Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz martonx #98471 üzenetére

    Nálam kb fele-fele a város (Budapest belterület) és vidék (M5-M43 tokától bokáig + 40km országút). De hiába pályázok gyakorlatilag 200 km-t egy irányba megállás nélkül, forog 6.-ban 2200-at 140-nél. :U

    Anyósom nyugdíjas már, de aktív korában Újbudáról a Rákóczy téri gimibe járt be tanítani, az 1.5 benzines Ignis bírta bőven. Mellette még a félúon lévő édesanyját látogatta, meg a lányát Budaörsön. Megyematricát sem vett, nem ment fel a pályára, M0-ra, stb, szóval az említett szakaszokon legfeljebb 70 km/h a megengedett és elvétve kapcsolt fel 4.-be. :U
    Persze járt az az autó a Balatonon, Békés megyében, Münchenben is, de ez évi 1-2 alkalmat jelentett, maximum. Erre a felhasználásra egy elektromos kiváló, még egy új korában 100-140 km hatótávú autó is bőven kiszolgálja 50% degradációval.
    Amikor az M4 metrót átadták, adott neki egy esélyt és csak a végállomásig kocsikázott, onnan tömegközlekedés. A 3-4. héten feltörték a kocsit, próbálták elvinni, de csak a gyújtáskapcsolót sikerült elbarmolni. 70k forintos kár...

    Munkába járásra nem használjuk a kocsit mi sem, legfeljebb ha odafele, vagy munka után tovább menve kell valamiért. BKV, vagy nekem a robogó, feleségemnem a bringa (kb 3,5 km-re).

    SirRasor: a mild hibrid akkuról nem megy el, csak pár kilométert, nem is kaphatott soha zöld rendszámot. Az én felhasználásomnak a plug in hibrid lenne jó: otthon töltöm, egy városi nap 95%-ban belefér a 60 km-be, egy munkábajárás kb 20 km/nap, de vidékre meg ott lenne a takarékos dízel egy hónapban egyszer. Van is a teremgarázsi beállómtól 2 méterre a tárolómban saját óráról 3×16A, de ilyen autóárak mellett és évi 12k km-re nem kell. Sosem térül meg.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák