- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Tomato firmware
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
Üdv.
Mai nap délelőttjén rendeltünk UPC-től egy csomagot neten, délután fel is hívtak egy kis tájékoztatás miatt. Albérletben lakunk, már több mint 2 hónapja hogy ideköltöztünk. Közölte velem a csajszi, hogy ezen a címen egy elég tetemes tartozást tartanak nyilván, amit valószínűleg az előző lakók hagytak itt előttünk. És mutatnom kellene tulajdonlapot amivel bizonyítani kellene hogy nem állok rokoni kapcsolatban az illetővel. Azt elfelejtettem neki említeni hogy ugyan albérletről van szó, de be vagyunk ide jelentkezve állandó lakcímmel, valaki azt mondta hogy ebben az esetben nem szükséges tulajdonlapot mutatni. Hivatalos bérleti szerződés természetesen van, nem lenne elég ezt bemutatni plusz az állandó lakcímet, tekintve hogy a tulajdonos-t nem nagyon lehet elérni csak heti max 1 alkalommal? Már 3 hónapja TV + net nélkül vagyunk egy konkurrens szolgáltató hülyeségei miatt, ami ha ez összejön, felmondásra is kerülne. Ötlet?
-
PeL
addikt
válasz Intruder2k5 #28660 üzenetére
Az már szerencsére bele van foglalva a szerződésbe Köszönöm a választ.
-
PeL
addikt
válasz mrlujoak #28661 üzenetére
Azért remélem azt adják amit hirdetnek, a második akciós csomagot rendeltük már nem tudom mi a neve, 120 megás net van benne, bőven elég lesz. Akárhogy is, de biztos jobban járok majd velük mint az előző szolgáltatóval, ahol a TV + 10 Mbit net volt havi ~10K, itt 120Mbit + 55 csatorna + telefon havi 7.5K
-
PeL
addikt
Na. Eddig nem panaszkodtam a UPC-re, most viszont csináltak egy kis "malőrt"...
Történt az hogy múlt hét pénteken este (péntek 13 rossz ómen, nálunk be is jött ) negyed nyolckor megszakadt a teljes szolgáltatás. Tanácstalanok voltunk a dologgal kapcsolatban, mert ugyan egy nappal túlléptük a legutolsó számla postai fizetési határidejét, de nem gondoltuk hogy emiatt ki kéne hogy kössék. Mindenesetre mivel a fehérvári UPC csak hétfőn nyitott, várnunk kellett. Egész hétvégén se TV se net. Hétfőn délben bementünk, és ott derült ki hogy nem is volt semmi gond ami miatt ki kellett volna kötniük, hanem egyszerűen rossz kábelt húzott ki a szerelő a dobozban (a miénket ahelyett akit tényleg ki kellett volna kötniük). Azért fasza dolog ez, főleg hogy mikor kijött hétfőn egy másik szerelő visszakötni akkor láttuk hogy fel is volt címkézve a mi kábelünk hogy melyik házszámhoz tartozik, mégis azt húzták ki, a szerelő sem értette hogy történhetett ez... Mindenesetre grat UPC, megvan az első fekete pont
-
PeL
addikt
válasz F_Zolee #31691 üzenetére
1 órája írtam nekik levelet, regisztrálták, még nem küldtek választ. Telefonon itthon akkor pont nem volt cash, szomszédot meg nem akartuk emiatt zargatni, nem vagyunk egyikkel sem annyira haverságban, október végén költözünk csak ide.
kabelmania27
Mint írtam, ezt leszámítva eddig semmi bajom nem volt velük
Meg az is feltűnt hogy a mi kábelünk vastag fekete, a többi meg vékony fehér mint ami lakáson belül is van. Lehetséges hogy több lakás van azon a kábelen rajta, és azért vastagabb? Mert akkor sztem még elő fog ez fordulni máskor is ha valaki itt nem fizet a szomszédban XD
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz kabelmania27 #31694 üzenetére
Volt ott két osztás is, két ágon 9-es elosztó ha jól láttam. A szerelő hibázott, az a lényeg Mindenesetre megírtam a történteket a UPC ügyfélszolgálatára, és kértem hogy legalább azokat a napokat ne számolják el majd. Kíváncsi leszek mit fognak visszaírni.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Nah megjött a válasz a UPC-től:
Tisztelt ****************!
2015.02.17-én jelzett panaszának kivizsgálása eredményeként tájékoztatjuk, hogy annak szerződési feltételeink alapján nem tudunk helyt adni.
Ugyanakkor a felmerült problémáért szíves elnézését kérjük, megértjük, hogy ez Önnek kellemetlenséget okozott. Emiatt egyedi elbírálás alapján 1500 Ft jóváírást biztosítunk Önnek a következő havi, de legkésőbb a 2015.03.26-ai számlán.
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét, és ezáltal lehetőséget biztosít nekünk arra, hogy az Ön visszajelzését is felhasználva feltárjuk az esetleges hiányosságokat, fejlesztésre szoruló területeket.
A szolgáltatásainkkal kapcsolatos elégedettsége nagyon fontos számunkra, esetleg felmerülő további kérdéseivel kapcsolatban is keressen bennünket bizalommal.
Minden további kérdésével kapcsolatban szívesen fogadjuk megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.
Tisztelettel:
Herendi Judit
UPC Magyarország Kft.
Ügyfélszolgálat -
PeL
addikt
válasz sirarcheer #52315 üzenetére
Igazából nem most lettem az, de köszi Októberben lesz két éve hogy ideköltöztünk a jelenlegi lakhelyünkre, aktív telekom előfizetők voltunk és kérvényeztük a szolgáltatás átköltöztetését az új helyre már 1 héttel a költözés előtt (a sz*ros 10 megás ADSL-ért fizettem akkor majdnem 5000 forintot, amiből először 6,5 majd később már csak 5,5 megabit volt elérhető a lakhelyemen). Elmondták hogy 30 nap a bekötési határidő blablabla... Közben ugye belefutottunk a következő hónapba. Egy hónap után (se TV se net addig) betelefonáltunk már hogy mi a bánat van mert még nem értek ide. Hát be kéne fizetni az elmaradt csekket mert addig nem tudják elindítani a folyamatot amíg hátralék van. Közben kiderült hogy volt egy elmaradt számlánk 2 hónappal azelőttről is amit nem értünk hogy, mikor elvileg nem volt hátralékunk tudtunk szerint, legalábbis akkor meg nem szóltak. Tehát feleslegesen eltelt egy hónap akkor kiegyenlítettük a számlát, megint elmondták a 30 napot stb. 2,5-3 hét elteltével megint betelefonáltunk hogy nem e lehetne kicsit megsürgetni mert már kb 1,5 hónapja várunk, nincs tv meg net sem. Hát legyünk türelmesek, jönni fognak. Eltelt még 1,5 hét megint betelefonáltunk, közben megint belecsúsztunk a következő hónapba és szóltak hogy azt is be kéne fizetni. Itt már igazából teljesen ki voltunk akadva, mondtuk hogy már lassan 2 hónapja várunk és még sehol semmi és fizetjük a semmit. Kifizettették velünk a második nem használt hónapot is, és azt mondta az ügyintéző egy héten belül jelentkezni fognak a szerelők.
Hát az egy hét elteltével szó nélkül felhívtuk a UPC-t és kértünk egy bekötést. Csütörtöki nap volt ha jól emlékszem, péntek este már kint volt a szerelő a UPC-től bekötni. Elmondtuk neki is a sztorit, nem volt meglepődve, mondta hogy nem egy ilyen volt már hogy váltottak hozzájuk a Telekomtól hasonló esetek miatt. Közben lejárt a hűségidő a Telekommal, hagytuk is a fenébe az egészet úgy ahogy volt. Ami biztos hogy tőlük soha többet nem kérünk szolgáltatást. Megjegyzem azóta sem jöttek, nem is telefonáltak. Szóval ha rajtuk múlott volna azóta sem lenne szolgáltatásunk. Ha meg még nekiálltak volna pattogni a fogyasztóvédelemhez is bementünk volna.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Egyébként hogy ON is legyen:
Jó hír a Monor (29-es körzet) környékén lakóknak: 2017 végéig kiépítik az 500 Mbit-es optikai hálózatot arra is
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Látom azért a UPC még mindig szereti korlátozni a P2P forgalmat Megmértem speedtestel a netem megvan a 120 Mbit de a torrent valamiért nem hajlandó 3-4 MB/s -el gyorsabban tölteni pedig 15 körül lenne a max letöltésem.
-
PeL
addikt
válasz Gubek-Einste #55587 üzenetére
Nem tudom mi volt akkor, nekem sávszél korlátozásnak tűnt mert ha egy torrent ment akkor max 3,5 - 4MB/s, ha kettőt raktam be akkor ezt is lefelezte. Azóta nem néztem.
-
PeL
addikt
Üdv.
Egy Technicolor TC7200.U wifi-routerről lenne szó amiben sehogy nem tudok port-forwardot csinálni. Beállítottam a portot, hozzárendeltem az IP-mhez (192.168.0.14) amit az ipconfig-ból néztem ki, elmentem és ugyanúgy nem látja a port scanner. A routerben a tűzfal szintje alacsony, windows tűzfalat használok még és NOD32-t, ezek nem tudom befolyásolják e. Már nem tudom mi lehet, de pl. GTA V-höz kellene mindenképp mert folyton ledobál és azt írják a port forward megoldja. Hogy tudnám működésre bírni ezt a port forward dolgot?
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Üdv. Most néztem fel UPC oldalra és látom van ez a Happy Home Mix 4 csomag amiben 500/22-es net van, 98 + 32 HD csatorna és a telefon havi 6970 Ft-ért. 1 éve lejárt a hűségünk és 11.000 körül van a havi csekkünk 120-as netre, gold csatornákra két TV-n + a telefonra. Kérdésem hogy ez a csomag végig ennyibe kerülne amíg tart a hűség? Ha lejár akkor emelkedik az ár? Már csak a 120 --> 500 net miatt is rohadtul megérné váltani, nem beszélve arról hogy majdnem fele annyi lenne a havi díj bár gondolom ha két tévére kérem akkor valamennyivel drágább lenne mint 6970 Ft. Nincs ebben valami buktató? Túl jó ajánlat ahhoz hogy igaz legyen.
-
PeL
addikt
No. Megosztom én is a tapasztalataimat a korrekt ügyfélszolgálatról
Lejárt tavaly előtt decemberben a 24 hónapos hűségünk a UPC-nél, és láttam hogy van sokkal jobb + olcsóbb csomag a UPC-nél. Gondoltam felhívom ma őket, hogy megkérdezzem lehetne e váltani, mert a mostani előfizetésünk úgy nézett ki hogy 120Mbit-es net, TV: Digital Bronze + Gold csatornák rárendelve külön 2 TV-re, mediabox-al, plusz a Nonstop S telefon. Ezért 11000 forint felett fizettünk már havonta és kissé sokalltam, a kezdeti árhoz képest ami 8000 körül volt amíg le nem járt a hűségünk, utána rögtön megemelkedett az ár, de pláne azután hogy megláttam a Happy Home Mix 3 csomagot ami magában foglalja az 500/22-es netet + Digital Bronze + Nonstop S (vagy M már nem tudom) csomagért a havi 6280 forintot. Itt ugye nem kevéssel kellene kevesebbet fizetni.
Na szóval telefonos ügyfélszolgálatnál jelentkezem, csajszi kérdezi miben segíthet. Elmondom nagyjából ugyanazt neki amit fentebb leírtam, megkérdeztem hogy lehetne e váltani így a csomagra, mondom elsődleges szempont az hogy olcsóbb legyen az egész de így jobb is lenne. Egyből elkezdi nekem mondani hogy hát sajnos az az ajánlat csak új belépő előfizetőkre vonatkozik, de látja hogy van külön digital gold pack rendelve, kérdezi hogy abból mennyi csatornát nézünk. Mondom folyamatosan talán 1-2 -t. Mert hogy van egy olyan ajánlat hogy lemondunk a digital gold csatornát és akkor olcsóbb lesz 1700 forinttal a havi díj. Mondom azzal nem lennék sokkal előrébb, köszönöm szépen akkor hagyjuk. Visszakérdez (!!!) a csaj hogy ha 1700 forinttal olcsóbb akkor miért nem lennék előrébb? Mondom mert én olcsóbbat és jobbat láttam a neten, de ha nem lenne elérhető akkor miért adta ki nekem a rendszer a MyUPC felületen ahol bejelentkeztem hogy van ilyen ajánlat? De mondom mindegy is akkor maradjon így az egész.
Itt jött a fordulat: Épp köszönni akartam el tőle, mikor megszólal hogy várjak még 1 percet, megnézi a rendszerüket milyen ajánlatok vannak amit én is igénybe vehetek. Kb 1-1,5 perc csend a telefonban és akkor elkezdi mondani hogy kidobott neki a rendszer egy ajánlatot amiben van 500-as net, digital gold tv és nonstop s csomag a két tv-re havi 8500 forintért 12 hónapos szerződéssel. Hát gondoltam magamban ez így mindjárt másképp hangzik. Nem is értem miért kellett ez a huzavona, miért nem lehetett egyből ezzel kezdeni Gondolom az a feladatuk elsődlegesen hogy megpróbáljanak minél rosszabb csomagokra rávenni úgy hogy minél többet kelljen fizetni, csak ha nem dől be neki az ember akkor ajánlják fel a jobb lehetőségeket.
-
PeL
addikt
Üdv.
Megjött a connect box. Elméletben sikerült regisztrálnia is magát (arról megy már a net). Ezeket mértem első körben, ezek így normálisak? Ami rögtön feltűnt a TC7200-hoz képest hogy a CB összehasonlíthatatlanul kevésbé melegszik. A TC szinte forró volt állandóan valamiért nem tudom mi lehetett az oka.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz kabelmania27 #65591 üzenetére
Üdv! Ez lenne az
-
PeL
addikt
Másnak is frissített most a CB? Nem ismerem még ezt a modemet, ezért kérdem hogy ez így spontán kérdezés nélkül leszedi magának az updatet és újra is indítja magát? Mert most konkrétan ez történt, azért ez competitive játék közben elég cinkes Remélem nem csinálja ezt túl sűrűn.
-
PeL
addikt
válasz Watercolour #65663 üzenetére
CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH
-
PeL
addikt
válasz Watercolour #65665 üzenetére
Akkor lehet csak hozzám érkezett meg most, kb. 3 napja van nálam a CB
(#65666) woodworm
Nálam nem volt senki, megjött a box a postával, beüzemeltem magam Mondjuk először azt hittem szar, mert percekig nem tudtam vele semmit csinálni, közben kiderült hogy regisztrálta magát a UPC hálózatra vagy mi a szösz.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Gubek-Einste #66323 üzenetére
-
PeL
addikt
Üdv. Másnak is rakoncátlankodik mostanság a net? napok óta tapasztalok véletlenszerű időközönként netes játék közben lagot, ill. pl. PUBG-ben fut a netkapcsolat állapotjelző ami felfelé irányuló netkapcsolatnál van hogy több másodpercig tartó 20-30% -os packet lossokat jelez és kapcsolati problémát úgy fél percenként. Sokszor a netezés sem teljesen zökkenőmentes, van hogy rá kell frissítgetni az oldalra mert nem tölt be rendesen valamit. Érdemes nekik ilyen miatt telefonálgatni?
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Üdv!
Másnak is gondja van a gmail-es email címek használatával? Bármilyen oldalról legyen szó, ahol gmail-es címmel vagyok regisztrálva nem tudom használni az oldalt, mert folyton átirányítási hibával megáll az oldal betöltése, többek közt a UPC ügyfélszolgálati oldalán is ez fogad:
Még mielőtt jönne valaki hogy a böngésző beállítással van baj:
Igen, próbáltam 3 féle böngészővel: Frissen telepített Chrome, újra telepített Firefox, meg a Windows 10 alap Edge böngészőjével is. Próbáltam Ad-Block+ nélkül is, plusz úgy is hogy kikapcsoltam teljesen a tartalomblokkolást a böngészőben, továbbá többször próbáltam törölni a sütiket és gyorsítótárat, sehogy nem jó.
Ezen kívül próbáltam az itthon lévő másik számítógépen amin szintén Mozilla és Chrome is van, ott sem tölt be semmit gmail-es email címmel, plusz a saját telefonomon amin pedig Chrome böngésző van, azon is ERR_TOO_MANY_REDIRECTS üzenettel leáll az oldal betöltés.
Már kezdek kiborulni mert kezdtem elhagyni a freemail-t pont a megbízhatatlansága miatt, minden oldalon átírtam a kapcsolati emailt gmail-re, erre így meg újabban napok óta be sem tudok lépni oldalakra vele... Ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
És akkor ezek mellé jön amit pár napja / 1-2 hete (?) írtam, hogy játékokban továbbra is kb fél percenként durván packet lossol a netem, már a TV-n is elkezdett akadozni az adás, ugrál, pixelkockák jelennek meg a képernyőn (Két TV van a lakásban 1-1 mediabox-al, mindkettőn jelentkezik). Tegnap este 9 körül pl. a sávszélem is leesett olyan 30/5 MBit-re és iszonyatos lagok voltak játék közben vagy 2-3 órán keresztül. A connect box-ra nem tudnám fogni, mert kb két hónappal ezelőttig nem vettem észre semmi ilyen problémát, azóta viszont egyre gyakoribbak az ilyen jelenségek.
(#75781) szabogabor10
A gond hogy nálam mint írtam nem csak a UPC oldalánál jelentkezik ez, hanem kb mindenhol ahol gmail-es címet használok, van oldal ahol van gmail és freemail-es accountom is, gmail-el a fenti hiba jelentkezik, freemailessel meg gond nélkül be tudok lépni és tudom használni az oldalt...
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Üdv újra. Lenne még egy utolsó kérdésem.
Ugye most jött be a Spíler2 meg a Moziverzum a UPC-hez, és mivel úgyis lejárt a hűségünk újra, gondoltuk akkor bekérjük azt is a csomagba. Azóta kijött az első csekk az új csomaggal, és elég meglepő dolgot fedeztem fel rajta. Ugyan a 11000 forintos végösszegre rábólintottunk mikor meg lett rendelve, mert azt hittük hogy ennyivel többe fog kerülni az új TV csomag. Viszont arról az amúgy kedves ügyintéző csaj valahogy elfelejtett említést tenni, hogy nem azért fog ennyibe kerülni az új havidíj mert drágább lett a TV csomag (ami amúgy igazából még így olcsóbb is lett kicsivel), hanem egyszerűen a net árát majdnem a duplájára emelte nekünk valami oknál fogva. Normális ez így? Már több mint 4 éve vagyunk UPC-sek, így hálálják meg?
2018-as csekk (ennyit fizettünk még februárban is)
2019-es új csekk[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz headhunter #75828 üzenetére
Én a 11.000 forintos havidíjammal inkább meg sem szólalok... Igaz itt asszem nincs még gyors Telekomos hálózat, nem is kerestek engem egyszer sem semmilyen ajánlattal a 4 év alatt...
-
PeL
addikt
válasz headhunter #75896 üzenetére
Hát amúgy kemény... Nekem meg 4 éves előfizetőként felemelték 3-ról 6000-re az 500-as netet az új TV csomag mellé. Írtam is nekik egy köszönöm levelet emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Szerintem kamuzni nem nagyon érdemes, nyilván a szolgáltatási címed alapján pikk-pakk lekérdezik hogy milyen konkurens szolgáltató érhető el neked ott helyben és milyen szolgáltatásokkal, majd azokra kalkulálva fogsz úgyis ajánlatot kapni. Engem gondolom pont emiatt nem is kerestek sosem semmiféle ajánlattal mikor lejáróban volt már a hűségidőm (már másodszor), pontosan tudják nagyon jól hogy itt nálunk nincs nekik konkurencia, Telekomtól és Inviteltől jelenleg csak ADSL lenne itt horror áron, meg műholdas TV. Ha csak ADSL van konkurenciánál, sok jóra ne számíts...
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Üdv. Valaki rá tudna nézni ezekre a Connect Box értékekre normálisak-e? Pár napja rohadt nagy szélvihar volt itt is, a TV-n is 15-20 másodpercenként elment a kép és bevillant a "nincs jel, ellenőrizze a kábelt" stb. üzenet, pixelesedett meg akadozott a hang folyamatosan. Azóta viszont a nettel is gondok vannak, random lag spikeok meg packet lossok játékokban, random elszáll a feltöltési sebesség, tegnap mértem 1Mbit-es feltöltést is a 22 helyett pl. Streamelni is esélytelen ilyen nettel, nézhetetlenül bepixelesedik sokszor a képminőség. Van értelme betelefonálni hogy nézzenek rá?
Az értékekről a képeket modem újraindítás után készítettem: [1] [2] [3]
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz kabelmania27 #82897 üzenetére
Pontosan a főágon van egy ilyen, az egyik fele megy az egyik TV-hez, aztán a másik ágon még egy ugyanilyen osztás a második TV-hez és a Connect Box-hoz. Az általad említett csillapítót nem találtam egyik kimenetnél sem...
(A képet a neten találtam de az osztó volt a kérdés, az pontosan ugyanilyen mint ami a képen van)
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz kabelmania27 #82944 üzenetére
My UPC oldalon az IPv6-ra nem hoz be semmit, csak ilyen standard ügyintézési opciókat ajánl fel mintha az ügyfélszolgálat főmenüjébe küldene. Lehetséges hogy nem is aktív ez nálam azért nem dob be semmit rá?
-
PeL
addikt
Üdv. Valaki tapasztalt mostanában olyat hogy bizonyos oldalak nem, vagy csak nagyon lassan töltenek be vagy pl. TS szervert (nem a szerver rossz mert ismerősnél működik és fel tud lépni) nem ér el Vodafone-os nettel?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Luck Dragon: Kenyér
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen