- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Windows 11
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- ASUS routerek
- Bittorrent topik
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
Az utat végig kell járni, mert a szolgáltatónak is vannak jogai, nem csak az előfizetőknek. A legfontosabb, hogy minden egyes esetről legyen feljegyzésed (legalább arról, hogy pontosan mikor hívtad őket). Ha a hibaelhárítás 72 órán belül megtörtént, akkor a szolgáltatónak nincs további kötelezettsége a bejelentéssel kapcsolatban. Új bejelentéssel újra indul a 72 óra. Viszont héten belüli újabb probléma esetén fel kell vetni a kötbérigényt, hivatkozva az előző kiesésekre és az így használhatatlanná vált szolgáltatásra. Ha ezt elutasítják (immáron írásban) akkor fordulhatsz az NMHH-hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen