- Hálózati / IP kamera
- Bittorrent topik
- Ubuntu Linux
- HBO Max & OD topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology routerek
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toth_Jani
őstag
válasz kezo0 #123098 üzenetére
Mondjuk a Vodánál nem érdemes nézegetni a szerződést.
Nálam a fiokomban egy szerződés van, egy rég megszűnt Tesco mobilos feltöltő kártyás számhoz.
A lényeg hogy a havi fizetendő ősszeg a számlázási oldalon annyi legyen ammenyiről én tudok, más esetben nem lesz kifizetve. -
kezo0
addikt
Jött e-mail, hogy megtekinthetem a módosított szerződésemet a fiókomban, máskülönben nem nézegettem volna én sem.
pkaresz: úgy érted, tegyek ki egy diktafont az asztalra, mikor ott ülök majd az ügyintéző előtt?
Tóth-Jani: a szolgáltatásoknál is módosult a havonta fizetendő összeg ezekre az új, kedvezmény nélküli számokra.
PeL: ha ez igaz, akkor a tisztelt szolgáltató igazán írhatna róla egy kétsoros közleményt, sűrű elnézéskérések közepette, hogy megnyugtassa mindazokat, akivel ilyen történt… (Mondjuk ha igaz, akkor kicsit fura, hogy rajtam kívül miért nem jelzett itt még senki más hasonló problémát?)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz d.tiborz #123104 üzenetére
Szerintem a Voda üzletekben nincs mikrofon az ügyfél-asztaloknál, legalábbis nem emlékszem rá, hogy a Westendben lett volna, pedig kétszer is jártam ott 8-10 napon belül. De mindegy is, hiszen a kinyomtatott dokumentum minden beszélgetésnél erősebb bizonyíték, és most sem szeretnék majd úgy eljönni onnan, hogy csak egy szóbeli ígérettel bírok bármire vonatkozóan is.
Remélem, kiderül, miért módosult a szerződésem, de még ennél is jobban remélem, hogy sikerül „visszamódosítani” a szept. 22-én kialkudott, általam is elfogadott díjtételekre.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Soma01
veterán
Sziasztok!
Ha jól tudom, az újabb tv boxoknak már kell a koax kábelen kívül kábeles internet csatlakozás is. Ez megoldható WiFi-n keresztül is? A bokszba van erre WiFi egység? Vagy az megoldás a kábelezés helyett, hogy veszek hozzá egy AP-t vagy jelismétlőt és azon keresztül adok netet kábelen a boksznak? Milyen adatok mennek azon? Elég neki egy pár megabit sávszél? -
gregory91
senior tag
CBS Reality-nek lőttek is: "Lekapcsolták" a képet, estére a csatorna el is eltűnt.Szép munka...
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
-
gregory91
senior tag
válasz kezo0 #123116 üzenetére
Mondjuk nálam mediacard-al megy a tv:a csatorna még létezett csak a hangsáv és a videójel nem volt,a jelszint pedig a szokásos értékekkel ment.Ma este mikor bekapcsoltam el is tűnt a helyéről.
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123093 üzenetére
Na, voltam az üzletben, és ismét sikerült több mint egy órát eltölteni egy – egyébként nagyon szolgálat- és segítőkésznek mutatkozó – ügyintéző sráccal. Visszajavítani ő ugyan nem tudta a szerződéseimet, hogy ismét az eredetileg kialkudott összegek szerepeljenek benne, de legalább elindította a folyamatot, és elvileg a háttérosztály fogja majd megoldani.
Mivel nem voltam hajlandó beérni egy szóbeli ígérettel, hogy majd megtörténik a javítás, és semmilyen kár nem fog érni, ezért külön felvett egy jegyzőkönyvet is a panaszomról – ezt mutatom alább. Ebben az a teljesen abszurd ok is elolvasható, hogy minek következtében módosította a rendszerük a szerződéseimet úgy, hogy minden kedvezmény törlődött azokból:
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz Soma01 #123109 üzenetére
Simán. Tudtommal kezo0 meg én is wifivel használjuk. Igaz, az ő nevében nem tudok nyilatkozni, de nekem elég volt ehhez egy access point is, amit kliens módba állítok és akkor a wifi routerem szolgáltatja a wifi jelet az access pointnak, amit az access point vezetékes jellé alakít, ez megy a boxba.
6-7 megabit a minimum, mivel vannak csatornák, amik többet, vannak, amik kevesebbet "esznek".
-
kezo0
addikt
válasz Soma01 #123109 üzenetére
Ahogy cocka kolléga is írta neked, nálam is úgy van megoldva, hogy a fő routerem wifin lövi át a jelet a másik szobába, ahol egy régebbi Asus router "media bridge" módba állítva veszi a wifi-jelet, és vezetéken továbbítja azt az ott lévő eszközöknek, pl. az ottani Vodaboxnak is. (A media bridge mód az Asus elnevezése ugyanarra, ami cockánál a kliens mód.)
Ez így tökéletesen stabilan működik nálam.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #123121 üzenetére
Fogalmam sincs, sosem voltam abban a ferencvárosi irodaházban. Most is a Westendben voltam, mint az elmúlt napokban már két alkalommal is, nekem az van a legközelebb.
Érdekesség, hogy a Westendben azon az I. emeleti kerengőn van a Voda üzlet, amit korábban Lechner Ödön körútnak hívtak (vagy még most is? nem tudom). Ki tudja, lehet, hogy ez a névazonosság okozta a keveredést a jegyzőkönyvben a panasz rögzitésének helyében? EZEKNÉL nem lehet tudni, de az egészben ez érdekel legkevésbé…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #123122 üzenetére
Valójában én is a régi routeremmel akartam megoldani, csak azzal bizonytalannak tűnt a kapcsolat, állandóan valami szakadozás volt, plusz a routeres megoldásnál az a bukó, hogy ha ezen a bizonyos 2. routeren bármit meg akarok nézni vagy állítani, akkor vele azonos hálózaton lévő fix IP-t kell állítani annak a gépnek, amiről a 2. router webfelületét el akarom érni, ekkor viszont nincs net, mert ugye a főrouter nem oszt címet a gépnek, a 2. router meg nem fogad ilyenkor netet.
Ha meg ugyanígy WDS bridginggel a főroutertől kéri az IP-t meg a netet is, akkor meg nem tudom elérni a webfelületét.Na ez a mizéria az access point használatával megszűnt, mert ott ugye dedikált (kliens) mód van erre és mindig el is tudom érni az access point webfelületét, mert dinamikusan is tud magának a főroutertől IP-t kérni. Igaz így az adott hálózattól függően változhat az access point IP-je, de a domain szerencsére mindig műxik, míg a router esetében nem.
Legalábbis tp-linknél így van, hogy ha WDS bridgingbe állítom, akkor a rácsatlakozó gépeknek tud a főroutertől IP-t kérni és lesz rajtuk net is, de magának a routernek nem oszt IP-t.
Hüvely 4G modemmel ugyanez a helyzet bridge módban, hiába vannak ugyanazon a belső hálózaton a routerrel, traceroute kiírja az IP-jét, tehát a forgalom átmegy rajta, de a csatlakoztatott routeren keresztül nem tudom elérni. -
cocka
veterán
válasz kezo0 #123123 üzenetére
Hát kb. két kezemen meg tudom számolni hányszor jártam a Westendben, de azért utálom, mert rohadt sokat kell gyalogolni az épületben is kb. bármiért plusz szopatva is van a jónép a "szem alakú" alaprajzzal, hogy kb. három felé ágazik minden útvonala, amik aztán összeérnek egybe és ha nem figyelsz, simán összezavarodhatsz, ha nem jársz ott mondjuk legalább havi vagy heti egyszer, mert visszafelé már lehet hogy másik ágon indulsz.
Meg van ott az a mozgólépcső, asszem talán a vízesésnél, ami konkrétan csak egy ruhaüzletbe visz fel és nem az emeletre.
Ja azok a nevek is marha jók... mindenesetre kell a térkép, mert elbolyonghatsz úgy ott órákat, hogy soha nem találod meg, amit keresel. -
kezo0
addikt
válasz cocka #123125 üzenetére
Hű, ez nálam korántsem ilyen bonyolult.
A media bridge módba kapcsolt 2. router egy ugyanolyan sima kliens, mint az összes többi eszközöm, ami az 1. routeren lóg. Ugyanabban az alhálóban van, mint minden más eszköz, DHCP-ből kap IP-címet is, ugyanabból a poolból. És nálam a DHCP-n belül minden eszközre be van állítva a MAC-binding, így minden eszköz mindig ugyanazt a címet kapja – tehát a 2. router is.
Mivel pedig tudom az IP-címét, így simán be tudok jelentkezni a 2. router kezelőfelületére is, ha akarok. Tudok rajta firmware-t frissíteni, vagy bármit állítani (habár ebben a media bridge módban nem igazán kell vele semmit se tenni, mivel mindent automatikusan intéz).Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Soma01
veterán
Köszönöm nektek is kezo0 és cocka!
-
st6969
őstag
Sziasztok!
Segítsetek kérlek. Vodafone kábel, vidéki kisváros, családi ház. A koax bejön a tetőn keresztül, ahol egy osztó után a tetőtérből megy le 2 kábel a lakótérbe. Az egyik a dolgozósarokba a Connect box modemhez (ezzel az ággal minden rendben), a másik a tv-hez (Samsung F6400, CI+ kártyával). Ezzel az ággal vannak gondok. A csatornák nagy része tökéletesen jön, de van egy pár, ami időszakosan vagy egyáltalán nem jön, vagy kockásodik, akadozik. Falban, aljzatbetonban van elvezetve (az osztótól 1 vagy 2 toldás van, már nem emlékszem), az egyik toldás közvetlenül a tv előtt, az kvázi szabadon van. Ezt meg szoktam mozgatni, olyankor van, hogy megjavul, ezért kézenfekvő, hogy kontakt hibára gyanakszom, de mégsem vagyok benne biztos. Most pl. hiába mozgattam, semmivel nem lett jobb... A csatornák 90%-a viszont stabilan tökéletesen jön. Ha kontakt hiba lenne, akkor ezekkel miért nincs soha probléma?
Ilyen a csatlakozás (elég könnyen jár):
Amit fogok kábel, az megy a tv-be, hossza 1m.[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
Ezeket a csatlakozókat le tudod cserélni vagy cseréltetni? Ami kijön a falból, azt is.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz st6969 #123131 üzenetére
Üdv!
Első kőrben írd meg milyen tipusú osztóval van elosztva a koax és milyenek a modem jelszint értékek mert ebből kilehet számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.
Lehet az árnyékolás nem érintkezik jól.
Ez a toldás könnyen szétjön ezért mindkét kábel végére F csatlakozót kellene tenni közéjük pedig egy F toldót.[ Szerkesztve ]
-
qqzs
őstag
Sziasztok, bongeszoben tudok favoritot allitani vagy eltuntetni csatornakat?
Eladó: GTS450
-
senior tag
Sziasztok!
A webes TV felület működik nektek? Mert nálam hibát ír: Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van. (WA104)
Melóban kajaidőben akartam sportot nézni laptopon, erre ez fogadott. (otthon az asztali gépemen is ma este megnéztem, ugyanezt írja ki) Felhívtam a csodás 1270-et, és egy jóképességű ügyfélszolgálatost hölgyet kaptam, akinek fogalma sem volt a dolgokról!
Mikor közöltem vele a problémát, elkezdte a betanult hibaelhárítási szöveget:
1. töröljem az appot és az újratelepítés segít majd - mondom neki webes felületen laptopon szeretném a meccseket megnézni. Válasza: Jah ok, elnézést!
2. Akkor nézzem meg hogy a monitor biztos jól kapcsolódik-e HDMI kábellel a gépemhez - ( wtf, ez hogy lehet összefüggésben a problémámmal?) mondom neki, LAPTOPON szeretném a TV-t nézni. Válasza: Jah igaz, mondta.
3. Akkor töröljek le minden sütit és telepített kiegészítőt, mert attól lehet még hiba - mondom neki cookie-kat töröltem, és semmilyen kiegészítő nincs feltelepítve, így azzal nem lehet gond! (pár napja raktam újra a notin a rendszert SSD csere miatt, szinte semmi nincs még feltelepítve sem) Válasza: pedig biztos ott a laptopon lesz a hiba!
4. Kérdése: Máshol működik a TV szolgáltatás? - mondom igen, otthon nincs gond, és a telefonomon is működik! Válasza: Látja mondtam hogy mégis csak a laptopjával lesz a hiba!Ekkor illedelmesen elköszöntem a hölgytől, és én:
Nem is értem hogy lehet így ellátni egy ilyen munkát!
Korábban megtaláltam a neten, hogy hol lehetett több eszközt társítani a médiaboxhoz, amin TV-t lehetett nézni (azt hiszem 3 vagy 4 eszköz lehet összesen) de ezt most nem nagyon találom. Tudja valaki hogy ezt most hol lehet megnézni/beállítani/eszközt törölni?Nagyon köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
válasz kabelmania27 #123134 üzenetére
Vagy ilyen, Cabelcon F csatlakozót: [link]
De inkább kérdezem, hogy jó-e? Mert elég jónak tűnik ez is amúgy! Nekem IEC van belőle és nagyon jó. Már szereléskor, érzésre is nagyon minőségi és stabil.
-
kavics
csendes tag
válasz Howkeddlee #123137 üzenetére
Szia!
Ha boxod van a tévéhez, akkor annak a menüjében: Alkalmazások --> Selfcare és ott tudod törölni az eszközöket.
Ha kártyád van a tévéhez, akkor csak az ügyfélszolgálat tudja törölni telefonos megkeresés után -
moonster
tag
válasz Howkeddlee #123137 üzenetére
Nekem sem megy a lejátszás a VTV-n, w10, chrome.
Simán be tudok lépni, de folyton ezt írja ki minden csatorna legyen élő adás vagy visszanéző.
Videó lejátszási hiba. Kérjük, próbáld újra később (WT1806)
Valaki esetleg tud erre megoldást?[ Szerkesztve ]
- Errare humanum est -
-
Mcleod
tag
válasz Howkeddlee #123137 üzenetére
Szervusz!
Nálam folyamatosan ezt írja ki ha böngészőből akarom nézni: "Videó lejátszási hiba. Kérjük, próbáld újra később (WT1806)".
Megpróbáltam mobil alkalmazáson keresztül, ahol ment. Igen ám, de csak ha mobilnettel néztem. Átváltottam wifire, elindítottam, nem ment. Aztán elindítottam mobilnettel, majd menet közben váltottam át wifire, most megy a telefonon, de gépen továbbra sem.
Ja, és én sem találom a myVodafone fiókomban egyáltalán az online tv beállításait, de még csak azt sem, hogy ez járna a csomaghoz.
Egyre szarabb a Voda.
Ja, csak, hogy az ügykezelésről én is írjak: az adatmigráció során tévedésből felmondták a szerződésemet (szerintük én kértem), aztán 20+órányi telefonálás után net lett 3 nappal később, tv 3 héttel később újra, miután szerelő is járt kint (bezzeg kikapcsolni egy pillanat volt). A trükk csak az, hogy kiküldtek egy új szerződést amiben szerepelt egy rendszeres díj és kedvezmény mértéke, gondoltam matekból jó vagyok, a "rendszeres díj - kedvezmény = fizetendő". Na de a számla nem erről szólt, amit megreklamáltam, de nem ítélték jogosnak, mert szerintük van az ÁSZF-ben alap díj, ami nem egyenlő a rendszeres díjjal, és abból kell levonni a kedvezményt. Most írtam nekik, hogy ez eléggé megtévesztő, ha nem oldjuk meg, akkor biztosan csak azért is hatósághoz fordulok. (ráadásul van az ügyben egy olyan érdekesség is, hogy miután az ügyintézők látták, hogy a szerződésbontást nem én kértem - azóta szerintük már igen -, önhatalmúlag küldött szerződést, tehát nincs egy telefonbeszélgetés, vagy egy e-mail váltás, hogy én ezt kértem volna)
Ja, ezen túl még volt egy régi UPC-s időkből származó 5GB netem havi 500 Ft-ért, most azt is felnyomták 3500-ra, mert szerintük az ahhoz a szerződéshez volt kötve ami megszűnt (igaz, a szerződésben erről egy szó sincs, az határozatlan idejű).
Nem értem, hogy minek ba**akodnak így az emberrel. Megéri nekik az, hogy egy ügyintéző/jogi kolléga ilyesmivel foglalkozik, amin nyernek évente 30k-t?
Bocsi, hosszú lett..Csak egy maradhat!!
-
crok
nagyúr
válasz moonster #123140 üzenetére
Szintén. Ezt ma délután óta csinálja, eddig (relatív ) szépen működött, délután óta egyáltalán semennyire se, minden csatorna minden élő- vagy visszajátszott műsorára a műsor kiválasztása után.. a lejátszásra térve.. WT1806.. Minden. Egyes. Alkalommal. Értem hogy ez a szolgáltatás csak "extra" és azt is hogy "as is" és nincs rá SLA.. hát ki is van használva a túloldalról hogy nincs
@#123088 kezo0 Amúgy jópofák az AMC dologgal kapcsolatban.. szóval ugye lehet felvenni műsorokat, ez "jár" a szolgáltatáshoz. Namost volt 45 óra CBSReality műsor felvéve. Gondolom mondanom se kell Okt. 1 reggel óta van 45 óra szabad hely a 90-ből És ugye a 7 napos visszajátszás se opció mivel már maga a csatorna is elérhetetlen hogy vissza tudjon menni az ember megnézni.. un. tartalomszolgáltatás.
Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..
-
crok
nagyúr
válasz Mcleod #123144 üzenetére
Telekom mobilnet, Yettel mobilne, Digi mobilnet és sima net - nálam ma egyikkel se.. Voltam ma erre-arra, próbálgattam én is ezt-azt, nem-e DNS vagy ilyesmi (volt már rá példa), volt minden alkalommal DNS cache ürítés is.. ügyfailszolgálatot meg 10 perc várakozás után meguntam várni...
Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..
-
senior tag
válasz kavics #123139 üzenetére
Szia!
Köszönöm, van mediaboxom, megnéztem amit mondtál, ott csak a telefonon és a tabletem van, a laptopot ott nem írja.Nektek videólejátszási hibát (WT1806) ír, nekem "Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van. (WA104)"
Én bármelyik böngészővel néztem, mindenhol ezt írja ki nekem, sajnos úgy látszik többen is vagyunk ezekre a hibákra. Nem is értem hogy a voda miért nem lép ezekre semmit. -
kavics
csendes tag
válasz Howkeddlee #123147 üzenetére
Ez érdekes, mert elvileg akárhány böngészővel próbálod, annyiszor kellene a listában megjelennie.
Most azt mondanám próbáld meg legalább a tabletet törölni, de tény, így az is benne van, hogy utána oda se enged vissza.... -
cocka
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs