-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobi''
tag
válasz Prérifarkas #151449 üzenetére
Én chat írtam először, tudták mi a NAT, de nem látták hogy NAT alatt lennék, ezután írtam a nat@telekom.hu címre. Másfél nap után nem történt semmi, ezért gondoltam ráerősítők a dologra, de 1414 se látta, hogy NAT alatt lennék, azt mondta ő is ír egy mailt a nat@telekom.hu címre, megadtam neki a 100-as IP címet és az átjárót amit láttam, másnap reggelre jó lett (két napba került így amúgy max. 72h az ügyintézés).
Szóval, állítólag létezik a nat@telekom.hu cím, amúgy most jelenleg kétszáz százalékos a net úgy megfixálták.. -
victorhun7
tag
válasz Prérifarkas #151441 üzenetére
-
Prérifarkas
csendes tag
válasz victorhun7 #151453 üzenetére
úgy biza
Unfortunately I'm not your service desk! Nice try, however...
-
yogibear
addikt
Folytatom a "smart" boxos "nyomoromat", csak hogy később legyen nyoma...
Mióta a 655-öt rátöltötték az SDMC-re és alul fekete csíkon van az EPG, ha a fel/le nyilakkal hívom elő, van hogy lapozgatva rányomok az OK gombra valamelyik műsornál amire átváltanék és nem csatornát vált, hanem az adott műsor infó oldalát hozza be...
Sok esetben nem tölti be az EPG-t a kép aljára, csak pörgeti a semmit, ki kell lépni főmenübe és vissza, hogy betöltse... vagy ki/be kapcsolni a boxot...Ami nem fért bele a csoda szoftba, az a kikapcsolás időzítő, ami a tévéken meg alap...
Vagyis pl este jól jönne, ha esetleg elaludna az ember (amilyenek a műsorok ez valós élethelyzet ), be lehetne állítani, mondjuk 15 perces lépésekben 2-3 órát a kikapcsoláshoz... ezt most a tévén kell a saját távirkájával megoldani, mert a box szoftjában nem fért el...
A másik ami szintén tv-ken működik, de a boxban nincs, az az időzített csatornaváltás, vagyis mikor nem akarsz lemaradni egy műsorról... pedig ilyet még egy szutyok, olcsó dvb-c box is tud... Sokból nem állna, EPG-ben az infó alatt lehetne egy beállítás rá... azt leokézva, ha kezdődik az adott műsor, akármit is nézek, átváltana oda...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Bozek
nagyúr
válasz Essejó #151438 üzenetére
Ja, Vanda meg fel se fogta, hogy mit akarok... Valahogy a NAT-ot nem értette, először net bővítőt ajánlott, utána meg mobilnetet. Végül kapcsolt egy ügyintézőt, aki átirányított egy másikhoz. De megoldódott, a műszakis kolléga kérdezte is, hogy akarom-e, hogy soha többé ne tegyenek NAT alá, mondtam neki, hogy persze.
Persze Vandácska azt észlelte, hogy saját eszközt használok a csatlakozásra, nem az ő modemüket.
[ Szerkesztve ]
-
patrikcoc
aktív tag
válasz yogibear #151455 üzenetére
“ nem csatornát vált, hanem az adott műsor infó oldalát hozza be”
Ezt akkor csinálja, amikor nincs a magenta idővonal csík…
Bár amikor van, akkor se pontos, van amikor a műsor a vége fele jár, az idővonal meg 1/3-nál
Közben látom FB-n szídják őket rendesen a frissítés utáni hangcsúszás miatt. Végülis csak június vége óta ismert probléma, de így kellett kiadni[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz tahepa #151390 üzenetére
Frissült ugye a box, utána csináltam egy gyari visszaallitast és alapból az adaptív HDR lett az alapértelmezett beállítás. Összehasonlítva tényleg szebb a kép valamivel mint a Mindig HDR beállítás mellett, de gondolom ez TV függő is.
Nalam egyébként most egész stabil a régebbi androidos box ezzel a frissítéssel, bár a hang csúszás néha előjön…
[ Szerkesztve ]
-
yogibear
addikt
válasz patrikcoc #151457 üzenetére
Hála az égnek, de nálam nincs hangcsúszás, sem az 555-tel, sem a 635-tel...
Legalább ezt megúsztam. Egyelőre...Ha átváltok vmi alkalmazásra pl kamera app és onnan vissza akkor is elég nehézkesen áll vissza a tv adásra... van hogy újra ki kell lépni a főmenübe és vissza...
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
adika4444
addikt
válasz RobexX10 #151447 üzenetére
#151448yodee_, #151449Prérifarkas
Mindenkinek köszi! Ezek szerint gyors és olajozott a folyamat, mint a DIGI-nél. A véletlen elég hihetetlen ezesetben, amikor a NAT-olás még reális lépés is, az IPv4 címek fogynak, a v6 pedig a jelek szerint már többnyire működik.üdv, adika4444
-
gabo89
senior tag
1000/25 koaxos netünk van. Ma csináltam egy random speedtest-et. 44 Mbit a feltöltésem. Lehet a letöltés is nagyobb, de nincs eszközöm lemérni.
indul a sörös aludni
-
boborján2
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #151434 üzenetére
Na, este meg kidobott az adásból főmenübe, lehet a tv app kapott egy patch-et
-
tuto558
tag
válasz gabo89 #151462 üzenetére
Valószínűleg nálad is aktiválódhatott a nem-hivatalos rejtett 2000/40-es csomag:
[link]Ez nálam csak egyszer aktiválódott véletlenül, HGW csere után. (Amikor a Sagem 3896-ost megkaptam)
Később visszaállt sajnos 1000/25 -re.T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
adika4444
addikt
válasz boborján2 #151464 üzenetére
A bérelhető IPv4 tartományok vannak fogyóban. Vélhetően a Telekom nem az utolsó pillanatban akar majd tüzet oltani. Ha 10-ből csak 5 kéri vissza a publikus címet, már is nyertek ötöt és a dupla session pláne ritka. Az, hogy end-user-ként még nem tapasztaljuk, a v4 címek és blokkok elfogyása egy reális probléma...
üdv, adika4444
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Vettünk egy házat, ahol optika volt behúzva.
Mindenhova lett UTP húzva, hogy az IPTV-nek legyen saját kábele.Viszont, most megrendelésnél azt írja, koax van. Elképzelhető, hogy Digi volt ezelőtt? Így már nem is tudom használni az optikát? Ez csak azért fontos, ahol összefutnak a kábelek az optika lett odahúzva.
-
tuto558
tag
válasz mokus1 #151468 üzenetére
Meg kell kérdezni az előző lakókat, vagy szomszédokat, de valószínűleg az akkor tényleg nem a Telekom optikai kábele, amit valóban nem tudsz használni. Ha mindenképp Telekom előfizetést akarsz rendelni, behúznak egy koax-ot.
Szerk.: vagy használod Digi-t/Vodát/akármit amelyiknek az optikája be van húzva.
[ Szerkesztve ]
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
enginev3.0
félisten
Erről tud valaki valamit?
Szolgáltatásodban 2023.09.29. 00:00 – 2023.09.29. 04:00 között 240 perc kiesést tapasztalhatsz karbantartás, korszerűsítés miatt. Megértésed és türelmed köszönjük.
Otthoni szolgáltatásra írja
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
zeon.hu
nagyúr
Droid box:
Hang több csatornán is el van csúszva.
Lehet ezzel valamit kezdeni?#?*@&!
-
jani4454
tag
válasz enginev3.0 #151470 üzenetére
...és?
-
Essejó
veterán
válasz Szpisti #151476 üzenetére
Majdnem.
Konkrétan arra gondoltam, hogy van a régi ami probléma mentes, és az új androidos, amihez kell alkalmanként 1 levél Andaxin.
Persze tudom van akinél az sem hibádzik.Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
prisz
aktív tag
válasz Essejó #151473 üzenetére
Nekem régi Iptv van, cisco boxokkal. Tökéletes, soha nem volt vele probléma. Csak kiváncsiságból, tényleg nem rosszindulatból kérdezném. Vajon mi késztetett aktív előfizetőket és többeket az androidos box váltásra, amikor tökéletesen működött egy otthoni rendszer, és nagyjából sejteni lehetett, hogy a telekom nem éppen áll a helyzet magaslatán egy új technikai váltásban? Miért nem lehetett várni vele? És most hagyjuk az új, erre kényszerített előfizetőket. Tényleg nagyon érdekelne...
-
Balcsix
senior tag
válasz csiki52 #151443 üzenetére
Mint írtam is, az ügyintéző, akivel Te kommunikálsz a hibabejelentés során, csak az általad jelzett igényeket tudja továbbítani "felfelé". Nincsen semmilyen checkbox, és semmilyen más opció "csere új STB-re". Nyilván megvan az a csoport is, aki elbírálja ezeket a bejelentéseket, és elindítja a hibaelhárítási folyamatot, de velük ügyfél nem tud kommunikálni direktben.
De a lényeg, hogy megoldódott a probléma!
#151448yodee_
Valószínűleg először egy általános help deskes ügyintéző jelentkezett, majd az kapcsolt át a műszakishoz.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz prisz #151481 üzenetére
Nálunk rézről optika váltás miatt nem adtak más opciót a T partner üzletben. Igazából ez az alapértelmezett, a régi fajta megrendelése amúgy is csak kiskapu, nem valódi opció, szvsz a bug a honlapon. A korábbi felvevős boxokat pedig nem csodálom, hogy ki akarja szórni a cég, mert az aktuális szerződések az adókkal valószínű már nem arra vonatkoznak, tehát jóformán közelsége is az újabb technikára terelni a népet, márpedig alapvetően a teljes funkcionalitás biztosítása a cél, amit a smartbox biztosít Mondjuk nekünk ez esetben az értékesítő annyira ügyes volt, hogy telefont végülis nem vettünk, de egy készülék biztosítás elindult egyikünk nevén
[ Szerkesztve ]
-
Szpisti
addikt
válasz prisz #151481 üzenetére
Engem a "tv-okosítás" miatt érdekelt az új box, mivel a 3 tévéből csak 1 okos, de az itt olvasott tapasztalatok alapján már régebben meggondoltam magam.
Legjobban ez a felhős felvételi opció tántorít vissza, amelyet néhány csatorna erősen korlátoz azzal hogy egyes műsorokat nem lehet felvenni, és az áttekerhetetlen reklámok. -
Essejó
veterán
válasz prisz #151481 üzenetére
Van aki hetente keres új drivert a Pc minden perifériájára, még akkor is ha egyébként probléma mentes, mert az új biztosan jobb.
Van aki másod vagy harmadjára is megnősül. Erre mondják, hogy az ostobaság győzelme a tapasztalat fölött.
Régen voltak a lánclevelek, amit tovább kellett küldeni 10-20 embernek és nagy szerencs ér majd ha elküldöd. Viszont ha nem akkor meg szerencsétlenség. És hányan várták az arcukon bárgyú mosollyal a beigért szerencsét.Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
prisz
aktív tag
válasz molnarpeter #151483 üzenetére
Ezt így ertem is. Nem volt választásod. Agyaltam én is a váltáson. Vártam, és nem bántam meg, hogy még maradjak ameddig lehet. 2 tv már okos, mennek az előfizetett hbomax,netflix,disney+ stream-ek, a harmadik hálószobai buta tv-hez meg vettem egy mi tv box 2gen-t 20k volt. Nem értem a létjogusáltságát az új boxoknak, amikor qrvára változnak a felhasználói szokások, mi is átlag naponta már fél órát sem nézünk lineáris tv-t.
-
Szpisti
addikt
válasz molnarpeter #151486 üzenetére
Próbáltam már az Archív TV-t, számomra semmit nem ér, mert kb csak azt a műsort nem nézhettem vissza amit akartam volna.
-
mokus1
addikt
válasz molnarpeter #151479 üzenetére
Ez a lényeg padláson keresztül lehozzak majd.
Tvn csak forma1et nézek szóval igazából nem mozgat meg ha lassú
-
fatpingvin
őstag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék a tapasztalatokról. Előfizetést tervezek és a kérdéses címen a telekomnak tűnik a legértelmesebbnek az ajánlata.
Szolgáltatásként kizárólag csak internetelőfizetésre van szükségem (ha esetleg csomagban adnak egy korlátlan adatforgalmas SIM kártyát az is nagyon jó de ez most mellékes nyilván), és elég határozott elvárásaim vannak az uplink működésével kapcsolatban.
Arra lennék főleg kíváncsi, hogy az ügyintézésben mennyire körülményes elérni hogy a végponti eszközt bridge módba tegyék és teljesen lekapcsolják rajta a wifit? illetőleg ezt mennyire lehetséges egyénileg megoldani? a végponti eszközt lényegében csak egy sima médiakonverternek szeretném használni, saját routerem természetesen van.
Lehet hogy hülye kérdés de inkább felteszem mert nem az előfizetés után szeretnék szembesülni vele hogy ez nem így működik.
ha releváns, az előfizetni szándékozott csomag az 500/150-es net, száloptikán.
Illetve az még egy kérdés hogy kell-e előre egyeztetni hogy az oszlopról hol és milyen úton hozzák be az üveget (ez is a nagyon nem mindegy kategória részemről, ha fúrni-faragni kell hozzá azt én fogom csinálni, a technikusnak csak a kábelt kelljen behúznia.)
Köszi előre is, ha nem topiktéma egy átirányítást megköszönnék
[ Szerkesztve ]
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fatpingvin #151492 üzenetére
Optikán nincs bridge, de passthrough van, végeredményben a saját eszközödön be tudsz jelentkezni közvetlenül így. WiFi-t ki tudod kapcsolni természetesen. Szóval ügyintézés nem kell hozzá.
Bekötés előre egyeztetést nem igénye, nálunk is arra vitték amerre mutattuk. -
AnonymusX
senior tag
válasz fatpingvin #151492 üzenetére
Szia!
ONT-on be tudod állítani magad. PPPoE passthrough be, WiFi ki, onnantól a saját eszközöd is építhet fel PPPoE sessiont.
Ott viszik be a házba a vezetéket, ahol mondod, örülnek, ha előre felkészíted a terepet.
Érdemes internet mellé megnézni, hogy alap vezetékes telefonnal együtt olcsóbb-e. Általában igen, de vannak kivételek.
-
fatpingvin
őstag
válasz molnarpeter #151493 üzenetére
és AnonymousX:
Köszönöm szépen az iránymutatást, a passthrough-ra gondoltam csak brain fart
a bekötés meg jó hír, ezt reméltem csak hát másik szolgáltatónál már volt szerencsém az ellenkezőjével találkozni.
Ezzel felvértezve már bátrabban vágok bele az előfizetésbeA tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
Kiskutya
veterán
Sziasztok!
Ez jó valamire? Nem igazán látok változást a kettő között! A tv se jelzi egyiknél sem hogy hdr lenne! ! Hisense 65a9g
[ Szerkesztve ]
hmm...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Dell Latitude 5300 2 in 1 /I5-8365U/16GB/256GB SSD/13.3"FHD touch garanciás laptop eladó
- Lenovo YOGA 720-13IKB (irányár)
- HP ProBook X360 440 G1 i5-8250U/16GB /256 GB SSD/14"FULLHD touch 2/1 laptop garanciás
- Thermaltake view 31 Tg edition
- HP E24q G5 monitor QHD (2560 x 1440) új állapotban, 18 hónap garanciával, nagyon kedvező áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest