Új hozzászólás Aktív témák

  • csiki52

    tag

    válasz Balcsix #151439 üzenetére

    Nekem mindegy mitől függ, megoldódott.
    Az meg egy baromság, hogy nem tudja jelezni az ügyintéző, de végül is sokadikra mégis tudta, és van aki bele tud nyulni a rendszerbe, ha akar.
    Mindig az ügyfél igény az első ha teljesithető, ennek igy kellene lennie, az más kérdés, hogy sokaknak fogalmuk nincs sokszor az eszközökről, elhiszik amit mondanak.
    Minden panasz, reklamáció, igény rögzitésre kerül vagyis nyoma van.
    Valós hiba volt a régivel, igy is jelentette le a szerelő.
    a Telekom kötelez a saját box használatára, a szoft. frissités sem oldotta meg a problémát, és van egy ujabb, jobb tipus azt kell /kellene/ adnia.
    19 évig Digis voltam, /a képminőség romlás miatt hagytam ott/ lehetővé tette saját STB használatát, Németországbol rendeltem olyan boxot ami az én igényemnek megfelelő tudásu volt.
    Most minden jol müködik /egy két apró hiba van, /csak a tv szekcióban/ a képminőség kiváló, gyorsaság is rendben nálam.
    Az meg , hogy a szoft. fejlesztők szar munkát csinálnak /azt is hónapokig/ lassan csillagászati fizetésért , ez igy van nagyon sok applikációban /auchan, BKK jegy.. és sorolhatnám/
    Ez az én véleményem saját tapasztalatom.
    Érdemes minden hibát jelezni a "nyakukra" járni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák