- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Seed szerver topic
- Aliexpress tapasztalatok
- JavaScript topic
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz snyper990 #147379 üzenetére
Az zavart meg, hogy a "Melyik koax hgw-n van 2,5gbit-es port?" kérdésre azt válaszoltad, hogy "Azon, amelyiket a 2000 Mbites koax nethez adják..."
A Sagem 3896-on van 2,5 Gbites port, de az 1000-es nethez már ezt (is) adják. Viszont 2000-es koax díjcsomag nincsen.
De a lényegre térve, valóban nincs így értelme a 2,5 Gbites portnak.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz tamas018 #147389 üzenetére
Először is ne böngészőből, hanem az asztali alkalmazásból mérd, és csökkentett módban indítsd az OS-t.
#147391tamas018
szerk.: közben látom, hogy valószínűleg nem a végponton áll fenn a hiba, de azért próbálhatsz indítani egy mérést úgy is, ahogy előbb írtam. Hátha hoz eredményt.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz tamas018 #147410 üzenetére
Igazán nincs mit!
Mostanában párszor előfordult ilyen, hogy valamelyik szoftver kavart be.
Most már csak annak kiderítése van hátra, hogy mi okozhatja. De az esetek nagyrészében tűzfal, vírusírtó, vagy valamilyen alaplapi utility szokta okozni. Persze más sincs kizárva.
-
Balcsix
senior tag
válasz bodzasfanta #147558 üzenetére
Szia! Internet mellé melyik ügyfélszolgálati csatornán sikerült megrendelni a "régi" IPTV-t?
Vagy xDSL hálózatról van szó?Illetve foglalj időpontot, mert anélkül nem lesz bekötve a szolgáltatás. Chaten vagy 1414-en segíteni fognak neked!
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz bodzasfanta #147560 üzenetére
Ohh, na erről a "kiskapuról" nem tudtam.
-
Balcsix
senior tag
válasz Marci112233 #147563 üzenetére
Csak ha nincsen internet szolgáltatásod, vagy a réz hálózat sebessége miatt nem tudják biztosítani az android boxos szolgáltatást.
-
Balcsix
senior tag
válasz Kronk #147739 üzenetére
Ha csak mobil szolgáltatás(ok)ra vállalsz hűségidőt, akkor van lehetőség módosítani a szállítási címen. Ha otthonit is tartalmaz a rendelés, akkor nem lehet eltérni a szolgáltatások telepítési címétől.
#147741Essejó
Van webmail (Horde) felület, ennek ellenére én sem javaslom a T-s mail szolgáltatást. Sokkal naprakészebb-biztosabb akár egy ingyenes Gmail például...[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Marci112233 #147821 üzenetére
Szia!
Nekem annyi tippem lenne, hogy próbáld meg csökkentett módban indítani az OS-t, és úgy futtatni a Speedtest appot.
Simán lehet, hogy valamelyik szoftver kavar be.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz tbandras #148046 üzenetére
Szia!
- Vagy Sagemcom F@st 5670-et, vagy pedig Technicolor FGA2233-at fogsz kapni (előbbi jóval gyakoribb mostanában, szóval elég valószínű, hogy az lesz).
- Tud mindkettő PPPoE Passtrough-ot.
- Ha jól látom az AdGuard weboldalán nem támogatja egyik eszközt sem, bár erre más biztosan többet fog tudni mondani, aki már esetleg próbálta.
- Elég valószínű, hogy nem fog sikerülni átszinkronizálni még a Sagemcom eszközre sem az adatokat, de ez is próba kérdése.#148049Celtis
Szia! Ha koaxos netről van szó kérhető a bridge mód bekapcsolása, de csak akkor aktiválható ha nincsen TV előfizetésed, optikán pedig PPoE Passtrough-ra van lehetőség.
Illetve ha esetleg NAT alá kerülne a címed, egy telefonhívás a 1414-re és kapni fogsz publikus IP-t.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
Ha nem férsz hozzá semmilyen korábbi dokumentumhoz, számlához, szerződéshez, stb..., abban az esetben chaten vagy 1414-en tudnak segíteni az otthoni szolgáltatásokhoz tartozó MT azonosítóddal kapcsolatban, azonban fontos, hogy csak az 5 számjegyből álló szerződéses jelszó ismeretében tudnak segíteni, amit a szerződéskötéskor adtál meg az ügyintézőnek vagy a weboldalon (illetve szintén szükség lesz a szerződéses jelszavadra az otthoni szolgáltatások, T fiókhoz kapcsolását illetően).
Ha nem emlékszel már a jelszavadra, akkor csak üzletben tudják azt módosítani neked.
A mobil előfizetéseket viszonylag könnebb hozzácsatolni a fiókhoz. Általában elég csak az egyiket hozzáadni, és az előfizető neve alatt lévő/1 folyószámlán lévő többi szerződést is hozzáadja. Viszont ha esetleg nem csatolta volna fel őket, akkor egyesével tudod hozzáadogatni őket. Minden esetben az adott számra kapott SMS-ben lévő egyszerhasználatos jelszót kell visszaírnod a felületre.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz csiki52 #151407 üzenetére
Az, hogy a hibabejelentés során az új STB-re cserélik-e, vagy sem, az nem az ügyintézőtől függ. Egyedül az ügyfél igényét tudják továbbítani a feldolgozó csoport felé (de az nem azt jelenti, hogy úgy is fog történni...). De az esetek többségében még a szerelőnek sincsen döntése ebben.
Tehát vagy kap az új típusból a felhasználó, vagy nem. Ez eszközkészlet, hiba, illetve helyzet kérdése.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz csiki52 #151443 üzenetére
Mint írtam is, az ügyintéző, akivel Te kommunikálsz a hibabejelentés során, csak az általad jelzett igényeket tudja továbbítani "felfelé". Nincsen semmilyen checkbox, és semmilyen más opció "csere új STB-re". Nyilván megvan az a csoport is, aki elbírálja ezeket a bejelentéseket, és elindítja a hibaelhárítási folyamatot, de velük ügyfél nem tud kommunikálni direktben.
De a lényeg, hogy megoldódott a probléma!
#151448yodee_
Valószínűleg először egy általános help deskes ügyintéző jelentkezett, majd az kapcsolt át a műszakishoz.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Adott egy otthoni hálózat, mely úgy néz ki, hogy van egy Sagem 5670 ONT, melynek 2 db gigabites portjára 2 db IPTV box van csatlakoztatva, illetve a 2.5G-s portra pedig egy switch van kötve, melyből egy harmadik boxba, egy asztali gépbe, illetve egy routerbe (router módban üzemel) megy ethernet kábel.
A hibajelenség pedig az lenne, hogy a T-s ONT wi-fi hálózatára csatlakoztatott eszközökön 1-2 hetente elmegy az internet kapcsolat (wi-fi hálózat aktív, csak net nincs), és a szolgáltatói modem újraindításáig nem is áll helyre. Telefonokon, notebookon, TV készüléken is ez a helyzet áll fenn, amely az ONT wi-fi hálózatára kapcsolódik.
A Sagem LAN portjába csatlakoztatott kliensek hibátlanul működnek (többek között a switch után lévő router is például).
Eddig évekig tökéletesen működött a hálózat. A hiba azóta áll fenn, amióta cserére került az egyik IPTV box, viszont ekkor ki lettek húzgálva a LAN portokból az UTP kábelek is, és valószínűleg más sorrendbe lettek visszacsatlakoztatva (bár nem hinném, hogy ez számíthat bámit is, mert alapértelmezett beállításokkal üzemel az ONT).Merre keressem a hibát? Esetleg elképzelhető, hogy a switch után lévő router nyúl bele az IP kiosztásba/tartományba, érdemes lenne áttenni AP módba esetleg?
Előre is nagyon köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Politika
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Horgász topik
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sorozatok
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen