-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
válasz kisapa #11891 üzenetére
Én öt éve vagyok az ügyfelük (hűségszerződés nélkül), ha jól emlékszek, kétszer volt valami kis átmeneti zavar ez idő alatt, ami igen hamar megoldódott. Múlt héten pénteken módosítottam az előfizetésemet, mert súlyosnak találtam, hogy dupla annyit fizetek, mint egy új előfizető, vagy mint egy másik előfizető a versenytársaknál. Ezt viszont csak úgy lehetett, hogy kétéves hűséget vállalok, hát így tettem, gondolván, hogy eddig se' volt jelentős fennakadás, biztosan így lesz továbbra is.
Na, hát... Az új szerződés óta eltelt időben két napon tudtam internetes kapcsolatot létesíteni, négy napon pedig nem, ebből a négy napból egyen húsz perc után megszűnt a szolgáltatás.
Nem vagyok köteles tudni az okát ennek, viszont a 8 napos elállási határidőn belül voltam, amikor jeleztem a dolgot nekik, és kezdeményeztem a szerződésem előző állapotának visszaállítását, eddig még nem kaptam választ, nyilván nem volt idejük a prémium szolgáltatásuk fenntartásának biztosítása miatt.
Egyébként azt gyanítom, hogy a hűség nélküli szerződés alatt pont emiatt nem volt említhető problémám a szolgáltatással, a hűség vállalása óta meg éppen amiatt van. De ez majd hamar kiderül, jogászt bíztam meg a dologgal (nem kellett messze mennem, éééérted...).Szóval jobban jársz, ha magadtól utalsz öt-tízezer forintot a "szolgáltatónak" karitatív megfontolásból, és veszel valami más internetet, hogy akkor tudd használni, amikor szükséged van rá. A végeredmény mindenképpen ez lesz, ha ezekkel szerződsz.
Egyébként miután átírtam a dns-t a Google dns-ére, az a net, ami öt perccel azelőtt döcögött és timeoutolt vagy képek nélkül töltött be oldalakat, öt perc múlva villámgyors és hiánytalan lett.
Ez az a helyzet, ami a "no comment" kategória. -
Littoral
aktív tag
válasz F_Zolee #11908 üzenetére
Igen, hát ha az ember tudná, hogy hanyatt esik, nem indulna el
Amikor szerződtem velük, akkor direkt nem lehetett hűséggel, ez azóta így maradt nálam. Ebből gondolom, hogy lehet valami differenciálás az előfizetői minőségek között szolgáltatás-nyújtásban, mert abban a pillanatban, ahogy hűségre váltottam, mintha elzártak volna egy csapot, ami a szolgáltatás megbízhatóságát, egyáltalán a biztosítását szabályozza.
Úgyhogy inkább visszahaladok a nyolc nappal ezelőtti állapotba.
Akkor is, ha nem akarják.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Hopp, ezt nem is ide akartam
Pardon![ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Kedves upc-hozzáértők! Én egy itt leírt jelenségbe futottam bele, ebből levéve mi lehet az oka?
Egy új tévét vásároltam egy hónappal ezelőtt, ez most az adott márka csúcsmodellje. Megrendeltem hozzá a hd-csatornákat, és minden rendben ment is. Kb. egy héttel ezelőtt elkezdődött az a hibajelenség, hogy egyes (elég sok, elsősorban a hd) csatornák helyén a upc hátterével egy hibaüzenet jelenik meg, hogy nézzem én meg a médiabox (az új tévével egyetemben lett cserélve, cisco) csatlakozóit, mert kilazultak.
Természetesen nem lazult ki semmi, minden csatlakozó stabil.
A jelenség kóbor, tehát bekapcsolásonként más-más csatornák érintettek a dologban, de vannak olyanok is, amelyek állandóan hibára futnak.Mielőtt bejelentettem a hibát, mindent megcsináltam, amit a user tehet: áramtalanítás, újrabekapcsolás, gyári beállítások visszaállítása (addig is azon ment), ez utóbbi két-három alkalommal is. Annyit segített a visszaállítás, hogy kb. 10 percig minden megy rendesen, utána újra beáll a fenti hiba, az egyik hd csatornán adás közben (már úgy értem, hogy néztem, és aközben) múlt el a kép a upc-hátteres hibaüzenetre. Azt mondjuk megfigyeltem, hogy a "jelerősség" mutatója kb. 40% körül áll, de azt nem tudom, hogy előtte mennyi lehetett, vagy hogy mennyinek kéne lennie, működött minden rendesen. Az is most lett nyilvánvaló, hogy inkább estefelé múlnak el a csatornák, kvázi amikor többen nézik a tévét. Nem tudom, hogy lehet-e összefüggés.
A hibabejelentésemre annyi történt, hogy négy nap múlva (48 órát vállalnak saját maguktól amúgy) felhívott egy alak, és lediktálta, hogy kell a gyári visszaállítást csinálni... Wow
Ez szerintem nem megfelelő hibakezelés tőlük.Szóval, a hozzáértőktől kérdezem, aki szentelne ennyit a témának, hogy merről közelítsem a problémát, ha a napokban majd komolyabb megkereséssel fordulok a szolgáltató felé?
-
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #48037 üzenetére
Ezt köszönöm, megteszem, amit tudok: a házba bejövő, és általam látható dolgoknál két elosztó-szerűség van, az egyikre az van írva, hogy H2772 04dB, a másikon (szerintem) nincs semmi hasonló. A tévénél kijön a falból a kábel, és bemegy a médiabox-ba, közben semmi nincs, olyan bármi sem, amire Fam/Attenuator lenne írva, nincsen. A jelszint-értéket nem tudom, hol kell megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #48040 üzenetére
-
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #48042 üzenetére
Erre gondolsz? Átviteli sebesség: 6900
A csatlakozók mindenhol stabilak, azt viszont nem tudom, hogy mi mire van kötve, mert egy falban lévő dobozban van, amiből csak az elosztók kedvéért jönnek ki a kábelek, utána mennek vissza a falba.
Eddig jól működött, csak azért írom, hogy mi-mihez van kötve, az eddig is így volt, 2009-től kb, most egy hete változott meg a dolog, úgy, hogy nem piszkálta senki.
Köszönöm a segítségedet. Ezek után mi lehet a probléma? -
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #48044 üzenetére
A minőség 100% mindegyiknél, az erősség 71% mindegyiknél, kivéve a ~2 TSID-nél, ahol csak 41%.
-
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #48046 üzenetére
Az internet rendben van, legalábbis eddig nem tűnt fel, hogy akadozna. Hogy úgy mondjam, nem szokott, eddig a tévé is ment évekig hiba nélkül. Most megvettem az új tévét a foci EB-re, holnap ugye a BL-döntő, a hd-csatornák meg eltűntek.
Köszönöm a segítséget, az ember mindig tanul valami hasznosat. -
Littoral
aktív tag
válasz bostone #48060 üzenetére
Nálam állandó minőségű a szolgáltatásuk (vidéki kisváros elővárosa), egy univerzumban sem lehet említeni a legnagyobb vetélytársuk ún. "szolgáltatás"-ával. Ehhez a mostani problémához ugyan két bejelentés kellett, de ma (vasárnap) reggel 8-ra itt volt a szerelő és mindent elkövetett a hiba elhárításáért. Tehát hétvégén is jönnek, a médiaboxot is szombaton cserélték.
A fent részletezett hiba végül nem nálam a házban, hanem a "bálvány"-nál volt, ami az utcában egy műanyag dobozban található szerkezet. Azt kell majd "szintezni", valamelyik következő munkanapon.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz Storms #62769 üzenetére
Ugyanez van nálam is, ezt írtam a FB-topicba:
UPC-n alig-alig jön be a FB, másnál van ilyen?
www.facebook.com szerverének DNS-címe nem található.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAINalig-alig = ~huszadik ráfrissítésre nagyon lassan bejön, belépek, kínlódósan elintézem, kilépek, ezután két perc múlva már nem található a DNS-cím. Mobilneten egyből bejön.
Most már csak a DNS-hiba jön be.
-
Littoral
aktív tag
Idegesítő jelenségbe futottam bele: a csatornák egy részén, kb. az összes HD és még számos azon kívül is, "nincs jel". A csatorna helyén a upc-s kék háttéren néhány nagy felkiáltójel mellett a szöveg, hogy nincs jel, ellenőrizzem a készüléken a csatlakozásokat. Természetesen a vezetékek kiválóan csatlakoznak, újraindítás, műszaki ellenőrzés megvolt, de a helyzet továbbra is fennáll, sőt, egyre több csatornát érint. Sajnos ezek között van a sportcsatornák legnagyobb része is, az Arena4-et leszámítva. Mára eljutottunk oda, hogy az előfizetettek közül mintegy 30-35 csatornán csak ez az "adás" fogad. Érdekes viszont, hogy olyan éjféltájt a legtöbb újra elérhető, de úgy is marad, amelyik nem, majd reggel kezdődik elölről. Ez még a "régi" upc-s médiabox, ha ez fontos. Egy másik tévén a házban Vodafone tv-s cucc van, azt nem érinti a jelenség, vagy legalábbis nem vettem észre.
A hibát természetesen jelentettem, ígéretet tartalmazó email-t már küldtek.
Milyen hibára utalnak ezek a tünetek? Kb. két-három héttel ezelőttig semmi hiba nem volt. Megköszönöm, ha valaki felvilágosít ezzel kapcsolatban. -
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #107063 üzenetére
-
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #107065 üzenetére
Nem, szinte minden alkalommal elvégzem, amikor szembesülök a hibával. Napi szinten egyre több csatorna kerül be a "nincs jel" körbe.
Van egy olyan jelenség a háttérben, hogy jún. 14-re beszéltünk meg egy médiabox-V-tv egység cserét, amit a cég módosított egy hónappal későbbre. Nem tudni, hogy van-e valami automata folyamat ezzel kapcsolatban, ami beragadhatott, és nálam már nem a régi médiabox van a rendszerben azok szerint. De fogalmam sincs. Még örültem is, hogy nem az Euro 2020 kezdetén cserélik az egységet, nehogy valami műszaki hiba legyen, erre itt van ez. Ami totálisan nem működik, az a 8-as programhelyen lévő M4 Sport HD, a "sima" az időnként bejön. Időnként.A le gomb megnyomására nem történik semmi.
Köszönöm a fáradozásodat.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #107067 üzenetére
Azóta nem volt változás.
-
Littoral
aktív tag
válasz kabelmania27 #107069 üzenetére
-
Littoral
aktív tag
válasz Toth_Jani #107071 üzenetére
Az ilyen fennforgásokkal nekem az a bajom, hogy kb. két héttel ezelőttig semmiféle probléma nem volt, se pixelesedés, se más egyéb. Most meg elkezdtek eltünedezni a szolgáltatások, a Guide nem indul el (nincs hibaüzenet), itt ez a "nincs jel" jelenség, meg hasonlók. És ezek nem azt vetítik előre, hogy jön egy technikus, tesz-vesz valamit és megjavul minden. Lehet egyébként, hogy ez az ősrégi médiabox lesz a ludas, bár a "nincs jel"-re - az én laikus gondolatmenetem szerint - nem sok hatása lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz LouiS22 #107251 üzenetére
A telefonálásra több mint egy órát szántam rá, hogy összejöjjön, és erre ennyi időm naponta nincsen, végül felemás siker lett, mert a süketek párbeszéde hangzott el, valahogy nem akarták érteni, amit mondtam.
Nem előresorolást szeretnék én elérni, hanem azt, hogy egyáltalán foglalkozzanak a problémával, vagy kommunikáljanak valamit róla. Mindegyik hibajelzés után visszaigazolták a bejelentést, amiben leírták, hogy X idő múlva jelentkeznek, de történni nem történik semmi. Ez a legbosszantóbb.
A kötbér a legkevesebb, már folyamatban van egy másik szolgáltatás megrendelése, ha ma sem történik semmiféle interakció tőlük, a megrendelés tovább fog menni, a vodafonos cucc meg vissza nekik. Néma gyereknek anyja se'.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
-
Littoral
aktív tag
válasz cocka #107256 üzenetére
Én egy egyszerű felhasználó vagyok, aki azt tapasztalja, hogy egyszer csak nem működnek a dolgok, és a "nincs jel" adás van a legtöbb helyen, a szolgáltató pedig nem válaszol. Hogy milyen műszaki eszközről megy, az mit tud vagy mit nem, az nem éri el az ingerküszöbömet, most kezdem el nézegetni, hogy lassacskán megszűnik a szolgáltatás. Egyébként a régi, még a UPC-től kapott, nagyobb alakú médiaboxról van szó. Az új boxukat egy hónapja akarták hozni az általuk megadott időpontban, de visszahívtak a megadott időablak letelte után és "megkérdezték", hogy most nem tudnak jönni, ugye jó lesz egy hónap múlva? Tehát tudnak ők kommunikálni, ha akarnak.
Ehhez képest az email-jükben: "Ügyintézőnk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben."
De ez nem történik meg, legalábbis az én hibajelentéseimre nem történt meg. Ez az, aminek a hiánya teljesen felhúzza az agyamat, mert közben - ahogy talán már említettem feljebb - a szolgáltatás lassan a nullára megy.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz cocka #107258 üzenetére
Le van fotózva, a panaszokban el van küldve nekik. Amit még tudok nézni jelenleg, azok az SD csatornák egy része. Mert pl. az M4 Sport (a meccsek, ugye) HD az üzembiztosan "Nincs jel"-et sugároz, az SD ~10 másodpercenként bevillant egy kimerevített állóképet. Ha egyáltalán. Nagyon elkeserítő ez az egész egyébként.
-
Littoral
aktív tag
Email-t kaptam a cégtől, hogy a szerződésemhez kapcsolódó szerződés összefoglaló (stb.) olvasható a MyVodafone fiókomban, nézzem meg.
Belépéskor az újabban mindig felmerülő "most-megint-nem-fogadjuk-el-a-megfelelő-jelszót" jelenség, OK, megváltoztatom akkor. Küldtek kódot email-ben, megváltoztattam. Beléptem az online felületre, de elsőre hibát jelző oldalra ment a böngésző, majd amikor ráfrissítettem, egy ilyen helyre jutottam, plusz valami belső support-fórumnak tűnő helyre.
Na, elsőre lemaradt a kép.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Segítséget vagy tanácsot kérek a tapasztaltaktól vagy a hozzáértőktől.
Az analóg adás megszűnése miatt kértem egy médiaboxot az egyik mellék-tévénkre, tegnap hozta a postafutár. Azt a lehetőséget választottam, hogy összeszerelem én, meg is csináltam, nem volt egy nagy kihívás - látszólag. Összedugkodtam, beüzemeltem (SCART-csatlakozós régebbi tévé, amin eddig hibátlanul ment a kábeltévés cuccuk), telepítettem, ahogy a mellékelt leporellón leírták.
Igen ám, de hibásan működik a rendszer. A tévé bekapcsolása után alul az info-sáv megjelenik mindenütt, hogy éppen mi megy műsoron és mi következik utána, lehet léptetni, de egyes csatornákon nincs kép, vagy csak hang van, ami akadozva jön. Nagyjából a meglévő csatornák 70 százalékában nincs kép, van, ahol csak a hang jön, akadozva, ahol kép is jön, az is némelyiken akad. A manual-on azt ígérik, hogy összerakással együtt 20 perc múlva már élvezhetem a műsort. Hát igen, amelyiket, természetesen az általam szennyadóknak nevezett ilyen Izauratévék, meg hasonlók működnek hibamentesen az új egységgel.Nagyjából ugyanaz a jelenség állt elő, mint tavaly nyáron, amikor még a régi médiaboxuk volt a "nagy" tévéken is, és a csatornák legnagyobb többségén "nincs jel" adás ment. Itt mondjuk nincs ez a felirat, de valahogy rögtön ez jutott eszembe.
Természetesen felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy azért lehet ez így, mert ő még csak a régebben meglévő két eszközt látja az ő rendszerében, ezt az újat még nem. Nem akartam vitázni vele, hogy akkor a már működő csatornák honnan tudják, hogy ott működni kell, a többi meg miért nem. Ma este újra belekezdtem, úgymond időt hagyva a készüléknek, hogy frissítse magát, ha akarja, de ugyanaz történik: a csatornahelyek nagy többségében az info-sávon kívül semmi nem jön, van, ahol hang, de az töredezve. Ugyanezen a kábelen jött azelőtt a normál módon élvezhető adás.
A "rövid" összefoglaló után kérdezem, hogy mi ez a jelenség? Tényleg megjavul majd varázsütésre, ha valaki jeleket rögzít a Vodafone rendszerében és a "mentés"-re kattint a menüben, vagy rosszul szereltem volna össze a cuccot és ez hat ki az összképre, stb.? -
Littoral
aktív tag
Előzmény: analóg (kábel) adás megszűnését követően rendelt és beüzemelt médiabox nem működik megfelelően (az összes megrendelt csatorna ~70%-a nem ment). Részletek itt.
Valami számomra hihetetlen dolog történt az ügyben.
CoF: a tanácsod első olvasata után (is) megnéztem a jelszintet a beállítások menüpontban, közepeset mutatott. Itt betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, felvették a panaszt, két nap múlva küldtek embert, sőt, emberEKEt, és megcsinálták. Ennyi.
Néhány részlet: összesen háromszor kellett telefonálnom a Vodafone ügyfélszolgálatnak az ügyben. Ebből kétszer azonnal felvette egy ügyintéző, egyszer kb. húsz percet kellett várnom. Egyszerűen professzionális szinten intézték a dolgokat, jó, hát én is úgy álltam hozzá, hogy az esélyt azért megadom, akármennyi rossz tapasztalatot olvastam a népektől itt-ott. Meg hát tavaly tőlük 3+ hónapba telt egy hibajavítás, az nem esett jól.
Na de most! Szóval, le a kalappal, elismerésem az ügyfélszolgálatnak, de a kiszálló egységnek is.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
"...most vettem észre milyen jól tudnak fogalmazni:..."
Ez kb. olyan, mint a most pluszban kínált csatornák közül az egyik dokumentumfilm-jellegű, ahol olyan borzasztó német akcentussal beszéli az angolt az alámondó hang, hogy extra és prémium sebességgel kapcsoltam tovább. Később, éjjel kiderült az adásszünet feliratból (Fernsehpause vagy valami ilyesmi), hogy egy kiváló német csatornáról van szó. A német nyelvet megértem, de sajnos nem (nem-nem-nem) szeretem. Úgyhogy nekem ezek a plusz/extra/prémium csatornák ingyen sem kellenek. Azt viszont megértem, ha valakinek mindegy, és megkedveli őket.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Kérdés intéznék a t. összegyűltekhez: történt valami Cinemax és Cinemax2 témában? Egy ideje a legnagyobb csomagjaim vannak tévéből és internetből, amiben mióta megvannak, benne volt ez a két fent említett csatorna. Néhány napja pedig "Előfizetés"-t ír a rendszer a helyükön. Valamiről lemaradtam velük kapcsolatban?
Köszönöm a válasz(oka)t. -
Littoral
aktív tag
Kedves fórum-olvasók! Vodafone előfizető vagyok, mondjuk úgy, hogy megelégedésre. A napokban egy másik helyen, egy T-előfizetőnél beleszabadultam a tévébe. Nagyon nem is láttam még ilyet eddig. Nos, hát... Ég és föld az utóbbi javára. Logikusabb és normális kezelői felület, gyorsaság, ha léptetem a csatornát, akkor egyből lép, nem hosszú másodpercek múlva, tűéles kép (egy normál, nagyképernyős tévé), normális információs tartalom, stb.
Azt kérdezném az ebben járatosabbaktól, hogy mindezt van-e esély elérni a Vodafonnál?
Nem néztem az ottani T-eszközt sajnos, látszólag ugyanolyan kis fisz-fasz doboz, mint ami nekem van vodafonos itthon. Egy 80+ idős házaspárnál van, akik megrendeltek egy szolgáltatást a T-től (valamiféle L-csomag), a T meg beszerelte nekik, tehát különösebb kunsztokat nem kértek. Az én eszközömről az látszik az online felületen, hogy Vodafone media box IPTV STB(?). A készülékem egy 6 éves Samsung tv, saját oprendszerrel.
Sajnos a látott különbség olyan mérvű volt a T javára, hogy a döntés szinte azonnal megszületett a váltásról, kivéve... ha eszközcserével esetleg el lehetne érni ugyanezt a pl. képminőséget Vodafonnál is.
Lehetséges ilyen? Mi okozza ezt a jellegű minőségi különbséget?[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Eger, esett 27 csepp eső, nincs internet. Ügyfélszolgálat: rendkívül leterheltek, "jelenleg mindkét munkatársunk foglalt, kérjük tartsa a vonalat". Előtte viszont az automata a leterheltségükre hivatkozva az online felületre irányított. Logikus, nincs internet, ezért menjek az online felületre panaszkodni. Namost, ezzel a Dominó kártyával és netével inkább ide írom ki, hogy ezt a megoldást kínálták fel net hiányában. Okuljon, aki akar. Ügyfélszolgálat: 33. perc, még mindig foglalt mindkét munkatárs. A "mindkét" nyilván vicc, de ha nekik lehet vicceskedni, akkor nekem is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest