- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
- Microsoft Word topic
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
A UPC esetében néha érdemes kitartónak lenni. Régóta reklamáltam már náluk, hogy nincs e-mail elérhetőségük, csak webürlapjuk, ami ugye nem interaktív, azaz egy általuk írt válastlevélre már nem lehet írni. Most a legutóbb már elismerék ezt a kényelmetlenséget, és egyőttal kéthavi ingyenes Filmbox előfizetést aktiváltak. Egyúttal tájékoztattak, hogy a közeljövőben hamarosan megint tervezik, hogy bevezetik az ügyfékszolgálati e-mail címet.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Lengyeleknél Horizon, nálunk csak Apps, van különbség.
-
zoli62
addikt
válasz Gubek-Einste #17374 üzenetére
Mem kell ahhoz bemenni, hogy egy jó kis nem publikus árat ki tudj harcolni, elég telefonálni, és a lemondást meglebegtetni a nem megfelelő ár/érték arány miatt.Ez főleg akkor hatásos, ha régebb óta hűséges előfizető vagy, és az adott területen van konkurrens szolgáltató is.
-
zoli62
addikt
válasz callmeakos #17383 üzenetére
Két-három évvel ezelőtt én is bekeütkpztem egy ilyen péntek esti hibába. Természtesen nem fogadtam el, hogy majd hétfőn kijönnek, de csak hozzám, mert más nem jelentette be. Addig ütöttem tivább a vasat, amíg csodák csodája szombaton elment az adás, azaz "dolgoztak" a UPC hibaelhárítók. Természtesen mondanom sem kell,hogy az erősítőnél volt probléma, nem egy adott végponton. Abban az évben ez még kétszer megismétlődött, egyszer volt például a headenden szombat este teljes áramszünet (mondanom se kell, milyen bosszantó volt), de azóta kopp-kopp nem volt ilyen szemmel látható nagyobb számú előfizetőt érintő hiba, egyedire meg talán nem is emlékszem. A hibajavítási folyamatukban az a gond, hogy legalább öt bejelentés kell, hogy központi hibaként kezeljék.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Az mitől lehez, hogy a Pace boxon időnként a csatornákról eltűnek a jogosultságok? Újraindítással minden visszaáll, de ettől függetlenól zavaró.
-
zoli62
addikt
Azért most a UPC két oldalról is pofont kapott. Egyrész a Digitől a gigabit bevezetése miatt, mésrészt az AH-tól a Digisporttal való megállapodás okán.
-
zoli62
addikt
válasz kabelmania27 #19520 üzenetére
Egyelőre az Invitel eladása közelebbi téma.
-
zoli62
addikt
válasz kabelmania27 #19524 üzenetére
Egyelőre ez még odébb van, mint ahogy a pay per use tv is.
-
zoli62
addikt
válasz kabelmania27 #19526 üzenetére
Fordítva: UPC-nek nem éri meg alapcsomagba beletenni.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Nekem a Diginél négy év alatt egy hibabejelentésem sem volt a net miatt, míg UPC-nék két év egy negyedévben három a kábeltévé szolgáltatásnál.
-
zoli62
addikt
Akinél régi szürke Thomson DVR STB van, tapasztalt olyat, hogy az előre beállított műsorokat készenlétben nem veszi fel. Kivétel, ha egyidőben kettő van beálltva, mert ilyenkor megkérdezi a szoftver, hogy mit választunk (stand-by vagy egyik törlése), és egy idő után alapértelmezetten lekapcsolja a boxot. Ugyanígy nem indul z előreprogramozott felvétel, ha az indítás pillanatában a felvételek menüpont aktív.
-
zoli62
addikt
Ilyenbe tavaéy nyáron én is belefutottam, hogy aktiválatlan volt a kártya. Apropó: ha valaki élt az egyszeri elkötelezettség nélküli 8 napos kipróbálási lehetőséggel, az a következő évben is igényelheti? Ügyfélszolgálat azt mondta, hogy igen, de én a gyakorlati tapasztalatokra vagyok kíváncsi.
-
zoli62
addikt
Tegnapi tapasztalat. Horizon Go Rtl 2-n kiválasztottam az élő műsort, de a következő üzenet fogadott: Ez a tartalom, csak hálózaton belül nézhető.
-
zoli62
addikt
válasz -=RelakS=- #34540 üzenetére
Analóggal összehasonlítva első blikkre a kódolatlan digitális csatornák közül hiányzik a Fem3, Filmplusz.
-
zoli62
addikt
válasz Intruder2k5 #34600 üzenetére
Hűségidő lejárta után is ugyanazon a havidíjon kapod tovább a szolgáltatást.
-
zoli62
addikt
válasz Intruder2k5 #34614 üzenetére
Én egy adott hűségidőszak lejárta után mindig a lemondási csoporthoz fordulok, és ilyenkor általában kapok egyedi ajánlatot A UPC-nél ez megoldás helyettesíti a más szolgáltatóknál, például Telekomnál (Kapcsolat Program) létező hűségprogramot. Amennyiben ez az eljárás nem működik akkor sem a listaárat fizetem, hanem az eredeti havidíjat. Egy-kétszáz forintos emelés szokott lenni, de számlalevél hátoldalán értesítenek erről. Bár az is igaz, hogy korrektebb lenne, ha az ilyen változásokról külön levélben küldenének tájékoztatást, de hát erre, mint tudjuk, nincs erőforrás.
-
zoli62
addikt
Kódolatlan digitális csatornakiosztásra rákérdeztem az ügyfélszolgálaton, azt igérték, ahogy tudják, kiküldik. Elvileg szám szerint 21 ilyen van.
-
zoli62
addikt
Adott egy szürke digitáiis kábeltévé Pace sd setopbox. Idegesítően lassan reagál a menüben a váltásoknál pl EPG-be való belépésnél, váltás más napra, videótárban egy adott műsor kiválasztása, stb. Gyári visszaállítás megvolt, müszaki teszt lefutott. Műveletek során sokszor hosszú másodpercig csak homokórázás van(EPG),illetve VOD-nál szabályosan lefagy. Helpdesk szerint a HD-s Pace box szoftvere sokkal gyorsabb. Ezt gyakorlati tapasztalatból meg tudjátok erősíteni?
-
zoli62
addikt
válasz Zitronensaft #34755 üzenetére
Az rg kimenet azért fontos, mert ha el is megy a digitális adás, vagy lefagy a box, az analógon elérhető csatornák még nézhetők.
-
zoli62
addikt
válasz Zitronensaft #34765 üzenetére
Nyilván nem a legjobb és legkényelmesebb megoldás kábelt kihúzni
-
zoli62
addikt
Milyen esetekben szokott a UPC értesített levelet küldeni? Ez az első eset.
-
zoli62
addikt
válasz Intruder2k5 #35799 üzenetére
Ugyanakkor szomorú is arra nézve, hogy UPC-nél hol marad a kiadott elektronikus írásos anyagok kontrollja.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Milyen okai lehetnek annak, ha a távrögzítővel a műsorújságban nem lehet felvételt beállítani? Korábban működött, igaz régen használtam My UPC azonosítóval belépve most azt írja, hogy még nem regisztrált a DVR médiabox. (Thomson sd) pedig a fiókban a helyes adatok látszanak.
-
zoli62
addikt
Horizon Go műsorújságban állítottam be felvételt. Azt írta ki, hogy nem regisztrált a médiaboxom, és nem lehetett időzíteni.Kiderült, hogy átmeneti probléma volt. Egyébként igazad van,mert a "régi" műsorújságban szerintem az HBO-n is be lehetett állítani időzített felvételt, de az ugye már nem működik.
-
zoli62
addikt
Szürke színű Thomson DVR STB-n elöl tönkrement a kijelző, ami az órát,műsorcímet mutatja, ha hibabejelentés utáni cserénél fekete Thomsont, vagy esetleg HD-s előfizetés vállalása esetén Ciscot kapok, akkor ezek a médiaboxok készenlétbenugyanúgy tudnak párhuzamosan egyidőben két felvételt rögzíteni, mint ez ?
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Volt, akinek a UPC nem díjtartozás, esetleg magas forgalom miatt, hanem más okból, megnövekedett adminisztratív költségekre hivatkozva mondta fel a szerződését?
-
zoli62
addikt
Az mennyire szokásos eljárás a UPC-nél, hogy online megrendelés után, amire válaszolnak,és adnak egy iktatószámot, valamit írják, hogy hamarosan megkeresnek, de öt nap alatt nem történt a részükről kapcsolatfelvétel? Egyetlenegy e-mailt kaptam, amiben egy kérdőiv szerepelt, hogy mennyire voltam megelégedve a folyamattal, ezen kívül mást nem.
-
zoli62
addikt
Előfredult már valakivel, hogy a megrendelését nem műszaki, hanem egyéb ok miatt elutasították?
-
zoli62
addikt
válasz Intruder2k5 #39457 üzenetére
Se tartozás, se hálózat veszélyeztetése miatt, csak mert egyszerűen nem éri meg a szolgáltatónak, ilyenre is volt példa?
-
zoli62
addikt
válasz Intruder2k5 #39469 üzenetére
Nem tudni mi az oka, csak annyi, hogy nem éri meg nekik.
-
zoli62
addikt
Szerződés megszűnése után mennyi idővel szokták visszafizetni a túlfizetést?
-
zoli62
addikt
válasz Gubek-Einste #40481 üzenetére
Egy jónappal azután, hogy felmondták a szerződést, jött egy mínuszos számla, és ennyi...
-
zoli62
addikt
UPC még mindig nem rendezte a túlfizetést, pedig már augusztus 3-án felmondták a szerződést.
-
zoli62
addikt
válasz Gubek-Einste #40770 üzenetére
Szerintem meg automatikusan kötelesek elszámolni szerződés felmondás után. Legalábbis a többi szolgáltatónál ez a szokás.
-
zoli62
addikt
Ugyanez így néz ki Hollandiában. http://horizon-info.nl/ Beszéltem az ügyfélszolgálati chattel, és megerősítették, hogy későbbiekben csak ez a box lesz, valamint az a Gold DVR helyébe lépő Horizon Gold DVR felvevős opció ára is ugyanúgy plusz ezer forint lesz.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #48593 üzenetére
Az értékesítő szerint igen, gondolom neki meg képben kell lennie, legalábbis ez elvárható. Továbbá szintén az értékesítő információja szerint a későbbiekben a meglevő meghibásodottCisco DVR boxokat is erre fogják cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Még a csehekhez képest is le vagyunk maradva, ez a szomorú. [https://www.upc.cz/pdf/manualy_dtv/hd_dvr_mediabox_uzivatelsky_manual.pdf]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen