Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    válasz Nowhereman #41079 üzenetére

    1. Az átlagjúzer is lehet hülye a warezolt windózához is, és nem feltétlen tud megoldani valamit. Ilyenkor vagy szervízbe viszi a gépet (ha gazdag hülye), vagy áthív ismerőst, aki vagy ért hozzá, vagy nem, és vagy összebarmolja, vagy nem. Ebben amúgy a windózt kicserélheted Linuxra is, mindegy, mihez hülye az átlagjúzer. Amúgy leginkábbb Linuxon jellemző a "rádugom és működik" dolog, elég sok embert tudok, aki számítógépet használ, de egy drivert nem tud feltenni, és ha vesz valamit, amihez van CD és magyarul írja ki a varázsló a szöveget, akkor sem tudja feltenni.

    2. A spórolás nem a support hiányát jelenti.

    3. A szakember jöjjön ahhoz nagy pénzért, ahova kihívja a user. Ha értelmes az ember, akkor tud gúglizni, és ez sokszor windózhoz is kell.
    Winnyózt használó cimbik között (akik PC-t tuningolnak, stb., tehát nem hülyék) is rengeteg eset van, hogy szól, hogy nemmegyezmegazjajsegíts. Beírom a gúgliba, és első találat a megoldás. Aki erre képtelen annál mindegy az oprendszer.
    Cégek meg oldják meg maguknak a supportot, mert az amúgy kell winnyózhoz is.

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

Aktív témák