- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz Uthenger #58008 üzenetére
Engem csak 1x hívtak. Ez alapján akkor azt is el lehet játszani, hogy 2x egymásután fölhívnak, és mossák kezeik.
Azt utálom a upc-nél (bár a t-nél is így volt), hogy mindig folyamatosan újra kell nyitni a hibajegyet, és folyamatosan neked kell jelezni/bizonyítani, hogy valami nem jó. És ha nem ölsz bele rengeteg időt/energiát, akkor olyan, mintha ők mindent jól csinálnának (ergo csak akkor tudsz eredményt elérni, ha kitartó vagy és beleölsz rengeteg időt/energiát). Helyből abból indulnak ki, hogy te valamit rosszul csinálsz, és bizonyíts.
A másik taktika az ilyen multiknál, hogy mindig csak egy rangsorban legalul lévő emberrel tudsz beszélni, egy csicskával (akiknek nem irigylem a munkáját, mert rajtuk csattan az ostor legtöbbször), akinek semmilyen jogosultsága nincsen. A nagyobb vezetőkkel/szakemberekkel/a témában igazán kompetenssel te csak email-ben, vagy így-úgy egy-két upc-s ügyintézővel közvetve tudsz kommunikálni.
Bekötés után 2 hétig nem volt telefon, és semmi információ nem kaptunk(számhordozás is volt), a megbeszélt időpontok (bekötés, hordozás) rendre elmaradtak, mert a lusta szerelőK nem végzik a dolgukat, és mert a upc-s ügyintézők is csak írásban/üzengetve érik el őket.
Gyakorlatilag a rendszer lényege, hogy ne tudj számonkérni, mert az egymásra mutogatás megy, illetve a kifárasztásos módszert játsszák.(Viszont mikor nincs hiba, akkor tényleg jó a szolgáltatás. (persze kivétel a jövő box, de mi úgy se nézünk tv-t, én is csak a horizon go-t használom))
(Másik pozitívum, hogy én is rengeteget tanultam/fejlődtem a csatározásokban, így ha valami hiba van a családban (pl nagymamánál, szülőknél, testvérnél) én szoktam telefonálni. Már külön várom, hogy alkudozhassak a upc-vel, mikor lejár a hűség. )[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest