Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    válasz sirarcheer #52315 üzenetére

    Igazából nem most lettem az, de köszi :D Októberben lesz két éve hogy ideköltöztünk a jelenlegi lakhelyünkre, aktív telekom előfizetők voltunk és kérvényeztük a szolgáltatás átköltöztetését az új helyre már 1 héttel a költözés előtt (a sz*ros 10 megás ADSL-ért fizettem akkor majdnem 5000 forintot, amiből először 6,5 majd később már csak 5,5 megabit volt elérhető a lakhelyemen). Elmondták hogy 30 nap a bekötési határidő blablabla... Közben ugye belefutottunk a következő hónapba. Egy hónap után (se TV se net addig) betelefonáltunk már hogy mi a bánat van mert még nem értek ide. Hát be kéne fizetni az elmaradt csekket mert addig nem tudják elindítani a folyamatot amíg hátralék van. Közben kiderült hogy volt egy elmaradt számlánk 2 hónappal azelőttről is amit nem értünk hogy, mikor elvileg nem volt hátralékunk tudtunk szerint, legalábbis akkor meg nem szóltak. Tehát feleslegesen eltelt egy hónap akkor kiegyenlítettük a számlát, megint elmondták a 30 napot stb. 2,5-3 hét elteltével megint betelefonáltunk hogy nem e lehetne kicsit megsürgetni mert már kb 1,5 hónapja várunk, nincs tv meg net sem. Hát legyünk türelmesek, jönni fognak. Eltelt még 1,5 hét megint betelefonáltunk, közben megint belecsúsztunk a következő hónapba és szóltak hogy azt is be kéne fizetni. Itt már igazából teljesen ki voltunk akadva, mondtuk hogy már lassan 2 hónapja várunk és még sehol semmi és fizetjük a semmit. Kifizettették velünk a második nem használt hónapot is, és azt mondta az ügyintéző egy héten belül jelentkezni fognak a szerelők.

    Hát az egy hét elteltével szó nélkül felhívtuk a UPC-t és kértünk egy bekötést. Csütörtöki nap volt ha jól emlékszem, péntek este már kint volt a szerelő a UPC-től bekötni. Elmondtuk neki is a sztorit, nem volt meglepődve, mondta hogy nem egy ilyen volt már hogy váltottak hozzájuk a Telekomtól hasonló esetek miatt. Közben lejárt a hűségidő a Telekommal, hagytuk is a fenébe az egészet úgy ahogy volt. Ami biztos hogy tőlük soha többet nem kérünk szolgáltatást. Megjegyzem azóta sem jöttek, nem is telefonáltak. Szóval ha rajtuk múlott volna azóta sem lenne szolgáltatásunk. Ha meg még nekiálltak volna pattogni a fogyasztóvédelemhez is bementünk volna.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák