Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz pkaresz #123362 üzenetére

    Köszi.
    Most értem haza a voda ügyfélszolgálattól. Pécs Árkád első emelet.
    Bár be se mentem volna. 14-en voltak előttem, két ablak üzemelt a hétből. Végig álltam a sort kinn a folyosón, de az ügyfélszolgálatossal mintha elbeszélnénk egymás mellett történet volt. 10 perc után meguntam, hogy nem arra válaszol amit kérdeztem.
    Hiába kérdeztem, hogy ha egyszer már leemelték (14 nappal ezelőtt) a számlámról a két elmaradt havi összeget, a Voda hibájából maradt el az kettő lehívás, akkor most két héttel később miért megint újra ...és megint mind a kettőt? Beszélt össze vissza, hogy technikai malőr meg megértést kérnek ...mert technikai átállás bla..bla..bla...stb. A pénz, a plusz huszonezer forint, az majd a következő számláknál jóváíródik addig nem hívnak le összeget tőlem amíg túlfizetés van nálam, abból egyenlítik ki majd. Ezek után nem igazán bízom bennük, nem nagyon hiszem el, hogy ez így is lesz majd.

    #123361 gregory91
    (I)Mármint amikor automatikusan leemelik az adott összeget?(/I)
    Igen. Mindig az aktuális havi számla összegét hívja le a számlámról a vodafone, előtte meg az UPC, de ez az utóbbival sosem volt gond. Mióta átvette a Vodafone az UPC-t, azóta több problémát okoztak nekem (és nem csak számlázás terén), mint az UPC az azt megelőző 20+ évben összesen.
    De az eOn-nak is, a Pétávnak is, a vízműnek is ilyen módon fizetek, ez a csoportos megbízás. Nem én találtam ki ezt a megnevezést, így hívják.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák