-stopos autó a garázsban. Sőt, az egyikben még klíma sincs.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Akkor még egyszer.
A befújást a szélvédőre kell irányítani és a ventilátort min. egyes fokozatra. A hőmérséklet mellékes klíma nem kell. Soha sem áll le
Évek óta így használtam a Vitarát és most az S-Crosst is.(#43953) blakey Kikapcsolt ventivel nekem le állt.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SirKero #43956 üzenetére
Kikapcsolt venitvel nekem is leáll, ha nem mutat hőfokot a kijelző és csak a front világít, akkor leáll. A venit elsőfokozatot majd kipróbálom, tegnap inkább a "söricilin élvezeti értékét mértem fel" mint autót piszkáltam.
Sikerült valakinek valamilyen arányszámot állítani a TPMS rendszer által kijelzett nyomásértékek és a külső műszerrel mért érték között? Nekem 0,2-0,3bart csal a kocsi lefelé, tehát 2,25-öt ír, de 2,45-2,55 közötti értékeket mérek kézi mérővel ( [link] ). Lehet gagyi a kézimérő? Ti melyiknek hisztek?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #43958 üzenetére
A benzinkúton is azt mutatja a mérő (mondjuk az sem elsőosztályú minőség), amit ez a kis kézi kütyü. Egymás után néztem mind a hármat többször is már és rendre ugyanazt mutatja a kézi és a benzinkúti "pumpa" pisztolyán a mérő, a TPMS a menüben meg 0,2-0,3-al kevesebbet... Eléggé arra utalnak a tapasztalataim hogy kevesebbet mutat a TPMS, mint amit a szelepen mérek... fura mindenesetre, mert nem szeretnék mindig ezzel vacakolni, inkább megjegyzem hogy plusz 0,2 és akkor nem kell méregetni.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Brogyi
senior tag
Nem értelek benneteket. A TPMS arra van, hogy a feledékeny tulajdonost emlékeztesse. Ha ti még erre rápakoltok, mert nyomást akartok mérni az a ti ügyetek. Az a néhány tized nem számít. Az elsődleges amit a kocsi kiír, hiszen az alapján riaszt.
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #43957 üzenetére
Ez a "műszer" semmit sem ér, nem pontos, legalábbis az a pár db ami a kezemben volt, ellenben vettem egy ilyet és ezzel bizony pontos.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Brogyi #43961 üzenetére
Most én nem egészen értelek Brogyi, mire is emlékeztesse a tulajt?
A riasztási szint olyan alacsonyan van, hogy addigra már a felnin megy az autó kb, arra meg nem emlékeztet hogy fújjak bele, mert az előírt 2,5bar helyett mért 2,21-et és köszöni szépen, részéről minden okés... akkor ez hogyan is fog a "feledékeny tulajdonosnak" segíteni? Jah és ez a difi már látszik ha ránézel az autóra (lapos a kereke, annyira hogy ránézésre is tudod hogy elő kell venni a kompresszort), ráaádsul a gépkönyv írja, hogy az első elindulás előtti körbejárást nem pótolja a TPMS...
Ha az az elsődleges, akkor fújok bele, csak nem tudom már mi az igazság és mi a selejt mérő hibája.
Az egyik barátom M16A motoros Vitarája 2bar alatt jelzett csak, addigra már szemmel is láttuk, de szerencsére beindítás után azonnal jelzett is (valaki "kedvesen" leengedhette), mert felfújtuk és azóta sem engedett le.@blakey: köszi, akkor lehet keresek vmi normálisabbat... ilyen 4-5ezertől már pontosak?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
xmad
őstag
az miért van hogy harmadik fokozatban 1500-2000 között van egy kis zaja a váltónak? olyan sípolás szerü.
kb 500km után jött elő.
szerviz szerint normál üzemi zaj..más tulajokat kérdeztem, valakinek szintén valakinek meg nem.. vagy csak nem hallja, nem tudja mit figyeljen.. nem tudom.
-
2ozzmexy
aktív tag
Olyan VFTS Zsiga hangja van? Az lehet csapágy ami idő előtt elfáradt, van h selejtes alkatrész kerül bele, tudod nagy számok törvénye alapján.
Nekem a kettest veszi kicsit nehezen a Vitara, de csak hidegen felváltásnál, vagy ha fékezek és közben visszaváltok... A szerelő szerint azért mert még járatni kell a váltót,majd elmúlik 2-3000km alatt, addig nem érdekli a szervizt."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43967 üzenetére
Nekem a kettest veszi kicsit nehezen a Vitara, de csak hidegen felváltásnál, vagy ha fékezek és közben visszaváltok...
Sajnos ez nem fog elmúlni 2-3000 de 30 000 km után sem. Nekem a Liana-Vitara-S-cross triónál is ugyan ez volt/van
Állítólag ez egy gyengesége a SuzukinakMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SirKero #43968 üzenetére
Annyira nem gáz csak én eléggé sokat használom az első 3 sebességet a város miatt. Készülök már rá újabban h nem fogja bevenni, de megoldás rá ha hagyom picit gurulni üresben majd újra kuplung kinyom és akkor beveszi...
@Tigerclaw: Az egyest akkor veszi nehezen ha a féken állsz? Engedd el egy pillanatra a féket és akkor simán beveszi, legalábbis nálunk mindegyik kocsi ezt műveli... Nem jöttem még rá az összefüggésre, de amint elengedem a féket mindegyik beveszi.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
xmad
őstag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #43975 üzenetére
Attól jobb lesz szerinted? Ha az olaj lenne akkor minden fokozatban csinálná, nem? Ha jól tudom élettartamra van feltöltve, van olyan típus amelyiknek leeresztő csavarja sincs... Gondolom még nincs benne 150-160ezer km, annyit állítólag a gyári is kibírna, szerintem. Én ezért tippeltem csapágyra,olyan mintha a szabadonfuto vacakolna, de ezekben nincsen tudtommal és fura hogy csak 3asban. Valami rezonancia tudok még tippelni, hogy pont a kerék forgásából adódó frekvenciával van valami azonos rezonancia frekvencián... De ez eléggé extrém tipp.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #43976 üzenetére
Többeknek csendesebb lett tőle a váltó, és nem egy összeg, ha van megbízható szerelőd, akkor az is megcsinálhatja, nem kell mindennel szakszervízbe rohangászni még új autónál sem.
Amúgy ezt az élettartamot ne eröltesd, igazából 2év/60ekm, ha sokáig meg akarod tartani. Kérdezz meg egy váltó felújítással/szereléssel foglalkozó szakit erről.Amúgy ha fix sebességnél van a rezonancia, akkor lehet vacak centírozás is. Sok helyen úgy van belőve a centírozó gép, h 20g alatt ne is jelezzen semmit, egy jó gép meg 5g-ra pontos.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
A most rendelhető esztergomi Suzukik 2020-as (ügyfél által fizetendő) árai jócskán megemelkedtek a hibridkényszer és az euró-árfolyam miatt Viszont erősebb lágyhibridet kapnak, és megszabadulnak a részecskeszűrőtől.
Vitara GL+ 1.4t hibrid (metál): 5.499.000 (A 2019-es GL+ metál modell még 5.050.000 volt)
SX4 S-Cross GL+ 1.4t hibrid (metál): 5.489.000 (A 2019-es GL+ metál modell még 5.050.000 volt)Érdekes, hogy ezek szerint immár az S-cross lett az olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Hadrianus #43978 üzenetére
Hát nem is tudom. És azért nem mert a benzineshez való részecskeszűrő a hozzám hasonló laikusok előtt legjobban őrzőt titkok egyike. Senki nem tud róla semmit, vagy nem ad ki infót Miben különbözik a dízelestől, mennyivel bírja jobban a rövid városi utakat stb. (a benzin magasabb hőfokon ég ezért jobban bírja nagy általánosságán kívül, engem szerkezeti felépítés és működés érdekelne lehetőleg a dízeleshez hasonlítva).Sok helyen kérdeztem, soha nem érdemi válasz.
De ha olyan problémás lehet mint a dízel részecskeszűrő, akkor eltűnése akár meg is érheti a plusz árat (főleg ha ez a kicsit jelentősebb hibrid tud is valamit).
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tom1939 #43979 üzenetére
Állítólag az esztergomi modellek Toyota-fejlesztésű rendszert kapnak, ami azért elég biztató, de még nem tudni, pontosan milyen lesz. Kíváncsi leszek.
Hego: Kereskedő ismerőstől, egyelőre nem tették közzé, csak belső adatok. De februárban már biztosan csak ilyeneket gyártanak, szóval addig szerintem közzé lesz téve minden részlet.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #43977 üzenetére
A Toyotában 150ezernél cseréltettem ki, valami Xado nevű gagyit vettem bele.
Állítólag nem kell cserélni, azért tuti ami tuti vettem és kicseréltettem. A centirozas lehet, vagy egy kátyú amit elkapott kishazankban nem ritka hogy kátyút fog az ember... Nekem egy bent felejtett fatuskó okozta egy acélfelnim végét, vihetem peremcsiszoltatni pedig gyökkettővel mentem át rajta, mert a füvet persze nem nyirjak... Egy gumi (volt vagy 3 napos) meg egy peremcsiszolas árát dobtam ki az ablakon, persze a közút kezelő nem fizetett, az önkormányzati parkgazdalkodasi akármi meg közölte h ez a kozutkezelo hatásköre, ők erre karesemenyt nem tudnak felvenni...@dethroner : a dízelnél nem az okozza a gondot, hanem 3 másik fontos tényező (az egyszerűség kedvéért előfordulási sorrendben) :
1. Karbantartás magyar módon kezelése
2. Közvetlen befecskendezés
3. EGR szelep, vagy annak illegális módosítása
Mondom mindezt azért mert ugye a mérnök hülye, csak az internetező magyar az okos... No offense, nem rád értem csak ugye mindenre található az interneten kiskapu, ha eléggé keresi az ember"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz 2ozzmexy #43982 üzenetére
Hát én azért karbantartok minden autómat szerintem magyar átlag felett, de nálam sok a városi járat. És gyakran úgy hogy nincs hosszabb út hetekig. Szóval én vagyok a tipikus eset a gondot okozhat a részecskeszűrőre. Ezért szeretném tudni milyen a benzinesé a dízelhez képest (a duplakuplungos automatát is tudom, azért nem az lett). De választ még nem kaptam sehol.
-
őstag
A katalizátorral való egybeépítés nem feltétlenül pozitívum, bár ez ugye erősen függ az alkatrészártól. De persze nyugodtan lehet az a változat is hogy benzinesben ez nem gond, maga a részecskeszűrő is egyszerűbb és nem jellemző az végleges eltömődés (ha meg igen ez megvan 200 ezerből és aztán autó életének végéig jó). Szokás szerint majd a tapasztalat megadja a választ (bár hozzátenném hogy azért most már van egy ideje benzines részecskeszűrő és egy horror sztorit sem hallottam, dízelből már KIA részről is hallottam ilyet pl. több mint egy milla mert együtt kell cserélni a ...-al).
-
Tigerclaw
nagyúr
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz ncc1701 #43975 üzenetére
Gondolod? Gyárilag jellemzően jobb minőségű dolgokat hasznának, már a garanciaidő miatt is. A gyári akkuk pl. jellemzően legendásan hosszú ideig bírják. Nem hiszem, hogy a váltó olajon spórolnának. Részleteket tudsz mondani?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
Arról nincs infótok, hogy a műszerfali óracsoport közötti lcd kijelző menürendszerét van-e lehetőség magyarrá tenni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
nagyúr
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #43997 üzenetére
A többségnek jobban teszik a Vitara és azért is veszik többen. A kétféle festéssel külön ütős. Amúgy eddig se volt nagy árkülönbség. Lehet hogy a gyártósorok kihasználtsága optimálisabb lenne, ha több S-cross-t és kevesebb Vitarát vennének. Persze ez csak spekuláció a részemről.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Hadrianus #43978 üzenetére
Még 5.5-be is jó deal egy S-Cross ilyen technikával és felszereltséggel.
A konzervatív magyar szemnek még mindig csúnyácska, ezért veszik a Vitarát. Pedig ugye az S-Cross egy számmal nagyobb autó és belül is minőségibb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
racerx
őstag
Hát nem tudom, (mostanában nem nézeget az árlistákatI, de 5.5 körül (esetleg + 1,2 száz), nincs már valami minőségibb, hasonló felszereltséggel -persze a LED lámpát kivéve.. ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- potyautas: Miért olyan drága?
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kedvenc zene a mai napra
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs